Vis vedlegget 19486Vis vedlegget 19485Vis vedlegget 19484
9 måndlingen hilser, i alt for stor drakt
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Så søt
*sender fra pipe-gjøken*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de sier så.Med langsteking på lav temp slipper man å passe på steika, og det er UMULIG at det går gærnt. Har man ovnen på 70 grader, så blir ikke kjernetemp.høyere enn 70grader.
![]()
Noen som har erfaring med fasongen på yttertøyet til Name It?
Vurderer å kjøpe ei sommerjakke på nett, men er usikker på str.. Tenkte å kjøpe den i str.86, men de har den bare i 80 og 92. Viktig at det ikke blir for trangt også.
(I bodyer bruker hun 74/80, men jeg har begynt å handla inn i 86, for det er greit å ha litt liggende.)
Vi spiste lunsj på kafé idag. Hermine spiste til hun spydde
Har aldri opplevd det før, for hun har jo alltid gitt klart uttrykk for når hun er mett, men idag bare gapa og gapa hun til alt kom opp igjen![]()
Nå er jeg redd for å fylle for mye på henne i tilfelle hun ikke gir beskjed når hun er mett
*Surfer mobilt*
Bestilte alt fra Name It i 86 jeg også nå, men det ble ingen jakke da - det ble for usikkert.Kjøpte akkurat regntøy derifra i str 86! Buksa passer bra mens jakka er litt lang på ermene!
*Surfer mobilt*
Det er typisk at de mangler den str jeg skal ha. Slår ikke feil!Åh! Er så teit når dem mangler den str man hadde tenkt å ta.. vanskelig å vite hvor stor klær er i strmed tanke på meg selvså ville jeg å gått for 86 eller 80, for kansje 92 blir altfor stort? Her har jakker passet lenge selvom barna har vokst ut av str på vanlig klær
*sender fra pipe-gjøken*
Får pupp ho her, og mannen jobber vekke, Og mor gir seg... Sååå må vel bare stenga "melkebutikken" om nattamen ikkje lett når eg er sååå trøtt
<3 gutt sept-06 og jenta sept-12 <3 Håper lille spire klorer seg fast... termin januar-14
Det er typisk at de mangler den str jeg skal ha. Slår ikke feil!
Det blei ikke noe jakkekjøp denne gangen, men jeg bikka heller mot 92 enn 80. Tenkte at da hadde den iallfall ikke vært for lita, og vi hadde kunnet brukt den utover høsten hvis været var fint.. HVIS!! Sjeldent anna enn regn og pissvær her på høsten, men lenge leve håpet.![]()
Hehe.. Kjøpte 2 x 3 for 99 jeg. Syns de bærfargede bodyene er så fiiiiine, også ble det en med trillevogner på, en med blomster, og en "guttebody" med dunosaur på.Jeg ville gått for romslig jeg også ;-) på simone så blir nameit klær ofte litt trangere enn andre merker. Kjøpte 3 bodyer i 86 i dag fra nameit. Så på yttertøy, men klarte ikke å bestemme meg for farge så det ble ikke ;-) men str 80 dresser så litt i minste laget ut med tanke på å bruke utover høsten..
Så fiiin drakt!
Har bestilt en slik i annet mønster fra Miinto! Hvilken str er det?
*Surfer mobilt*
Samme som jeg det! Tenkte jeg skulle spare den til bhg-startTakk
Strl 86![]()
Ja, tror hun var så bissig med å se rundt seg så hun fulgte nok ikke med på at hun spiste!Uff, skjedde flere ganger med Emira når hun var litener så vanskelig å vite når de bare gaper og gaper.. men prøv heller å gi hun de vanlige mengdene
*sender fra pipe-gjøken*
Hehe.. Kjøpte 2 x 3 for 99 jeg. Syns de bærfargede bodyene er så fiiiiine, også ble det en med trillevogner på, en med blomster, og en "guttebody" med dunosaur på.Er det noen gode barneklærbutikker på Moa? Syns det er dårlig utvalg i Molde..
Tips: Miinto.no De har SÅ mye fintHehe.. Kjøpte 2 x 3 for 99 jeg. Syns de bærfargede bodyene er så fiiiiine, også ble det en med trillevogner på, en med blomster, og en "guttebody" med dunosaur på.Er det noen gode barneklærbutikker på Moa? Syns det er dårlig utvalg i Molde..
Det er typisk at de mangler den str jeg skal ha. Slår ikke feil!
Det blei ikke noe jakkekjøp denne gangen, men jeg bikka heller mot 92 enn 80. Tenkte at da hadde den iallfall ikke vært for lita, og vi hadde kunnet brukt den utover høsten hvis været var fint.. HVIS!! Sjeldent anna enn regn og pissvær her på høsten, men lenge leve håpet.![]()
Har dere pp Østlandet fått mye regn?har vært overskya, 18 grader og blåst mye her idag, men er 20 grader nå og sol
ungene er lagt og har nå litt slappe av tid
![]()
Ja, tror hun var så bissig med å se rundt seg så hun fulgte nok ikke med på at hun spiste!
Får nøye oss med smoothie og grøt fra nå av
*Surfer mobilt*