L87 sin dagbok

To dager igjen til IKM! Puppa mine har vokst.. hjelp:) Sambo kommenterte det både i gå og kvelden før:P Har vært skikkelig ømme et par dager, men har blitt bedre nå.. Er skikkelig usikker på hva jeg skal tenke og tro, føler jeg har mensmurringer og kvalmebølger innimellom (også blir jeg veldig fort sulten).. Men det kan jo være tegn på både TR og en liten spire. Kjenner jeg blir skikkelig skuffa hvis TR kommer nå.. ikke riktig at kroppen skal drive å sende sånne teite signaler i såfall!!!
Har bestemt meg for å ikke teste før fredag hvis TR ikke kommer.. orker ikke en negativ test nå, da er det bedre at TR gjør sin fremmarsj!
 
Usj.. der kom TR som et brak.. skuffelsen stor denne gangen! Det positive midt i alt er at TR kom på morran, noe hun nå har gjort de tre siste syklusene.. jeg tar det som positivt, og et tegn på at kroppen min begynner å stabilisere seg etter mange år med p-piller! Kjenner allikevel at jeg er skikkelig utmatta og trist over at det virker som ALLE blir gravide rundt meg om dagen!! Det virker som alle blir gravide på første forsøk også.. bah!
 
Huff...IKKE bra! Men det er kanskje litt større sjangse å bi gravid når kroppen har stabilisert seg, ikke vet jeg men håper det. Min syklus begynner også å stabilisere seg så noe godt må det jo føre med seg at TR kommer! Hadde jeg vært deg så hadde jeg unt meg noe godt å spise og prøv å kos deg ikveld :) Klem sendes din vei :)

Ps: En pp nærmere spire ;)
 
Takk marlene, det er godt med noen varme ord:) Glad for at jeg kan tømme meg her på babyverden, er skikkelig vanskelig å skjule skuffelsen/tristheten når jeg tilbringer meste tiden min på jobb. Har blitt enig med sambo at vi skikkelig skal sette inn "støtet" denne pp da! Har lest at mye kaffe ikke er bra, så vi skal drikke mindre kaffe rundt El. Også skal jeg kjøpe sink til sambo, for det skal visstnok hjelpe sædcellene eller noe.. jeg har begynt på urtekuren min igjen også:) Så da får vi bare kose oss fremover og se!! En liten baby i juli gjør ikke noe det :) En liten baby er velkommen når som helst!!! :):)

Tenkte jeg skulle skrive en oppsummering av min pp denne gangen:
- Hatt "festesmerter" på høyre side ca en uke etter EL
- Større og ømme pupper
- Stikninger på høyre side flere ganger
- En følelse av at noe er annerledes..
- Sinnsykt mye luft i magen, fra EL til TR. Helt sinnsykt!!!!
 
Da vet jeg at dette var tegn på TR ! Skal ta med meg det neste gang!!  
 
Vi er jo i samme situasjon, så da er det godt å tømme seg til folk som skjønner :)
Men du, prøv å slapp av denne pp, jo mer du anstrenger deg jo mindre gavid blir du :) Jeg har slutta å ta folsyre nå, kjenner at jeg bare ikke gidder å ta alt og være obs på ditt og datt. Blir sprø av det :p Men når jeg blir gravid så er det igang med vitaminer og mineraler :)
Bra at du oppsummerer pp. Man blir jo lura hver gang :p
 
Ja, godt poeng:) Jeg tar fortsatt bidronning gele og sånn kinesisk vann jeg:) Har jo tross alt betalt for det!! :P
Folsyre er jeg mer glemsk med;P Men er et poeng at vi ikke trenger å ta alt!! :P
 
Ja, nå har TR begynt å trekke seg tilbake. Hadde faktisk mer "riktig TR" denne gangen. Blødde ordenlig i to dager (sorry detaljer), før jeg nå spotter litt (hvis det er det det kalles..), jeg bruker i allefall bare truseinnlegg. De to siste gangene TR har vært på besøk har det vært skikkelig lite men og lite "fersk" blod.. jeg har synes dette har vært skikkelig rart, og hadde i grunnen bestemt meg for å oppsøke gynekolog hvis det vedvarte.. heldigvis slipper jeg det:) Det føles greit! :)
I denne anledning sitter jeg å funderer på hvorfor det har vært sånn da.. sitter å tenker på at det kan jo hende jeg hadde en kjemisk i juni (for da hadde jeg helt jævlige menssmerter og den var litt sein..) eller så kan det rett og slett at kroppen min begynner å stabilisere seg etter pillebruk! :) Håper det!

Jeg kjenner jeg er mer og mer klar for å bli gravid! Kjenner jeg gleder meg til å gå gravid, gleder meg til å tenke på at et lite barn vokser i magen min, og gleder meg til folk skal beundre og kjenne på magen min! Jeg kjenner at det er vondt å høre at folk jeg kjenner blir gravide.. synes det er litt urettferdig, samtidig så vet jeg (og håper jeg) at vår tur kommer en dag, og at dagen med positiv test kommer til å bli en særdeles lykkelig dag:) Gleder meg til å kunne løpe til sambo med testen :):) Jeg kan allerede se for meg hvor lykkelig og glad han kommer til å bli!! :) *drømmer*
 
Lager meg en oversikt for denne pp:

1. TR
2. TR
3. TR
4. Spotting
5. Spotting
6.
7.
8. Hmm.. blitt lite i det siste.. tiden løper liksom bare fra oss..! Håper det blir litt roligere neste uke:)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15. Fruktbar periode
16. Fruktbar periode
17. Fruktbar periode, EL 
18.Fruktbar periode
19. Fruktbar periode
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31. IKM  
 
Kjekt med oversikt! Jeg gjør det samme, åsså er det greit å se når man humper litt (for å regne ut):)
Håper TR har reist for denne gang :)
 
Takk for det, ble inspirert av deg:P
 
Salat til middag i dag, later som jeg er sunn:)
Har ikke spist GODTERI på 4 uker og 1 dag!!! :):):):)
Gi meg litt kred for den a! Hehe! Synes faktisk at jeg er skikkelig flink!!

Har mye luft i magen om dagen, har to mulig årsaker; urtene eller "sunnheta"
 
Jeg er IMPONERT!!! :) Har du ikke hatt lyst på godteri da???
Jeg skal straks ned på butikken å handle litt godis til Greys A :) Har fått influensa i tilegg så da ska jeg hvertfall utnytte det :)
 
Jo jeg har lyst på godis:)
Men har fått en veldig stor viljestyrke (også finner jeg noen smutthull) :)
Rosiner, nøtter, sjokoladepålegg, kakao osv..:)
 
Jeg sitter med en rar følelse om at det kommer til å klaffe snart:) Vet ikke om det er ønsketenkning eller om det er sant, men jeg må bare notere det[:D]
 
ORIGINAL: Nirmik

Det er på tide at det klaffer hos dere snart, syns dere er flinke som holder motet oppe til tross for lengre periode med prøving



Takk:) ja, jeg håper det:):)
 
ORIGINAL: Fraggle

WOW!! Helt uten godteri altså?! Søren du er sterk altså!
Det må jeg bare si.
Jeg har ikke klart å slutte med snopen, og går opp igjen i vekt etter hver helg.. [&o]
Men skal skjerpe meg nå, ble veldig inspirert av deg. [:)]

Håper at det klaffer for deg snart nå. [:)] Det fortjener du veldig.

Stor klem fra meg.



Takk for det!! Hadde en liten sprekk i helga, men er i gang igjen med godis fri!! :) Ble inspirert av deg i forkant av dette! Du som starta å være super sunn:):) Savner deg her inne by the way!!
 
Hurra, har El slim nå tror jeg:):) 
 
Back
Topp