Lørdag 10.mai!

Den passer nok en stund :)
Men fra neste år tror jeg mammastrikket festdrakt etter Teodor passer! :)


******************
Surfer mobilt!

Så heldige dere og barna deres er som har så flinke strikkere :D hehe.. jeg skal absolutt ha lært meg å strikke når jeg får barnebarn :p
 
Det ble sent før begge sovna, men jeg Har rukket å gjøre ferdig vesten til Lillebror!
Vis vedlegget 60803
Digger knappene
Vis vedlegget 60804

Håper bare jeg får strekt den i en litt bedre fasong etter vask. Den er litt bred.


******************
Surfer mobilt!
Den ble kjempefin!!! :)

Så flink du er :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Den ble kjempefin!!! :)

Så flink du er :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Takk!
Litt usikker på formen, som sagt, blir greit å få prøvd når den har tørket :)


******************
Surfer mobilt!
 
Ja husker vi lo mye i den tiden med Emira :) hun snakker helt bra ja.. fikk beskjed fra barnehagen når hun fylte 4 år, at hun har en utrolig bra uttalelse og snakker bedre enn noen av ungene på 5 og 6 år i barnehagen:D men vi blir overraska noen ganger, for måten hun kan snakke på minner oss om en tenåring:eek::p haha
Apropo snakke som en tenåring: jeg skulle feste Hermine i bilstolen idag og da pleier hun å anspenne seg skikkelig så jeg ikke får strammet selene, så jeg sa til henne at hun måtte ikke knø sånn...da fikk jeg til svar "jaaaaa, æ må slappe av" :eek: :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Takk!
Litt usikker på formen, som sagt, blir greit å få prøvd når den har tørket :)


******************
Surfer mobilt!
Du får bare hale å dra i den...bare den ikke blir til en kjole da :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Du får bare hale å dra i den...bare den ikke blir til en kjole da :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Nei jeg må ikke dra - den skulle helst trukket seg inn :p
Den er ganske lang også og det garnet strekker seg endel i vask :(


******************
Surfer mobilt!
 
Vanlig kopp/ glass går supert her også nå (med få unntak!)


******************
Surfer mobilt!
Hun pleier som regel å teste meg, seeeer på meg mens hun løfter opp f.eks en pølsebit og holder den over koppen :p Evt forsøker å måkke vann fra koppen og over på fatet, når jeg så tar koppen fra henne er hun forferdelig tørst og vil drikke vann :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Nei jeg må ikke dra - den skulle helst trukket seg inn :p
Den er ganske lang også og det garnet strekker seg endel i vask :(


******************
Surfer mobilt!
Hvilket garn er det? Du kan ikke evt sy den inn i sidene?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hun pleier som regel å teste meg, seeeer på meg mens hun løfter opp f.eks en pølsebit og holder den over koppen :p Evt forsøker å måkke vann fra koppen og over på fatet, når jeg så tar koppen fra henne er hun forferdelig tørst og vil drikke vann :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Bobling i drikken er mest poppis her :p


******************
Surfer mobilt!
 
Så heldige dere og barna deres er som har så flinke strikkere :D hehe.. jeg skal absolutt ha lært meg å strikke når jeg får barnebarn :p
Jeg tror jeg blir en sånn bestemor som kjøper gaver til barnebarna :rolleyes: ...slik er min mamma og det blir også satt veldig stor pris på, iallfall når man har dårlig råd ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hvilket garn er det? Du kan ikke evt sy den inn i sidene?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det kan gå, for den er strikket i to stykker.
Det er drops merino extra fine.
Helt herlig og mykt. Men strekkes altså lett. Og er superwash, ellers kunne jeg prøvd å vaske den litt hardt :p
Får nå se hvordan den blir på.


******************
Surfer mobilt!
 
Bobling i drikken er mest poppis her :p


******************
Surfer mobilt!
Jeg vil påstå at det i grunnen ikke gjør noe :p ...verre med mat i vann, vann i mat og vann på bord og gulv :p ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Det kan gå, for den er strikket i to stykker.
Det er drops merino extra fine.
Helt herlig og mykt. Men strekkes altså lett. Og er superwash, ellers kunne jeg prøvd å vaske den litt hardt :p
Får nå se hvordan den blir på.


******************
Surfer mobilt!
Hehe, søstra mi sa en gang at hun hater superwash fordi det ofte strekker seg/siger ut i vask :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg vil påstå at det i grunnen ikke gjør noe :p ...verre med mat i vann, vann i mat og vann på bord og gulv :p ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Kan love deg det blir mye ubåter av bobling :p
Vil jo helst lære han at man ikke gjør slikt da :)


******************
Surfer mobilt!
 
Hehe, søstra mi sa en gang at hun hater superwash fordi det ofte strekker seg/siger ut i vask :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja jeg vet.
Men det er så herlig ellers det garnet.


******************
Surfer mobilt!
 
Kan love deg det blir mye ubåter av bobling :p
Vil jo helst lære han at man ikke gjør slikt da :)


******************
Surfer mobilt!
Hehe, ja, det skjønner jeg!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Det funker heller ikke :p Da er det bedre at hun bare får drikke det av vanlig kopp, hun er blitt veldig flink til det :) ...men må passe på hele tiden for plutselig heller hun ut (med vilje) eller putter nor oppi koppen :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha lille luringen! :p fristelsen blir lett for stor til å la vær å finne på noe sånt med kopp.. hehe.. Liana har fått prøvd seg på kopp, men er ikke noe flink til å beregne hvor mye hun skal tippe på koppen :p
 
Haha lille luringen! :p fristelsen blir lett for stor til å la vær å finne på noe sånt med kopp.. hehe.. Liana har fått prøvd seg på kopp, men er ikke noe flink til å beregne hvor mye hun skal tippe på koppen :p
Det var ikke E heller, men etter en del øving (og søl!) har han blitt veldig flink. Han måtte bare få lov av oss til å prøve :p


******************
Surfer mobilt!
 
Nei nå må jeg sove!!!
Hører Lillebror knyr seg litt på naborommet og håper han sover seg gjennom den oppvåkningen han har hatt på denne tiden en stund.
Sov godt!! :)


******************
Surfer mobilt!
 
Hahaha, du er ikke den eneste....jeg blir kvalm bare av å se på at Hermine husker :eek: :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha så bra deg ikke bare er meg :D
 
Back
Topp