Lørdag 22.03.

Hihi..Grisejenter.:p

Ja, det var veldig spennende. Kjekt at de bor på nabogårdene og at vi får komme bortom når vi vil.:) Kose en langhåret, hvit kanin fikk hun også, så jeg tipper hun la seg med mange nye inntrykk i dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjempe kjekt det ja:D heldige dere da, som har sånt i nærheten :) vi må kjøre et stykke for å komme til bondedyr;) Liana er veldig opptatt av dyr for tiden, så hadde væry gøy å latt hun hilse på noen snart :)

Kjempe kjekt det ja:D heldige dere da, som har sånt i nærheten :) vi må kjøre et stykke for å komme til bondedyr;) Liana er veldig opptatt av dyr for tiden, så hadde væry gøy å latt hun hilse på noen snart :)
Vi gikk til en gård her for litt siden. Klappet hester og så på kuer (på trygg avstand!! De er skumle dyr Altså :-o). Eskil elsket det

Surfer mobilt!

T fikk være oppe litt lenger i dag, koste seg med Taco sammen med oss voksne. Jeg fikk ikke legge noen av ungene i kveld. Mamma la Lillebror mens jeg kjørte bilen til mannens jobb, for han sovnet nesten. T nektet å bli lagt av andre enn mormor, så da ble jeg plassert med et vinglass istedet :)

Surfer mobilt!

Hehe er jo deilig det iblant å :) men er litt rart å ikke legge noen av barna når man er vandt med det:P stort sett er det jeg som legger Emira og sambo legger Liana..men det er egentlig bare fordi dem selv vil ha det sånn:P

Tror survival mode har holdt meg oppe hele dagen, siden jeg har måttet ta meg av Hermine! :eek: Nå ble det min tur også:( Gi meg styrke!!! Jaja, bare å bli ferdig med det så vi får bli friske og vaska smitten ut av huset før besøk neste helg!!!

Svigers skulle komme hjem fra hytta i morra tidlig og hente Hermine, så får hun kosa seg der og vi får hvilt til pesten gir seg! :P Hun er jo helt frisk f i hundre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi gikk til en gård her for litt siden. Klappet hester og så på kuer (på trygg avstand!! De er skumle dyr Altså :-o). Eskil elsket det

Surfer mobilt!

Haha dem er ganske store ja:eek: men hester er fine da:) kan tenke meg det var midt i blinken for Eskil:D var han noe redd eller var det bare kjempe gøy?:D

Tror survival mode har holdt meg oppe hele dagen, siden jeg har måttet ta meg av Hermine! :eek: Nå ble det min tur også:( Gi meg styrke!!! Jaja, bare å bli ferdig med det så vi får bli friske og vaska smitten ut av huset før besøk neste helg!!!

Svigers skulle komme hjem fra hytta i morra tidlig og hente Hermine, så får hun kosa seg der og vi får hvilt til pesten gir seg! :P Hun er jo helt frisk f i hundre :)

:( :( :( god bedring! <3

Vi bor jo på bøgda, så det er veldig kjekt at det er litt dyr her. Var på besøk hos sauene og lamaene borti veien her på barneselskapet til Jenny i høst, og det var stas for hele bølingen.:)
Har planer om å flytte til hjembygda mi etter hvert, og da vil jeg gjerne ha dyr selv. Geit, hest og høner.;)

Surfer mobilt!
Litt avstand er greit med ku og hest, ja. Så kjekt at han likte det!:) Tror nok Jen hadde blitt litt skeptisk til så store dyr.

Naboen til mamma og pappa har vaktler. Det er stas! Spesielt når de er nyruga. Tiny-tiny!:)

Uuuusjaaa..:( Masse god bedring til deg/dere!!
Så bra at dere får avlastningshjelp. Slitsomt å ta seg av de små mens man selv er syk. Måtte det gå fort over!!!

Vi bor jo på bøgda, så det er veldig kjekt at det er litt dyr her. Var på besøk hos sauene og lamaene borti veien her på barneselskapet til Jenny i høst, og det var stas for hele bølingen.:)
Har planer om å flytte til hjembygda mi etter hvert, og da vil jeg gjerne ha dyr selv. Geit, hest og høner.;)

Koselig da <3 er hjembygda di langt unna der dere bor nå eller?

mange ville vel sett på Rjukan som bygde også:P men må lissom litt utenfor for å komme til bondegårder å sånt.. og om sommeren så er det flere setere og gårer som er åpne for alle:) jeg og pappa tok med Emira til en seter i fjord, som ligger 30-40 min unna med bil:) var koselig! Har lyst å ta med barna på en annen med flere dyr til sommeren :D

Haha dem er ganske store ja:eek: men hester er fine da:) kan tenke meg det var midt i blinken for Eskil:D var han noe redd eller var det bare kjempe gøy?:D
Han klappet hesten, like uredd som broren alltid har vært :)
Påsto at kuene sa BÆÆ, da :-p

Surfer mobilt!

Ååå jeg ønsker meg småbruk!!!!!!

Surfer mobilt!

Koselig da <3 er hjembygda di langt unna der dere bor nå eller?

mange ville vel sett på Rjukan som bygde også:P men må lissom litt utenfor for å komme til bondegårder å sånt.. og om sommeren så er det flere setere og gårer som er åpne for alle:) jeg og pappa tok med Emira til en seter i fjord, som ligger 30-40 min unna med bil:) var koselig! Har lyst å ta med barna på en annen med flere dyr til sommeren :D
Hjembygda (400innbyggere) ligger 45min unna, lengst inne i fjorden. Elsker dalstrøket med fjord og fjell like ved.♡
Lite seterdrift her da, så kanskje jeg skulle ha starta opp selv?;)

Ja, jeg husker bildene dine fra seterbesøket. Vurderte å dra dit selv, siden vi var på sommerferie i Kongsberg, men det var aaaalt for varmt, så vi holdt oss i skyggen og i plaskebassenget.:)

Han klappet hesten, like uredd som broren alltid har vært :)
Påsto at kuene sa BÆÆ, da :-p

Surfer mobilt!

Hahaha gode Eskil:rolleyes: må le :D

Hjembygda (400innbyggere) ligger 45min unna, lengst inne i fjorden. Elsker dalstrøket med fjord og fjell like ved.♡
Lite seterdrift her da, så kanskje jeg skulle ha starta opp selv?;)

Ja, jeg husker bildene dine fra seterbesøket. Vurderte å dra dit selv, siden vi var på sommerferie i Kongsberg, men det var aaaalt for varmt, så vi holdt oss i skyggen og i plaskebassenget.:)

Åh jaah, er jo sååå fint med mye natur!:D kansje ingen dum idé å starte opp noe sånt? :P hehe..

Stemmer det med varmen ja! Var minst like varmt her som i kongsberg:eek: hvertfall her midt i rjukan! Varmen blir pressa ned pga fjellene, så om det ikke er noe svak vind, så smelter man jo heeelt:P
Du har ikke tenkt deg til Kongsberg sammen med Jenny snart da?:P:D

Åh jaah, er jo sååå fint med mye natur!:D kansje ingen dum idé å starte opp noe sånt? :P hehe..

Stemmer det med varmen ja! Var minst like varmt her som i kongsberg:eek: hvertfall her midt i rjukan! Varmen blir pressa ned pga fjellene, så om det ikke er noe svak vind, så smelter man jo heeelt:P
Du har ikke tenkt deg til Kongsberg sammen med Jenny snart da?:P:D
Seterdrift er en fin turiststraksjon på sommerstid da. Bygda "mi" skal visst bli en cruisedestinasjon, så kanskje det ikke er så dumt med litt melking og ysting?;)

Jeg reiser jo på samling igjen om ei uke, så da er jeg på Notodden fra 31.mars-3.april, meeen Jenny blir nok hjemme. ;)

Back
Topp