Lørdag 22.03.

Var på ikea 9.15 idag mes begge ungene alene. Wael var på lekerommet. Og Mina og jeg fikk kjøpt ny tv-benk,lammeskinn til benken vår,mer lys,orkidee,serviettholder :-)

Dro deretter til bestevenninnen min,som fødte for 6 dager siden. Nydelig liten jente ♡
Har pakket masse stæsj(masse fra skapene,pyntegjenstander,gardiner etc) til vi skal til Sverige i morgen :-)

Får snart besøk av søsteren min og venninnen vår. Kommer rundt 19.30. Blir hyggelig :-)

Når ungene har sovnet,skal jeg ut i bilen med alle tingene. Gruer meg haha....

Hva skal dere ikveld?

Er sååååp trøtt etter nok en møkkanatt,med 7 oppvåkninger fra 1-05.50.. flott... også må de våkne så jækla tidlig,når de har vært våkne 100 ganger. Skjønner ikke det jeg :mad:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Så flink Wael er som vil være på lekerommet:D Emira hadde aldri ville det uten noen hun kjenner som kan passe på hun :P

Har du prøvd å legge ungene tidligere på kvelden? Vet det kan hjelpe for mange;) men det kan jo også ta noen netter før man ser bedring.. er de foresten sånn når pappan er hjemme også?

Så kjip natt. Lillebror våknet i 01-tiden og holdt det gående i 1-1,5 time før han roet seg. Det kan ha vært fordi vi er hos foreldrene mine, og det var litt ekstra mørkt på rommet. Han sovnet til slutt sammen med meg og tok morgen kl 5 :o
Han har tygget mye på fingrene sine i dag. Kanskje neste sett med jeksler plager han?
Vanskelig å si, det er ikke så lett å se så langt inn i munnen :p
Vi er fortsatt hos mamma og pappa, og etter at ungene har lagt seg skal vi kose oss med vin og spilling :D
Oi. Da hadde du det verre enn meg. De sovner fort igjen. Men,må stå opp hver gang jeg har sovnet igjen hehe.

Deilig med vin og spill er alltid gøy. Bor de også på Lillehammer? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så flink Wael er som vil være på lekerommet:D Emira hadde aldri ville det uten noen hun kjenner som kan passe på hun :P

Har du prøvd å legge ungene tidligere på kvelden? Vet det kan hjelpe for mange;) men det kan jo også ta noen netter før man ser bedring.. er de foresten sånn når pappan er hjemme også?
Hehe. Er hun litt redd? Han løper inn med en gang,og glemmer at jeg ekstisterer haha...

Legger de mellom 18.30-18.45. Aldri senere.
Har forsøkt kl 19 en peridode og 19.15-19.30. Fortsatt party all night long hehe.

Farmor mente de kanskje kunne ha voksesmerter.. jeg var mye plaget av det. Og gråt masse om kvelden/natten husker jeg... var kanskje 4-5 år men :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Nei det er det som er så dumt med babyer :P hehe.. det kommer seg nok snart :) tenk om noen år så må vi jage dem ut av senga :P
Nesten så jeg gleder meg hehe:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God kveld!
Vesla våkna 05.30 i dag. Hoi!!! Lenge siden hun har tatt dag så tidlig, men det gagna ikke meg, siden den var mannen som skulle stå opp med henne i dag.;)
Satser på at hun sover litt lenger i morra.:D

Etter at jeg hadde satt lammesteika i ovnen i dag, ble Jenny og mannen med meg på en dør-til-dør-runde med basarbøker og vi fikk hilst på både hund, kanin og villsau på veien. Koselig og veldig spennende for vesla, som sovna som en stein 18.20.:)
Det blir en rolig kveld med strikking, sex og singelliv, og et glass vin her.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe. Er hun litt redd? Han løper inn med en gang,og glemmer at jeg ekstisterer haha...

Legger de mellom 18.30-18.45. Aldri senere.
Har forsøkt kl 19 en peridode og 19.15-19.30. Fortsatt party all night long hehe.

Farmor mente de kanskje kunne ha voksesmerter.. jeg var mye plaget av det. Og gråt masse om kvelden/natten husker jeg... var kanskje 4-5 år men :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe ja, hun er litt skeptisk og sjenert hos fremmede.. men helt motsatt mot dem hun kjenner godt :P

Dem legger seg ikke seint da men:confused: har du prøvd å legge dem rundt 18:00 da?

Kan jo hende det er voksesmerter ja..men virker det som om dem har vondt noen plass? de vokser jo de også selvom dem er små:P og det kan være veldig vondt :( var også mye plaget av det i perioder..

Ja de fleste problemer er typisk for ungdom. Også har vi endel med traumer fra krig og slikt, som medfølger litt ekstra. Men jeg trives utrolig godt :)

Surfer mobilt!
Så bra :) Tror ikke det finnes slike tilbud her i byen, vet det er sentre med boliger for ungdom litt utfor byen men det er mest for de med alvorlige problemer!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er du bedre Marinne? Håper du slipper unna. Kaster mannen din opp? Uff,stakkars :'(

Fine bilder Anita. Flott dress Liana har :-):-)

Sukkersnusk håper du sover mer i natt :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Jeg har vært kvalm hele dagen, og ingen matlys, men det er nok mest pga angsten min/fobien for omgangssyke :p Ble verre og verre når det nærmet seg tid for å dra hjem fra mamma, hadde mest lyst til å overnatte der ;)

Men,men, er hjemme hos den syke mannen nå! Han kaster heldigvis ikke opp lengre, men er jo like smittsom fordet :eek: :(

Så kjip natt. Lillebror våknet i 01-tiden og holdt det gående i 1-1,5 time før han roet seg. Det kan ha vært fordi vi er hos foreldrene mine, og det var litt ekstra mørkt på rommet. Han sovnet til slutt sammen med meg og tok morgen kl 5 :o
Han har tygget mye på fingrene sine i dag. Kanskje neste sett med jeksler plager han?
Vanskelig å si, det er ikke så lett å se så langt inn i munnen :p
Vi er fortsatt hos mamma og pappa, og etter at ungene har lagt seg skal vi kose oss med vin og spilling :D
Det er risky bissniss å putte fingrene inn i munnen til de små pirayaene for å sjekke etter nye tenner :p

God kveld!
Vesla våkna 05.30 i dag. Hoi!!! Lenge siden hun har tatt dag så tidlig, men det gagna ikke meg, siden den var mannen som skulle stå opp med henne i dag.;)

Etter at jeg hadde satt lammesteika i ovnen i dag, ble Jenny og mannen med meg på en dør-til-dør-runde med basarbøker og vi fikk hilst på både hund, kanin og villsau på veien. Koselig og veldig spennende for vesla, som sovna som en stein 18.20.:)

Haha, så ikke den delen med "og singelliv" med en gang og tenkte "det var da svært hva Ingrid skulle meddele om kveldsplanene sine idag" :p

Haha, så ikke den delen med "og singelliv" med en gang og tenkte "det var da svært hva Ingrid skulle meddele om kveldsplanene sine idag" :p

Hehe,tenkte jeg og ;)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hahahaha!!! Ingrid-filteret er ikke helt pålitelig bestandig, så du skal ikke føle deg trygg!!!:D

God kveld!

Hahahaha samme her Marianne!:P men så kom "singelliv" på linjen under, så da skjønte jeg litt mer:P

Sikkert spennede med så mange forskjellige dyr for Jenny :D

Kvelden har kommt igjen gitt!:)

Emira skal straks legge seg, hun ville farge litt før det..trenger litt rolig-tid hjemme etter å ha vært på besøk hos bestemor og gjengen :) ellers har jeg fått ryddet, laget flasker og vasket litt på kjøkkenet etter middagen :) skal bli deilig å sløve med sjokolade og Burn etterpå:P:D imårra er det meldt fint vær! Så da blir det tur ut for å leke:D

Hahahaha samme her Marianne!:P men så kom "singelliv" på linjen under, så da skjønte jeg litt mer:P

Sikkert spennede med så mange forskjellige dyr for Jenny :D
Hihi..Grisejenter.:p

Ja, det var veldig spennende. Kjekt at de bor på nabogårdene og at vi får komme bortom når vi vil.:) Kose en langhåret, hvit kanin fikk hun også, så jeg tipper hun la seg med mange nye inntrykk i dag.

Oi. Da hadde du det verre enn meg. De sovner fort igjen. Men,må stå opp hver gang jeg har sovnet igjen hehe.

Deilig med vin og spill er alltid gøy. Bor de også på Lillehammer? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja vi er heldige å ha dem i nærheten :)

Surfer mobilt!

Så bra :) Tror ikke det finnes slike tilbud her i byen, vet det er sentre med boliger for ungdom litt utfor byen men det er mest for de med alvorlige problemer!

Dette er er bofellesskap for enslig mindreårige flyktninger. Barnevernet som driver det. Det finnes enden bofellesskap i hele landet, men de fleste er ganske små, kanskje med 2-3-4 beboere. Her er det mye større, på godt og vondt.

Surfer mobilt!

Hahahaha!!! Ingrid-filteret er ikke helt pålitelig bestandig, så du skal ikke føle deg trygg!!!:D

Hahaha

Surfer mobil

Kvelden har kommt igjen gitt!:)

Emira skal straks legge seg, hun ville farge litt før det..trenger litt rolig-tid hjemme etter å ha vært på besøk hos bestemor og gjengen :) ellers har jeg fått ryddet, laget flasker og vasket litt på kjøkkenet etter middagen :) skal bli deilig å sløve med sjokolade og Burn etterpå:P:D imårra er det meldt fint vær! Så da blir det tur ut for å leke:D
T fikk være oppe litt lenger i dag, koste seg med Taco sammen med oss voksne. Jeg fikk ikke legge noen av ungene i kveld. Mamma la Lillebror mens jeg kjørte bilen til mannens jobb, for han sovnet nesten. T nektet å bli lagt av andre enn mormor, så da ble jeg plassert med et vinglass istedet :)

Surfer mobilt!

Back
Topp