La 2015 bli året:)

Hei:) Så hyggelig at du titter innom! Formen er fortsatt upåklagelig...litt ekstra trøtt/sliten, men ingen kvalme:) Satser på at d fortsetter slik:p
Bare bra å slippe unna den kvalmen :)Håper jeg slipper det nå også ,som i de andre 3 svangerskapene :)
 
8+5

Snart i uke 9, men vil ikke si at tiden flyr avgårde akkurat:p
Noen dager har jeg følelsen av ubehag, men aldri sånn vanlig kvalmefølelse...klump øverst i halsen kommer og går også, men skal så absolutt ikke klage når jeg slipper unna kvalmen:) Sover mye da...sovna i 1,5 time på sofan i går ettermiddag, likevel var d ikke noe problem å legge seg kl.23 og sov i 11 timer:eek: Tydelig at kroppen bruker mer energi enn man tror på å lage den lille i magen<3
 
9+0

Hipp Hipp, ny uke står for tur:) Spent på tiden fremover, håper så inderlig d er ei lita spire der inne som faktisk vokser seg stor❤️ Føler jeg har hørt så mye historier nå der de har funnet ut først etter flere uker at fosteret er dødt, men ikke kommer ut...kjenner d skremmer meg litt at man kan gå i flere mnd uten at d faktisk er noe der liksom:eek: Vet jo at d hører til sjeldenheten, men klarer ikke å styre tankene... Synes egentlig d er helt sykt at man skal gå til uke 17-18 før man får vite noe:p Blir veldig spennende å se hvem som har tatt bolig inni magen etterhvert da:)
 
9+4

Da blir d tidlig ul på meg likevel, skal være med i pregmet2 studien:) Om akkurat 1 uke får jeg altså hilse på den lille i magen, håper virkelig alt er som d skal!! Gleder meg masse, men gruer meg litt også...må bare håpe og tro at alt står bra til:)
 
9+4

Da blir d tidlig ul på meg likevel, skal være med i pregmet2 studien:) Om akkurat 1 uke får jeg altså hilse på den lille i magen, håper virkelig alt er som d skal!! Gleder meg masse, men gruer meg litt også...må bare håpe og tro at alt står bra til:)
Det bli fantastisk å se den lille sprelle rundt i magen.:)
 
Ja, kjempespennende!! Når er alt booket og klart, bare å vente de 7 dagene;)
7 dager gå veldig fort ;) hehe
Synes alt går i slow motion frem til 12 uker jeg;)
I morgen har jeg også endelig nådd 5 uker :)
 
7 dager gå veldig fort ;) hehe
Synes alt går i slow motion frem til 12 uker jeg;)
I morgen har jeg også endelig nådd 5 uker :)

Jobb nesten hver dag, så da går d heldigvis ekstra fort;)
At d går sakte ja, kjææære vene...føler jeg har vært gravid i mnd.vis allerede:p
Hurra for 5 uker:D Da blir d ingen kjemisk denne mnd, hipp hipp!! Tenk at d skulle gå så fort da;)
 
Jobb nesten hver dag, så da går d heldigvis ekstra fort;)
At d går sakte ja, kjææære vene...føler jeg har vært gravid i mnd.vis allerede:p
Hurra for 5 uker:D Da blir d ingen kjemisk denne mnd, hipp hipp!! Tenk at d skulle gå så fort da;)
Det er så rart for jeg følte det på meg allerede fra el at det hadde klaffet,men det turte jeg jo ikke tro på.Er jo ikke første mnd jeg har trodd det har klaffet..hehe
 
Det er så rart for jeg følte det på meg allerede fra el at det hadde klaffet,men det turte jeg jo ikke tro på.Er jo ikke første mnd jeg har trodd det har klaffet..hehe

Var jo bra d faktisk stemte denne gangen da;)
 
10+0

Endelig en ny uke:D Bare 2 uker igjen til vi passerer de magiske 12;) Superspent på ukens ul!!
 
11+3

Alt var bra inni magen, og lille gullet rørte godt på seg:) Ble også flyttet 6 dager frem, så da teller jeg bare ut ifra d;) Nå er d HVERTFALL ikke lenge til 12 uker:D ❤️
 
12+0:D

Så var faktisk 12 uker et faktum, innmari spennende:D Nå er d bare å glede seg til oul, så får vi kanskje svar på hvem denne hemmelige leieboeren er;)
 
Gratulerer med 12 uker :)
 
Iiih! Gratulerer med 12 uker :D
 
14+4.

Dagene flyr, skjer ikke så mye, men alt står bra til tror jeg...blir spennende med ny ultralyd om 4 uker:D
D strammer mer og mer med normale klær, så har vel i hovedsak gått over til gravidbukser, såå mye mer behagelig;)
 
15+2

Godt inn i en ny uke! Fortsatt ikke fått innkalling til oul, men snakket med jordmor og hun skulle sjekke d opp:) Har hatt svak hodepine, nesten konstant, fra morgen til kveld...kan vel være flere ting, men er ikke ukjent for meg fra før graviditeten heller. Får vel nevne litt oftere og lengre hodepine enn normalen ved neste legebesøk.
Og jeg er mye sulten, lagt på meg 4 kg siden jeg ble gravid og må passe på å ikke spise for ofte, slitsomt:p
 
16+0

Ny uke:) Har endelig fått innkalling til ultralyd når jeg er 17+5, spennende:D Håper bare alt er bra med den lille<3
 
Back
Topp