Lørdag 10.mai!

Nei nå må jeg sove!!!
Hører Lillebror knyr seg litt på naborommet og håper han sover seg gjennom den oppvåkningen han har hatt på denne tiden en stund.
Sov godt!! :)


******************
Surfer mobilt!
Lykke til og god natt :)
 
Begynner å bli trøtt selv... vi får vel legge oss snart :) er bare såå deilig med stille og rolige kvelder. Trenger den pausen der stygt sagt :rolleyes::rolleyes:
 
Apropo snakke som en tenåring: jeg skulle feste Hermine i bilstolen idag og da pleier hun å anspenne seg skikkelig så jeg ikke får strammet selene, så jeg sa til henne at hun måtte ikke knø sånn...da fikk jeg til svar "jaaaaa, æ må slappe av" :eek: :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hahaha så gøy :p:D hvertfall med tanke på at hun er like gammel som Liana, og kan komme med sånne setninger:D
 
Jeg tror jeg blir en sånn bestemor som kjøper gaver til barnebarna :rolleyes: ...slik er min mamma og det blir også satt veldig stor pris på, iallfall når man har dårlig råd ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jaa :D sånn skal jeg også bli.. hehe skal bortskjemme både barna mine og barnebarn med praktiske og fine ting :)
 
Det var ikke E heller, men etter en del øving (og søl!) har han blitt veldig flink. Han måtte bare få lov av oss til å prøve :p


******************
Surfer mobilt!

Hehe ja, du sier noe der :p lot Emira bare øve seg masse..for de/vi må jo gjennom det uansett:p:) er verre med sambo som ikke takler at ungene søler:p
 
Hehe vi alle trenger den kveldsroen Lennypenny;) skal legge meg jeg å! Så god natt til dere alle :)
 
Kokkosolje er en type olje som er proppfull av godsaker for kroppen. Den kan brukes på alle områder både som smør og olje. Er flytende i romtemp og hard i kjøleskap. Pga den gode smaken egner den seg godt for smoothies ;) De små skal jo ha endel fett så jeg putter det i hennes smoothie bare :p

Hehe, fjæra er ikke farlig dersom man passer på :p Vi har ikke funnet annet enn småfisk, men Hermine elsker å kaste stein i vannet og sitte og måkke i vannet (med vader på) ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende :) hvor kjøper man det?

Hehe..det er sant at fjæra egentlig bare er et fint lekeområde man kan utforske :) vi får ta oss en tur en dag!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Stemmer det, pån igjen nå, bygger ny veranda:mad:

Æsj altså!:oops: er sååå plagsomt! Om det er noe trøst, så får ikke vi det noe bedre heller! Her skal vår del av borettslaget pusses opp utvendig når som helst, så da blir hele bygget pakket inn med stillas og plast!! Og sånn skal det da være helt til høsten.. så kommer til å bli utrolig varmt i leiligheten, fordi vi får ikke luftet ordentlig.. og dem skal sandblåse bort malingen, så kommer til å bli et forferdelig bråk med en diiiiger kompressor:( :( :( de tok et av de andre byggene ifjord, så vet hva vi venter..
 
Æsj altså!:oops: er sååå plagsomt! Om det er noe trøst, så får ikke vi det noe bedre heller! Her skal vår del av borettslaget pusses opp utvendig når som helst, så da blir hele bygget pakket inn med stillas og plast!! Og sånn skal det da være helt til høsten.. så kommer til å bli utrolig varmt i leiligheten, fordi vi får ikke luftet ordentlig.. og dem skal sandblåse bort malingen, så kommer til å bli et forferdelig bråk med en diiiiger kompressor:( :( :( de tok et av de andre byggene ifjord, så vet hva vi venter..

Huff, jeg føler virkelig med dere altså, det er så utrolig irriterende.
 
Huff, jeg føler virkelig med dere altså, det er så utrolig irriterende.

Ja! :( uansett hvor jeg bor, så blir det pusset opp enten over, under, ved siden av eller utenpå:p haha
 
Ja! :( uansett hvor jeg bor, så blir det pusset opp enten over, under, ved siden av eller utenpå:p haha
Da har vi det ganske likt;-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Back
Topp