Lørdagsprat :D

Hei og hopp:-)

Nasse sov til 08.15 i dag, det var veeeeldig godt for mor:-) Sto opp 08.00 så jeg rakk å dusje.
Veslemor er 9 måneder i dag :wav :cheers :hug007

Vi har vært en tur nede i byen, jeg har handlet meg to svindyre bher, men det trengtes, har bare ammebh:-)
Senere i dag skal vi på middag til et vennepar.

Håper dere som skal på bursdagsfeiring får kost dere masse i kveld :cool01

Hei og hopp:)

Nasse sov til 08.15 i dag, det var veeeeldig godt for mor:) Sto opp 08.00 så jeg rakk å dusje.

Vi har vært en tur nede i byen, jeg har handlet meg to svindyre bher, men det trengtes, har bare ammebh:)

Hurra for snuppa som er 9 mnd :D:D:D:D:D

Det sies at man skal gjøre det, men jeg gjør det ikke. Bruker ikke steketermometer på småsteiker heller.. Beregner bar god tid og steker på lav varme. 50-70grader i 8timer kanskje?:)
NAM!!

Hei og hopp:)

Nasse sov til 08.15 i dag, det var veeeeldig godt for mor:) Sto opp 08.00 så jeg rakk å dusje.

Vi har vært en tur nede i byen, jeg har handlet meg to svindyre bher, men det trengtes, har bare ammebh:)

Hipp hurra for 9 måndlingen :D

Mimmis.no har supre strømpebukser, heiter kryp :-) antiskli under beina og på(!!!) kne :-) tilbud nett no for trepakning.

Eg har ei prisessa født midt i september, sover ikkje rundt. Nokon som gjer det?

<3 gutt sept-06 og jenta sept-12 <3
Mi sover heller ikke rundt, tror det er helt normalt så jeg gjær ikke noe med det;) hun får mme på natta, roer seg og sover videre, tenker at hun sover rundt når hun er klar for det! :)

*Surfer mobilt*

Nasse sov til 08.15 i dag, det var veeeeldig godt for mor:-) Sto opp 08.00 så jeg rakk å dusje.

Vi har vært en tur nede i byen, jeg har handlet meg to svindyre bher, men det trengtes, har bare ammebh:-)

Grattis med 9 måneder! :D

Du skal se spira sitter nå når du har handla dyrt undertøy som ikke kan ammes i:p

*Surfer mobilt*

Ute på trilletur! Er glad vi valgte å ta sportsvogna med på ferie og ikke trilla, med tanke på veistandarden her:p
1371906512833.jpg

*Surfer mobilt*

Grattis med 9 måneder! :D

Du skal se spira sitter nå når du har handla dyrt undertøy som ikke kan ammes i:p

*Surfer mobilt*
Hehe, ikke sant:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

9 måndlingen hilser, i alt for stor drakt:cool::D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Får pupp ho her, og mannen jobber vekke, Og mor gir seg... Sååå må vel bare stenga "melkebutikken" om natta :-P men ikkje lett når eg er sååå trøtt

<3 gutt sept-06 og jenta sept-12 <3 Håper lille spire klorer seg fast... termin januar-14

det sier at man bør gjøre det for å holde "safta" inne i kjøttet sånn at det blir saftig :) også la kjøttet hvile etter steking i 15-30 min... men jeg er ikke flink til å bruke termometer :P
Ja, de sier så. :) Med langsteking på lav temp slipper man å passe på steika, og det er UMULIG at det går gærnt. Har man ovnen på 70 grader, så blir ikke kjernetemp.høyere enn 70grader.:)

Gratulerer med nye bh'er og en 9-månedling i hus!!:D

Noen som har erfaring med fasongen på yttertøyet til Name It?
Vurderer å kjøpe ei sommerjakke på nett, men er usikker på str.. Tenkte å kjøpe den i str.86, men de har den bare i 80 og 92. Viktig at det ikke blir for trangt også.
(I bodyer bruker hun 74/80, men jeg har begynt å handla inn i 86, for det er greit å ha litt liggende.)

Noen som har erfaring med fasongen på yttertøyet til Name It?
Vurderer å kjøpe ei sommerjakke på nett, men er usikker på str.. Tenkte å kjøpe den i str.86, men de har den bare i 80 og 92. Viktig at det ikke blir for trangt også.
(I bodyer bruker hun 74/80, men jeg har begynt å handla inn i 86, for det er greit å ha litt liggende.)
Kjøpte akkurat regntøy derifra i str 86! Buksa passer bra mens jakka er litt lang på ermene! ;)

*Surfer mobilt*

Vi spiste lunsj på kafé idag. Hermine spiste til hun spydde:eek::eek::eek:
Har aldri opplevd det før, for hun har jo alltid gitt klart uttrykk for når hun er mett, men idag bare gapa og gapa hun til alt kom opp igjen:oops:
Nå er jeg redd for å fylle for mye på henne i tilfelle hun ikke gir beskjed når hun er mett:confused::p

*Surfer mobilt*

Back
Topp