Lørdagsprat :D

Tips: Miinto.no De har SÅ mye fint:rolleyes: har alle typer klær, sender gratis og har mange prisklasser;):D

*Surfer mobilt*
Var inne og kikka litt i går, men det ble ikke noe derfra denne gangen
Likte godt 2pakningen med kjolebodyene fra Janus i ull og silke i lilla og grønn da. :)

Hei hopp! Her regnet det også i natt. Skulle regne hele dagen i dag også, men kom ikke en dråpe før etter kl 15.
Jeg har snopet tekstiler til å sy legoteppe til 3åringen av. Fått målt og klippet opp. Håper å få sydd i løpet av kvelden. Daniel er litt ekstra trøblete med leggingen i kveld.. og da får jeg ikke roen i meg til å gjøre noe før han sover (selv om mannen tar seg av leggingen etter jeg har holdt på i over 40 minutter). Ble rolig nå mens jeg skrev her, så håper det betyr at han sover og forblir sovende. Han har vært veldig mye bedre å legge i det siste, så må være noe som plagte han i kveld. Kanskje varmen, eller kanskje en ny tann på vei?

Håper alle koser seg i kveld. Både de som er på ferie, de gravide og de som er på fest :-D og alle som kanskje ikke går i en av de kategoriene.

sendt via bv app til Android!

Kjedelig når legginga ikke går som planlagt.. menmen, er vel bare sånn av og til :P får satse på at han sover godt tross en vanskelig start ;)
Kos deg du også! :D:D:D

Sitter her å slapper litt av med smash og en liten redbull (uten sukker) :P:P:P
Fikk lagt begge jentene kl 8 :D og DET er jeg fornøyd med, for blir ofte mellom 8 og halv 9 :P Tiden flyr altfor fort når man skal styre med kveldsmat og stell :P hehe..

Har satt utt egg til temperering, for skal lage marengsbunn til en kake jeg så på nettet! skal lage resten imårra da, men begynner i kveld :) for den ser SÅ god ut :D:D:D

http://detsoteliv.blogg.no/1371250227_marengskake_med_kaffe.html
369126-10-1371249949408.jpg

Ha en fin lørdags-kveld alle sammen! :):):):)

Kveldens kos her hos oss;
1371930998405.jpg
Langstekt indrefilet av fe, krydra med salt, pepper, paprika og hvitløk. Kokte grønnsaker. Poteter og sopp i en fløte-og hvitvinssaus.
Og et glass Masi til..;)

(På bildet ser kjøttet rått ut, men det har bare en fin rosafarge..) :p

Vis vedlegget 19544
Langstekt indrefilet av fe, krydra med salt, pepper, paprika og hvitløk. Kokte grønnsaker. Poteter og sopp i en fløte-og hvitvinssaus.
Og et glass Masi til..;)

Mmmmmmmmm :rolleyes:

*sender fra pipe-gjøken*

Vis vedlegget 19544
Og et glass Masi til..;)

Oooh, NAIIIS!!! :D Masi er bare en DIGG vin:rolleyes:

*Surfer mobilt*

hehe ja kan nok hende det.. men kjedelig er det uansett o_O:P
Første gang hun har kasta opp så vi ble litt lettere stressa både jeg og mannen:p mens min pappa som har 6 barn bare lo og spiste videre på softisen sin mens vi tørka spy! ;)

*Surfer mobilt*

Var inne og kikka litt i går, men det ble ikke noe derfra denne gangen
Likte godt 2pakningen med kjolebodyene fra Janus i ull og silke i lilla og grønn da. :)
Sånne har vi to av i str 80! De er SÅ fine:D

*Surfer mobilt*

Sitter her å slapper litt av med smash og en liten redbull (uten sukker) :p:p:p
Fikk lagt begge jentene kl 8 :D og DET er jeg fornøyd med, for blir ofte mellom 8 og halv 9 :p Tiden flyr altfor fort når man skal styre med kveldsmat og stell :p hehe..

Har satt utt egg til temperering, for skal lage marengsbunn til en kake jeg så på nettet! skal lage resten imårra da, men begynner i kveld :) for den ser SÅ god ut :D:D:D

Mmm den ser rågo ut:-)

Første gang hun har kasta opp så vi ble litt lettere stressa både jeg og mannen:p mens min pappa som har 6 barn bare lo og spiste videre på softisen sin mens vi tørka spy! ;)

*Surfer mobilt*

Ja kjenner til den følelsen!:confused: man blir veldig stresset første gangen:eek:og en del ganger etter det:p
Hahah pappan din er visst vandt til sånt:p

*sender fra pipe-gjøken*

Ja kjenner til den følelsen!:confused: man blir veldig stresset første gangen:eek:og en del ganger etter det:p
Hahah pappan din er visst vandt til sånt:p

*sender fra pipe-gjøken*
Regner med at man etter hvert blir vandt til sånt og tar det på strak arm!?! :p;)

*Surfer mobilt*

Regner med at man etter hvert blir vandt til sånt og tar det på strak arm!?! :p;)

*Surfer mobilt*

Hehe ja man takler det hvertfall bedre, men jeg kan ennå bli litt små stresset om det skjer, hvertfall med Liana..emira kaster opp bare når hun har omgansyken eller får hostesaft :P

*sender fra pipe-gjøken*

Man får kjøpt sånn anti-skli greier på tube i butikker som selger hobby ting.. hvis det var det på strømpebuksene du tenkte på? eller er det sånn beskyttelse sak på dem kansje? :P har alltid bare brukt vanlige strømpebukser her ;):)

Ja det var antiskli på knærne jeg tenkte på :-) vi har ikke teppe i stua og gulvet er så glatt så tenkte at det sikkert er enklere med slik på :-) artig med slik på tube da..må sjekkes for moro skyld :-)

Ja det var antiskli på knærne jeg tenkte på :-) vi har ikke teppe i stua og gulvet er så glatt så tenkte at det sikkert er enklere med slik på :-) artig med slik på tube da..må sjekkes for moro skyld :-)

Ja jeg tenkte jeg skulle se etter det selv, for er visst bare å "tegne" på :) har samme problemet her, så Liana klarer ikke å komme ordentlig opp i krabbestilling når hun ikke er på teppe :P

*sender fra pipe-gjøken*

Får pupp ho her, og mannen jobber vekke, Og mor gir seg... Sååå må vel bare stenga "melkebutikken" om natta :-P men ikkje lett når eg er sååå trøtt

<3 gutt sept-06 og jenta sept-12 <3 Håper lille spire klorer seg fast... termin januar-14
Her puppes det også på natta og jeg har ingen planer om å stenge ;)

Sitter her å slapper litt av med smash og en liten redbull (uten sukker) :P:P:P
Fikk lagt begge jentene kl 8 :D og DET er jeg fornøyd med, for blir ofte mellom 8 og halv 9 :P Tiden flyr altfor fort når man skal styre med kveldsmat og stell :P hehe..

Marengskake er deilig. Her er min fra i går
ImageUploadedByBV Forum1371976026.570301.jpg

Mmmmmm ser god ut! Begynner snart å sikle:p:rolleyes::D

*sender fra pipe-gjøken*
Den ble kjempegod :D
Mannen har fått en ny favorittkake etter at jeg begynte å bake pavlova :p

Back
Topp