Lørdagsprat :D

Ja, de sier så. :) Med langsteking på lav temp slipper man å passe på steika, og det er UMULIG at det går gærnt. Har man ovnen på 70 grader, så blir ikke kjernetemp.høyere enn 70grader.:)

Ja det er faktisk sant..har ikke tenkt på det jeg :P:oops::p

*sender fra pipe-gjøken*

Noen som har erfaring med fasongen på yttertøyet til Name It?
Vurderer å kjøpe ei sommerjakke på nett, men er usikker på str.. Tenkte å kjøpe den i str.86, men de har den bare i 80 og 92. Viktig at det ikke blir for trangt også.
(I bodyer bruker hun 74/80, men jeg har begynt å handla inn i 86, for det er greit å ha litt liggende.)

Åh! Er så teit når dem mangler den str man hadde tenkt å ta.. vanskelig å vite hvor stor klær er i str :confused: med tanke på meg selvså ville jeg å gått for 86 eller 80, for kansje 92 blir altfor stort? Her har jakker passet lenge selvom barna har vokst ut av str på vanlig klær ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Vi spiste lunsj på kafé idag. Hermine spiste til hun spydde:eek::eek::eek:
Har aldri opplevd det før, for hun har jo alltid gitt klart uttrykk for når hun er mett, men idag bare gapa og gapa hun til alt kom opp igjen:oops:
Nå er jeg redd for å fylle for mye på henne i tilfelle hun ikke gir beskjed når hun er mett:confused::p

*Surfer mobilt*

Uff, skjedde flere ganger med Emira når hun var liten :eek::confused: er så vanskelig å vite når de bare gaper og gaper.. men prøv heller å gi hun de vanlige mengdene ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Kjøpte akkurat regntøy derifra i str 86! Buksa passer bra mens jakka er litt lang på ermene! ;)

*Surfer mobilt*
Bestilte alt fra Name It i 86 jeg også nå, men det ble ingen jakke da - det ble for usikkert.:) Tenker at ytterklærne godt kan være litt romslige i og med at man har litt inni og.

Åh! Er så teit når dem mangler den str man hadde tenkt å ta.. vanskelig å vite hvor stor klær er i str :confused: med tanke på meg selvså ville jeg å gått for 86 eller 80, for kansje 92 blir altfor stort? Her har jakker passet lenge selvom barna har vokst ut av str på vanlig klær ;)

*sender fra pipe-gjøken*
Det er typisk at de mangler den str jeg skal ha. Slår ikke feil! :p
Det blei ikke noe jakkekjøp denne gangen, men jeg bikka heller mot 92 enn 80. Tenkte at da hadde den iallfall ikke vært for lita, og vi hadde kunnet brukt den utover høsten hvis været var fint.. HVIS!! Sjeldent anna enn regn og pissvær her på høsten, men lenge leve håpet.;)

Får pupp ho her, og mannen jobber vekke, Og mor gir seg... Sååå må vel bare stenga "melkebutikken" om natta :-P men ikkje lett når eg er sååå trøtt

<3 gutt sept-06 og jenta sept-12 <3 Håper lille spire klorer seg fast... termin januar-14

Hadde nok væt lett å gi seg for meg også ;-) du får ta det en gang mannen er hjemme så han kan ta hun om natta :-) men mm er jo bra så det gjør jo ingenting om du vil fortsette en stund til før du stenger :-)

Det blei ikke noe jakkekjøp denne gangen, men jeg bikka heller mot 92 enn 80. Tenkte at da hadde den iallfall ikke vært for lita, og vi hadde kunnet brukt den utover høsten hvis været var fint.. HVIS!! Sjeldent anna enn regn og pissvær her på høsten, men lenge leve håpet.;)

Jeg ville gått for romslig jeg også ;-) på simone så blir nameit klær ofte litt trangere enn andre merker. Kjøpte 3 bodyer i 86 i dag fra nameit. Så på yttertøy, men klarte ikke å bestemme meg for farge så det ble ikke ;-) men str 80 dresser så litt i minste laget ut med tanke på å bruke utover høsten..

Jeg ville gått for romslig jeg også ;-) på simone så blir nameit klær ofte litt trangere enn andre merker. Kjøpte 3 bodyer i 86 i dag fra nameit. Så på yttertøy, men klarte ikke å bestemme meg for farge så det ble ikke ;-) men str 80 dresser så litt i minste laget ut med tanke på å bruke utover høsten..
Hehe.. Kjøpte 2 x 3 for 99 jeg. Syns de bærfargede bodyene er så fiiiiine, også ble det en med trillevogner på, en med blomster, og en "guttebody" med dunosaur på.;) Er det noen gode barneklærbutikker på Moa? Syns det er dårlig utvalg i Molde..

Har dere pp Østlandet fått mye regn?:eek:har vært overskya, 18 grader og blåst mye her idag, men er 20 grader nå og sol;):D ungene er lagt og har nå litt slappe av tid:)

Uff, skjedde flere ganger med Emira når hun var liten :eek::confused: er så vanskelig å vite når de bare gaper og gaper.. men prøv heller å gi hun de vanlige mengdene ;)

*sender fra pipe-gjøken*
Ja, tror hun var så bissig med å se rundt seg så hun fulgte nok ikke med på at hun spiste! :confused::p;)
Får nøye oss med smoothie og grøt fra nå av;)

*Surfer mobilt*

Hehe.. Kjøpte 2 x 3 for 99 jeg. Syns de bærfargede bodyene er så fiiiiine, også ble det en med trillevogner på, en med blomster, og en "guttebody" med dunosaur på.;) Er det noen gode barneklærbutikker på Moa? Syns det er dårlig utvalg i Molde..

Her er barnas hus. De har en del..glemmer ofte at de har klær ;-) nameit, bare barn. På sistnevnte har jeg ikke vært så ofte men tror det er mye fint der. Cubus, lindex, kappahl, h&m, babycomfort - lite utvalg og dyrt men litt fine klær. I byn er der farmor ingvarda...veldig fine klær men veldig dyrt..h&m++++ der også. Ellers kommer jeg ikke på flere.

Virket så få, men kanskje det er alt..

Barnas hus er veldig masse klær på, men jeg har ikke kikka så mye der for det er ofte jeg skal noe når jeg er der og glemmer det som ikke står på timeplanen ;-p

Tips: Miinto.no De har SÅ mye fint:rolleyes: har alle typer klær, sender gratis og har mange prisklasser;):D

*Surfer mobilt*

Hei hopp! Her regnet det også i natt. Skulle regne hele dagen i dag også, men kom ikke en dråpe før etter kl 15.
Jeg har snopet tekstiler til å sy legoteppe til 3åringen av. Fått målt og klippet opp. Håper å få sydd i løpet av kvelden. Daniel er litt ekstra trøblete med leggingen i kveld.. og da får jeg ikke roen i meg til å gjøre noe før han sover (selv om mannen tar seg av leggingen etter jeg har holdt på i over 40 minutter). Ble rolig nå mens jeg skrev her, så håper det betyr at han sover og forblir sovende. Han har vært veldig mye bedre å legge i det siste, så må være noe som plagte han i kveld. Kanskje varmen, eller kanskje en ny tann på vei?

Håper alle koser seg i kveld. Både de som er på ferie, de gravide og de som er på fest :-D og alle som kanskje ikke går i en av de kategoriene.

sendt via bv app til Android!

hehe ja like greit å droppe den da ja! jakker finner du vel uansett når høsten begynner å nærme seg :)
hehehe ikke bare høsten som har sånt vær :P

Har dere pp Østlandet fått mye regn?:eek:har vært overskya, 18 grader og blåst mye her idag, men er 20 grader nå og sol;):D ungene er lagt og har nå litt slappe av tid:)

Her kom det en del rein fra igår kveld til idag tidlig.. men så har det blitt bedre utover dagen :) litt vind, men ikke kaldt!
Deilig å slappe av da :) jeg nyter kveldene godt her :P

Ja, tror hun var så bissig med å se rundt seg så hun fulgte nok ikke med på at hun spiste! :confused::p;)
Får nøye oss med smoothie og grøt fra nå av;)

*Surfer mobilt*

hehe ja kan nok hende det.. men kjedelig er det uansett o_O:P

Back
Topp