attpåklattnr2
Gift med forumet
Bare bra å slippe unna den kvalmenHeiSå hyggelig at du titter innom! Formen er fortsatt upåklagelig...litt ekstra trøtt/sliten, men ingen kvalme
Satser på at d fortsetter slik
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare bra å slippe unna den kvalmenHeiSå hyggelig at du titter innom! Formen er fortsatt upåklagelig...litt ekstra trøtt/sliten, men ingen kvalme
Satser på at d fortsetter slik
![]()
Det bli fantastisk å se den lille sprelle rundt i magen.9+4
Da blir d tidlig ul på meg likevel, skal være med i pregmet2 studienOm akkurat 1 uke får jeg altså hilse på den lille i magen, håper virkelig alt er som d skal!! Gleder meg masse, men gruer meg litt også...må bare håpe og tro at alt står bra til
![]()
Det bli fantastisk å se den lille sprelle rundt i magen.![]()
7 dager gå veldig fortJa, kjempespennende!! Når er alt booket og klart, bare å vente de 7 dagene![]()
7 dager gå veldig forthehe
Synes alt går i slow motion frem til 12 uker jeg
I morgen har jeg også endelig nådd 5 uker![]()
Det er så rart for jeg følte det på meg allerede fra el at det hadde klaffet,men det turte jeg jo ikke tro på.Er jo ikke første mnd jeg har trodd det har klaffet..heheJobb nesten hver dag, så da går d heldigvis ekstra fort
At d går sakte ja, kjææære vene...føler jeg har vært gravid i mnd.vis allerede
Hurra for 5 ukerDa blir d ingen kjemisk denne mnd, hipp hipp!! Tenk at d skulle gå så fort da
![]()
Det er så rart for jeg følte det på meg allerede fra el at det hadde klaffet,men det turte jeg jo ikke tro på.Er jo ikke første mnd jeg har trodd det har klaffet..hehe