Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søt hun er i den dressen! Hermine har arva akkurat lik av kusina siFine gjengen min
Vanskelig å ta bilder av Liana for tiden..haha bare løper rundt.. MEN når pappan spør om å ta bilde, så steller hun seg fint opp og sier "siiiiil" (smiiiil)
Vis vedlegget 54472
Vis vedlegget 54473
Vis vedlegget 54474
Vis vedlegget 54475
Så søt hun er i den dressen! Hermine har arva akkurat lik av kusina si
Sent from my iPhone using BV Forum
Hei hei
Jeg sto opp med jentene litt etter 7 idagikke så lenge siden jeg og Emira var ute å handla mat sammen med mamma og stefar, så Emira ble med dem hjem til seg
Liana har vi prøvd å legge uten hell
lå/sto/satt å skravla, sang og sa "æsj" + kaste alt som var i senga, ned på gulvet..så tok hun opp igjen nå!
inneplaner her idag! Voldsom mye vind + regn
så blir det hamburgere, potetbåter og salat til middag
God lørdag, jenter <3
Fine gjengen min
Vanskelig å ta bilder av Liana for tiden..haha bare løper rundt.. MEN når pappan spør om å ta bilde, så steller hun seg fint opp og sier "siiiiil" (smiiiil)
Vis vedlegget 54472
Vis vedlegget 54473
Vis vedlegget 54474
Vis vedlegget 54475
Nam, vi hadde hamburger i går, det var snaskens![]()
Heisann
Vært en rotete dag i dag, vi skulle egentlig til byen sammen, men jeg fikk bare sove fra tolv til tre i natt. Dårlig utgangspunkt, men jeg stod opp likevel. Endte med at mannen synes synd på meg og tvang meg til å være hjemme med snøfte for å forsøke å sove mer.
Da gikk jeg glipp av bondens markedMen fikk sovet en times tid mens de var borte. Da de kom hjem fra byen skulle nasse ha lunsj og sove litt, så det ble sen matvareshopping på oss. Nasse har fått rote fritt både oppe og nede, så det ser ikke ut her
Helgene er ikke hva de en gang var altså
Satser på en bedre natt i natt, jeg tror ikke hun liker babyredet, det blir for mykt ser det ut som. Jeg prøvde ditt triks mens gjengen var nede i byen Marian87, med skinnet ved siden av meg, hun sovnet på et blunk gitt. Får prøve det igjen i natt også.
Ja, det synes jeg også så det blir inneplaggHaha så morsomtLiana arvet den av en jente som går i bhgen
hehe.. den er jo så romslig og god! Bare litt upraktisk med hette
![]()
Ja de fleste problemer er typisk for ungdom. Også har vi endel med traumer fra krig og slikt, som medfølger litt ekstra. Men jeg trives utrolig godtDet høres i grunnen ut som en skikkelig hyggelig jobb! Kanskje litt konflikter innimellom, som med alle ungdommer?
Så braHeisann
Vært en rotete dag i dag, vi skulle egentlig til byen sammen, men jeg fikk bare sove fra tolv til tre i natt. Dårlig utgangspunkt, men jeg stod opp likevel. Endte med at mannen synes synd på meg og tvang meg til å være hjemme med snøfte for å forsøke å sove mer.
Da gikk jeg glipp av bondens markedMen fikk sovet en times tid mens de var borte. Da de kom hjem fra byen skulle nasse ha lunsj og sove litt, så det ble sen matvareshopping på oss. Nasse har fått rote fritt både oppe og nede, så det ser ikke ut her
Satser på en bedre natt i natt, jeg tror ikke hun liker babyredet, det blir for mykt ser det ut som. Jeg prøvde ditt triks mens gjengen var nede i byen Marian87, med skinnet ved siden av meg, hun sovnet på et blunk gitt. Får prøve det igjen i natt også.
Får inderlig håpe du får sove bedre i natt!!Heisann
Får inderlig håpe du får sove bedre i natt!!
Surfer mobilt!
Synd når sånne planer ikke blir noe avmen sånn er det bare av og til! Bra du fikk sovet litt mer
og håper trikset til Marianne gjør susen i natt å
hehe
Ja, det synes jeg også så det blir inneplagg
Krysser alt jeg har, men typisk at hun sover som en stein på dagtid nå, men kan jo ikke vekke henne heller.
Så kjip natt. Lillebror våknet i 01-tiden og holdt det gående i 1-1,5 time før han roet seg. Det kan ha vært fordi vi er hos foreldrene mine, og det var litt ekstra mørkt på rommet. Han sovnet til slutt sammen med meg og tok morgen kl 5Var på ikea 9.15 idag mes begge ungene alene. Wael var på lekerommet. Og Mina og jeg fikk kjøpt ny tv-benk,lammeskinn til benken vår,mer lys,orkidee,serviettholder
Dro deretter til bestevenninnen min,som fødte for 6 dager siden. Nydelig liten jente ♡
Har pakket masse stæsj(masse fra skapene,pyntegjenstander,gardiner etc) til vi skal til Sverige i morgen
Får snart besøk av søsteren min og venninnen vår. Kommer rundt 19.30. Blir hyggelig
Når ungene har sovnet,skal jeg ut i bilen med alle tingene. Gruer meg haha....
Hva skal dere ikveld?
Er sååååp trøtt etter nok en møkkanatt,med 7 oppvåkninger fra 1-05.50.. flott... også må de våkne så jækla tidlig,når de har vært våkne 100 ganger. Skjønner ikke det jeg
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡