L87 sin dagbok

ORIGINAL: L87

Takk, det var gode tanker Marlene! Skal ta de med meg videre!! [:)] Det hjelper litt faktisk!!

Synes det er en god ide å ta en prat med fastlegen, jeg kan jo bare bestille time for å ta en generell helsesjekk, kan jeg ikke?? Da tar de vel blodprøver ol?!? Er så sjelden hos legen, så jeg vet ikke sånne ting en gang!!

Klem tilbake!


Det er meningen at det skal hjelpe :)
Men selfølgelig kan du få en generell test! Snakk med legen og hør hva han synes om situsjonen din :)
 
Hadde en skikkelig teit dag i går og fredag, følte meg skikkelig dritt fordi jeg er sikker på at det ikke er klaffet denne gangen heller.. men jeg er faktisk ikke helt sikker på det. Er jo fortsatt noen dager til TR skal komme, og det var jo bare livmortappen jeg sjekka.. har bestemt meg for at det skal jeg ikke gjøre igjen! Jeg har ikke gitt opp håpet om at det har klaffet denne mnd allikevel! Det ville jo egentlig vært litt typsisk om det hadde klaffet denne mnd da jeg skal på en vennefest til helgen..:P Men, for all del, jo før det klaffer, jo bedre! Har så utrolig lyst på et lite nurk! I går gikk jeg å tenkte på navn. I natt våkna jeg to ganger, både kl 4 og kl 7, fikk nesten ikke sove igjen. Føler jeg drømmer masse om dagen.., Det er i grunnen litt ulikt meg å være!
I går var min kjære og jeg ute å spiste, koselig [:D] Han spanderte!!

I dag kommer mine foreldre på middag, det blir hyggelig, skal lage steik, noe jeg aldri har laga før! Men det ordner seg helt sikkert.. I følge matprat blir steik karakterisert som "enkel" å lage! Før de kommer blir det tur med bikkja og vaske litt rundt omkring!

Håper alle jentene har det bra i dag!

Klem!
 
Noen spennende dager du har foran deg, L87!![:D][:D]
Skjønner at det blir noen gode dager og noen dårlige, men mist motet!! Deres tur kommer, og hvem vet-kanskje det er en liten spire der allerede[;)]

Krysser fingre for deg!!
 
Ja, det er noen spennende dager før TR!! Sånn er det liksom alltid. Synes denne perioden har vært ekrtra lang.. jeg vet ikke hvorrfor. Kanskje fordi jeg føler noe er annerledes denne gangen, - men jeg har ikke mye symptomer som skulle tilsi at jeg er gravid heller.. kanskje det bare er drømmen og håpet om en liten spire som overstyrer!! [&:]
Har utrolig store pupper nå, eller store og store, det er vel å skryte litt vel mye.. men de er større en vanlig [:D]
Ellers har jeg en del stikninger i magen om dagen.. skjønner ikke hva det er.. kjenner det bekymrer meg litt!!

Ha en flott dag jenter!
 
Jeg testet i dag og det var to streker!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
JAAA! Endelig! Men det var billigtest, så jeg tørr ikke tro på den helt enda!!! Skal kjøpe CB i dag. IKM er i morgen!
Shit, jeg sjelver!!!!!
 
ååååå!!! GRATULERE:D:D:D:D:D
Så sinnsykt bra! Håper den holder seg der i 8-9 mnd ;)

Kryssa for at jeg kommer etter! :)
 
ORIGINAL: Fraggle

ÅÅÅÅÅH!!!!!!!


Jippi jippi jippi!!!!

Jeg og fikk pos test i dag!!!![:)]
Hurra hurra for oss!







Så gøy!!! Håper den klamrer seg fast hos oss begge to!!! Åh.. det hadde vært utrolig koselig å fulgt graviditeten med deg Fraggle!!! Eller det blir heter det!! Håper marlene kommer etter også!!!
 
ORIGINAL: marlene87

ååååå!!! GRATULERE:D:D:D:D:D
Så sinnsykt bra! Håper den holder seg der i 8-9 mnd ;)

Kryssa for at jeg kommer etter! :)


Har du testa igjen eller??! Hvilken dag er du på egentlig??
 
ORIGINAL: GunnElin



 


Takk!! Jeg tørr ikke tro det riktig enda!!!
 
ORIGINAL: L87

ORIGINAL: marlene87

ååååå!!! GRATULERE:D:D:D:D:D
Så sinnsykt bra! Håper den holder seg der i 8-9 mnd ;)

Kryssa for at jeg kommer etter! :)


Har du testa igjen eller??! Hvilken dag er du på egentlig??


Ikke testa nei, tror jeg hadde EL for 2-3 dager siden... så da er det litt tidlig å teste.. men er vel ca på dag 70 :p huff, nei, tror jeg er på dag 40 faktisk...

Men fortell da, har du noen symptomer? Tok du testen imorgest? Fortelt sambo det? [:D][:D]
 
ORIGINAL: Fraggle

ORIGINAL: Niih!

ORIGINAL: Fraggle

ÅÅÅÅÅH!!!!!!!


Jippi jippi jippi!!!!

Jeg og fikk pos test i dag!!!![:)]
Hurra hurra for oss!



Så gøy!!! Håper den klamrer seg fast hos oss begge to!!! Åh.. det hadde vært utrolig koselig å fulgt graviditeten med deg Fraggle!!! Eller det blir heter det!! Håper marlene kommer etter også!!!


Ja her blir det kjekt å følge hverandre. Tenk at vi skulle klare det samtidig, når vi har fulgt med hverandre tidligere også.
Skal vi bli sladrevenner inne på terminforum kanskje? Hvis du sender meg en pm med nr så kan jeg sende deg en pm med nummer, så kan vi sladre hvis den andre er borte. Hvor i landet er du fra? Kan skrive det i pm altså.. Det er jo litt kjekt å være litt annonym. [:)] Og slapp av, Marlene kommer også inn i juli. For det har jeg bestemt. Dermed basta! [;)]



Jeg vil også!!!!! ;) Kryss for pos test om 9 dager :)
 
Jeg sverget på at jeg hadde skrevet gratulerer her inne jeg...hm...jaja[8|]

Men GRATULERER, L87 aka Niih![;)] Håper du får et fantastisk svangerskap!![:D][:D]
 
Back
Topp