L87 sin dagbok

ORIGINAL: L87

Hurra, har El slim nå tror jeg:):) 


Happy happy humping!!! Nå er det bare at han setter nådestøtet ;)
 
ORIGINAL: Fraggle

ORIGINAL: L87

ORIGINAL: Fraggle

WOW!! Helt uten godteri altså?! Søren du er sterk altså!
Det må jeg bare si.
Jeg har ikke klart å slutte med snopen, og går opp igjen i vekt etter hver helg.. [&o]
Men skal skjerpe meg nå, ble veldig inspirert av deg. [:)]

Håper at det klaffer for deg snart nå. [:)] Det fortjener du veldig.

Stor klem fra meg.



Takk for det!! Hadde en liten sprekk i helga, men er i gang igjen med godis fri!! :) Ble inspirert av deg i forkant av dette! Du som starta å være super sunn:):) Savner deg her inne by the way!!


Fint å høre at jeg har vært til inspirasjon også. [:)]
Bare synd jeg sprekker hele tiden. I dag har jeg spist både snop og drukket brus, midt i uka. Fikk meg en smell idag ang jobben min og sånt, og er ei hormonbombe uten like idag. Begynte å grine tilogmed.. [&:]
Har veldige smerter i magen, og måtte ta det helt med ro på treningen i dag. Håper litt på at det betyr at el er nå eller nettopp har vært, for vi koste litt for et par dager siden.
Skal teste meg om et par uker tror jeg, for da har jeg bursdag. [:)]



Ja, det er utrolig vanskelig å ikke sprekke! Jeg har funnet mange nødløsninger da, spist knekkebrød med sjokoladepålegg f.eks.! Var det du som snakka om noen sånne tynne riskjeks med sjokolade på toppen? Jeg så noen sånne i glutenfri avdelinga på butikken her en dag, og da tenkte jeg på deg:) Hadde utrolig lyst til å kjøpe dem, men fant ut at de ikke kunne regnes som unntak denne gangen:P Så da ble det en kjempesprekk i stedet!!
Huff.. høres ikke bra ut med jobben..! Hva var det som skjedde? Send meg en melding hvis du vil fortelle! Jeg har en sykt krevende jobb (jobber med mennesker) så kjenner til det å få en kjempesmell.. vel, kan hende jeg tenker på helt andre ting enn du gjør da, men ja..! Følelsen av at alt føles som uoverkommelig er gjerne tilstede..

Håper at smertene var EL:) Jeg venter El rett rundt hjørnet nå. Så vi får håpe det blir litt humping fremover. Kjenner meg faktisk roligere enn på lenge i forhold til prøvinga. Vet at vi har hele livet foran oss, selv om jeg skulle ønske det kom en liten baby i livet vårt akkurat nå!! (Og jeg prøver å huske på å a litt bidronning gele, men er i nazi på å huske det hver dag og to ganger om dagen..) Godt å være bare kjærester også!! [:D] Men vi har en liten hund da, så føles ofte som vi er en familie! Rart hva en hund kan bidra med i forhold til den "følelsen".
 
Fikk plutselig et innfall at jeg vil freshe opp dagboka mi med litt farger! Blitt litt inspirert av sandraee*:)
Jeg er rundt EL tider nå, så det blir masse kos om kvelden nå! Heldigvis for oss så høljer regnet ned, så det er egentlig ikke mye å finne på.. :P
Sambo dro ut en liten tur nå, men kommer hjem om et par timer! Da lurer jeg på å kaste meg over han med noe nytt undertøy eller noe! Haha!

Ellers har jeg veldig uren hud i ansiktet om dagen.. skikkelig.. huff.. egentlig har det vært sånn i perioder etter at jeg slutta med pilla, men nå i det siste har det faktisk blitt det jeg kaller ille.. hehe! Så sleng ut hvis noen har et godt tips til noen flotte renseprodukter! Tror kanskje problemet kan være at jeg bruker en del forskjellige produkter fra forskjellige leverandører!! :)

I dag på jobb datt det ned i hodet mitt at jeg tror en kollega er gravid.. har egentlig ingen grunn til å tro det, men det var bare liksom litt "klart" for meg.. kan jo ikke akkurat spørre henne heller.. så nå er jeg spent på om jeg er litt for påvirket av dette med prøving eller om jeg faktisk har rett:):):) Det hadde vært utrolig koselig om hun var det!! :)

Ellers håper jeg fortsatt at det klaffer for oss snart! Vurderer å ta kontakt med noen hjelpere hvis det ikke klaffer denne mnd:) Synes det er spennende med denne prøvingen også da, det skal sies! For et år siden hadde jeg aldri forestilt meg at denne prøvingen innebærer el-testing og g-testing hele tiden:) Tisse i en kopp, joho:P:P

Håper alle prøvere har en flott kveld i dag!!! [:D]
 
Sååå mye bedre med litt farger :)

Denne prøvinga har fått opp mine øyne også! Går rundt å ser på de "potensielle" kollegaene mine, hvem som prøver og ikke! :p hihi... Ser du noe tegn til kollegaen din siden du tror hun er gravid?

Bra du gjør litt spenning ut av prøvingen! Håper det så inderlig klaffer for deg nå! Skjønner ikke hvor du henter tålmodigheten din iforhold til at dette er 8 pp... Tror jeg allerede hadde vært til GU, men det sies jo at det er normalt, alt innen for ett år. Kanskje det er kroppen som bruker litt tid på å normaliseres etter p-pillebruk :)

Masse EL støv sendes din vei ;)

Klemmer ;)
 
ORIGINAL: L87

Lager meg en oversikt for denne pp:

1. TR
2. TR
3. TR
4. Spotting
5. Spotting
6.
7.
8. Hmm.. blitt lite i det siste.. tiden løper liksom bare fra oss..! Håper det blir litt roligere neste uke:)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15. Fruktbar periode
16. Fruktbar periode
17. Fruktbar periode, EL 
18.Fruktbar periode
19. Fruktbar periode
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31. IKM  


Oppdatering her, Frøken :) Blir det noe ? :)
 
ORIGINAL: marlene87

Sååå mye bedre med litt farger :)

Denne prøvinga har fått opp mine øyne også! Går rundt å ser på de "potensielle" kollegaene mine, hvem som prøver og ikke! :p hihi... Ser du noe tegn til kollegaen din siden du tror hun er gravid?

Bra du gjør litt spenning ut av prøvingen! Håper det så inderlig klaffer for deg nå! Skjønner ikke hvor du henter tålmodigheten din iforhold til at dette er 8 pp... Tror jeg allerede hadde vært til GU, men det sies jo at det er normalt, alt innen for ett år. Kanskje det er kroppen som bruker litt tid på å normaliseres etter p-pillebruk :)

Masse EL støv sendes din vei ;)

Klemmer ;)


Hihi.. jeg vet ikke om jeg ser så mye tegn, men det er noe som sier meg det:) Ikke at hun ser ut til å være kvalm eller noe:P Men jeg vet ikke! Er noe i øynene hennes når hun ser barna vi jobber med:P

Motivasjonen går opp og ned ifht prøvinga..:Ø Men jeg er ikke såå stressa, vet det er mange som prøver lenge! Men gleder meg fantastisk mye til det blir vår tur!! :)
Nå er det ikke lenge til du kan teste?

Har glemt å oppdatere lista med humping:P hihi! Litt kos har det da blitt [:)]
 
Blir jo spennende å se om hun faktisk er gravid da:) Du får se om det blir kul på magen eller om hun springer på do hele tiden :p

Men du...jeg vil at vi skal være gravid sammen (akurat som om vi bestemmer det :p haha) :) Så hump i vei! :) Og du, ikke vær redd for pliktsex, for det blir det uansett :) Er man prøver, ja så er man prøver ;)
 
Heisann:)
Da kjører jeg på meg litt farger igjen:) Jeg har også utrolig lyst til at vi skal være gravide sammen, hadde vært utrolig koselig! Mange ganger tenker jeg at du er noe av grunnen til at jeg gidder å bruke masse tid her inne:) Mange koselige her altså, men det det blir ofte mye litt vel mye snakk om prøving!!

Håper du har det bra!!

God klem!
 
ORIGINAL: L87

Heisann:)
Da kjører jeg på meg litt farger igjen:) Jeg har også utrolig lyst til at vi skal være gravide sammen, hadde vært utrolig koselig! Mange ganger tenker jeg at du er noe av grunnen til at jeg gidder å bruke masse tid her inne:) Mange koselige her altså, men det det blir ofte mye litt vel mye snakk om prøving!!

Håper du har det bra!!

God klem!



Så du er L :) Må jo ha noen å snakke med underveis i prosessen :)

Hvordan er det på jobb foressten? Du var umotivert her en stund...
 
Ja, man må jo drømme! Har kjempelyst til at det skal klaffe snart! Hadde El i går, kjente det stakk i livmora (eller noe sånn).. Rart hvordan man lærer seg å kjenne kroppen sin. Testet etter El på mandag og onsdag, den var sånn halv positiv på onsdag.. Sånn at det virker som EL nærmer seg.. men det er jo nesten ikke noe poeng når jeg kjenner at den er på vei!! :) Er egentlig utrolig glad for at jeg kjenner kroppen min så godt nå, -selv om denne prøveprossen tar på til tider!! Vi har ikke hatt sååå mye sex i det siste, og jeg har heller ikke ligget med beina i taket:P Tenker vi har sex innenfor "perioden", men vi hadde en lang prat her om dagen i forhold til å ta det litt med ro:) Min bedre halvdel skulle bare visst hva som foregår i mitt hode i forhold til denne prøvingen. Er glad jeg kan dele det med dere her inne, særlig deg Marlene. [:D] I tillegg har min kjære hatt vondt i ryggen noen dager, og da er det begrensa hva han orker i senga!!

I forhold til jobb går det veldig opp og ned. Føler meg temmelig ustabil av og til altså.. men tror det er fordi jobben er en så sinnsykt psykisk påkjenning til tider. Også er det noe med når man jobber med mennesker, mennesker gjør jo mange rare ting, -jeg gjør i allefall det selv!! :) Akkurat nå går det helt greit faktisk, selv om det er MANGE ting som kunne vært bedre!! :) Jeg ser forøvirg etter andre jobber også, bare sånn for å holde meg oppdatert om hva som finnes..! Har jo egentlig ikke lyst på ny jobb fordi folka jeg jobber med er suuuper koselige, men er redd jobben kan knekke meg tilslutt [>:] Så derfor følger jeg innimellom[;)]

Har en utrolig fin helg foran meg, skal på jentekveld, få middagsgjester og trene! Skal faktisk på dobbeltime på treningssenteret i morgen! Skal være flink fremover har jeg bestemt meg for. Har sprekt med godis to helger nå.. leste jo denne artikkelen i forhold til kosthold på babyverden forsiden i går, og da fikk jeg med en tankevekker! Så nå skal jeg prøve å få i min kjære litt sunnere mat! Har kjøpt inn poteter og fisk..hehe! Blir spennende, for jeg vet han liker det, men han kommer nok til å bli imponert!


 
Bare husk å kommunisere godt med din kjære, hvordan du har det osv under prøvingen! :) Vi gikk på en smell der, jeg var på en helt annen planet enn sambo og det ble mye misforståelser om hvordan vi begge tanklet prøvingen, men vi har pratet ut og han vet hvor han har meg og visa versa :)

Hvis du føler på det psykiske med jobben din så må du være veldig obs på det! Kroppen kommer fremefor jobb, og det psykiske går til slutt på det fysiske, så husk å prat med noen om det når det står på som værst :) Ser litt på andre jobber jeg også, rett og slett fordi jeg av og til har lyst å gjøre noe HELT annet :) Bare sunt det. Mener at man ikke skal være i samme jobb max 10 år. Godt med forandring av og til :)

Kos deg masse i helga :) Bra du har planer! Få tankene på noe annet. Og du, det er ikke annet enn SUNT å skeie ut med litt godis av og til. Ikke glem å kos deg :)

Masse klemme i fra KALDE nord :S
 
Hatt en utrolig flott helg, med masser av planer! Kjenner kroppen var rimelig utslitt på jobb i dag!!

Det er så høst om dagen, blir mørkere og kaldere for hver dag. I dag måtte jeg skrape is av bilen!! Brr.. frem med ullklærne!!!

Hatt utrolig vondt i magen i dag, - og sinnsykt søtsug! Har spist litt snaks, må vedkjenne meg det dessverre!!
 
ORIGINAL: L87

Hatt en utrolig flott helg, med masser av planer! Kjenner kroppen var rimelig utslitt på jobb i dag!!

Det er så høst om dagen, blir mørkere og kaldere for hver dag. I dag måtte jeg skrape is av bilen!! Brr.. frem med ullklærne!!!

Hatt utrolig vondt i magen i dag, - og sinnsykt søtsug! Har spist litt snaks, må vedkjenne meg det dessverre!!


Er så lite klar for vintern nå!! men vi kan jo ikke gjøre noe med det så :)

Håper det skjer noe i magen din nå [:D] Unner deg sånn nå at det skal klaffe!!

Klem :)
 
Hmm.. kroppen min er sååå rar om dagen! Jeg skjønner virkelig ikke hva som foregår! For det første har jeg vært litt slapp med bidronning gele og sånn dong greier denne mnd.. tatt det litt innimellom bare! Også har jeg ikke tatt folsyre eller vitaminer.. har i grunnen var ganske sunn ellers, men ikke noe jevn vitamin/urtetilskudd..
Vel.. forrige lørdag hadde jeg en godis sprekk da..:Ø Og i helga også..
Ca en uke etter TR spotta jeg plutselig litt.. det var veldig lite, men det synes i trusa liksom (sorry detaljer). Tenkte egentlig ikke mer på det annet at jg synes det var ekkelt..

Vel.. nå er jeg på ca 5-6 dpo og jeg har vært mindre flink med maten og søtsuget de par tre siste dagene. De to siste dagene har kroppen min vært skikkelig rar.. Har hatt et ekstremt behov for mat og godis.. spist mye til hvert måltid, men søren meg vært like sulten kort tid etter! Og jeg higer etter sukker eller potetgull! I tillegg til dette har jeg hatt utrolig vondt i magen.. har ikke klart å gå ordentlig på do på noen dager og det føles snart som magen sprekker!!! Auau..
Føler meg kvalm og uvel, og føler jeg fort får en rar smak i munnen.. skjønner ingenting! Kan jo hende kroppen bare reagerer fordi den har sånn usunt påfyll.. usj!
 
I natt drømte jeg at en venninne fra ungdomsskolen er gravid.. har ikke snakka med henne på årevis så det var merkelig! Vi får se nå da!!! [:)]

Vel.. nå skal jeg ikke bruke hele kvelden på babyverden, men heller gjøre noe husarbeid!!!


 
Kroppen min er fortsatt rar! Føler jeg har krampetrekninger innimellom, også har jeg litt ømme pupper allerede.
Følt meg uggen og småkvalm i flere dager.. særlig før og etter mat! Og hvis jeg drikker litt for mye kaffe.
Hmm..! Ikke godt å si hva som skjer.. føler meg bare litt rar!
 
Jeg kjente på livmortappen nå.. den er åpen og lett å nå. I følge pernilleinfo er det tegn på mensen.. usj!! 
 
nei nei nei! Du ska jo ha pos. test!!! :)
Er ikke helt dreven på dette med tappetafsing :p Lurer rett og slett på om jeg skal kjøpe en sånn CB syklus monitor, tror jeg er på bærtur når det gjelder EL! :)

Krysser fortsatt for deg da ;)
 
Ja, nå gir jeg snart opp kjenner jeg! Synes det gjør helt vondt i hjerterota at det aldri klaffer for oss.. jeg skjønner ingenting! Blir bare trist og lei, og tar helt sikkert sorgene på forskudd! Skjønner ikke hvorfor jeg skulle begynne å tafse heller.. greia er egentlig at jeg har hatt en god følelse denne mnd, -og faktisk innbilt meg graviditet! Aldri før følt det på denne måten..Så tafsa jeg i går.. det skulle jeg aldri gjort! Nå er jeg skikkelig lei meg og uttafor! Vurderer også en CB monitor.. dette er jo helt utmattende.. Kjenner at gleden ved å prøve begynner å forsvinne.. nå er det mer triste tanker! Ikke har vi hatt sex på en uke heller, - siden El! Det er igrunnen også deprimerende.. Huff.. dette er ikke starten på en god dag kjenner jeg.. håper det skjer noe hyggelig i dag.. ellers tror jeg det blir mye tåretrilling.. (Føler meg helt håpløs som tar sorgene på forskudd her altså..sorry!) [&:]

Også har jeg hatt de tre siste syklusene mye stikninger på høyre side på magen fra EL til TR.. lurer på hva det kan være!!? Synes det er veldig rart.. jeg kjenner jo kanskje litt ekstra etter da..
Har skikkelig lyst til å ta kontakt med en GU nå for en undersøkelse.. har lyst på ultralyd av eggstokker og livmor og hva annet som finnes oppi der.. sånn for å vite om det ser normalt ut.. men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal gå frem.. har egentlig ikke lyst til å gå via fastlegen eller.. for synes det er nok belastning å skulle snakke med en fagperson om dette..

Ja.. det var dagens tanker fra meg..  
 
Stakkars Snuppa! :(
Skjønner godt de tankene du har. Dette med prøving skal man ta på alvor og det er virkelig ei utfodring man har! Vil bare si først at det er helt normalt å gå ett år før man kan bli gravid, det er bare ikke så belyst. Nesten alle som ikke prøver tror at de kan bli gravid med en gang...

Hvis TR kommer, kan du ikke ta deg en legetime, hvis fastlegen din er okei? Det kan være greit å bare dra for å prate rett og slett, få tatt noen blodprøver å se om verdiene dine er som di skal... Du trenger ikke ta det så formelt, bare dra for å lufte litt hvis du skjønner :)

Til sist så må du ikke glemme hvor flink du har vært å tatt vare på kroppen din da :) Du har jo forandret kosthold (og de utskeielsene din skal du ikke tenke på , bare sunt) :)

Håpet er enda ikke ute, bare så du vet det!! ;)

Masse gode klemmer til deg! Opp med humøret! :)
 
Takk, det var gode tanker Marlene! Skal ta de med meg videre!! [:)] Det hjelper litt faktisk!!

Synes det er en god ide å ta en prat med fastlegen, jeg kan jo bare bestille time for å ta en generell helsesjekk, kan jeg ikke?? Da tar de vel blodprøver ol?!? Er så sjelden hos legen, så jeg vet ikke sånne ting en gang!!

Klem tilbake!
 
Back
Topp