Lørdag 10.mai!

Oooh, så heldig hun er :D
SMakte du på den? Var den god?
Ja, den var kjempegod, men karamellsmak :)

...grunnen til at hun fikk en sånn var at jeg hadde så fryktelig lyst på softis :p Hun var så fornøyd med sin egen is at hun ikke enset softisen min ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
JA og tja. Han sov lenge, jeg sløvet på sofaen mens stakkars T så på barne-tv i nesten to timer :eek:
Men det var nødvendig.
Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til at antibiotikaen tar slutt i morgen... Halsen er av og på ganske bra og ganske sår og jeg er veldig tett fortsatt. Også de øynene i stedet da. JEg åpnet nå øyedråpene vi fikk til Lillebror som vi aldri brukte (han fikk salve først!) og tar de selv. Håper de hjelper. Jeg er helt rødsprengt og det presser i store deler av hodet :(
Det var veldig hyggelig med besøk og en altfor sen handletur etter det.
Men da vi kom hjem lekte guttene SÅ fint på rommet mens jeg laget en kjapp wok-middag. Nå får de litt snop før vi straks skal på badet/ til sengs.
Jeg vil tro at T var rimelig fornøyd med å se på barne-tv så lenge da :p

Du får ta deg en ny tur til legen over helgen om formen blir verre igjen ;) Får håpe øyedråpene hjelper!

Hvor lenge er dere alene?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Skjønner det ja:) Vi er plaget med en nabo som driver kapping, graving og diverse utendørs om kvelden.
Håper hun endrer vanen etter hvert:)

Var dere ikke plaget av dette i sommer også?
 
*puh*
Landa i sofaen nå for en pust i bakken og en iskaffe før leggetid!

Her har det gått i ett siden kl 10!

Vi gikk ut jeg og Hermine, mens mannen vaska huset :D Det var 13 grader og sol ute så uansett hva jeg tok på henne ble hun svett :eek: Men kunne ikke droppe støvler og dress når det er snø og søledammer overalt :p

Etter hviletid tok vi oss en bytur, leverte bøker på biblioteket, kjøpte is og kaffe og rusla bare rundt ute mens Hermine fikk løpe og leke :) Viktig å sosialisere henne litt i byen av og til, selv om vi helst vil på tur når det er helg og fri :p Så blir det fjæratur i morgen i stedet!

Hermine fikk en toppis fra Tofutti for første gang, og hun ble helt salig og vi mista kontakten med henne :p Men SOM hun kosa seg med "fløteis" ;) :rolleyes:
Vis vedlegget 60775


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Søta:D så bra at man går tak i "fløteis" som dem som ikke tåler melk :D ser ut som om den falt i god smak:D
 
De er kjempesmarte ja! Før de så var det litt vanskelig å få i henne smoothie på et vettugt vis, iallfall når jeg hadde havregryn oppi for da blir den litt tykkere og setter seg fast i vanlige sugerør :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så kjekt med sånne sugerør :D tror jeg skal se etter det til uka! :)
Ellers har jeg bare klippet et større hull i en gammel flaske/smokk til Liana..hehe..
 
God kveld til dere :)

Her har dagen også flydd!:) vi var ute å lekte på barneskolen før lunsj, spiste, så dro Emira ut i gården for å leke med 2 jenter (nesten 3 og 6 år) fra barnehagen mens Liana sov! Så fikk jentene lov å bli med inn hit å leke litt mens pappan dems skulle inn å lage middag;) Liana ble skikkelig glad når hun våkna og så at det var barn på besøk:D hehe.. så dro jeg ut for å handle, og lagde middag etter det.. (som Liana nekta å smake på).. og så var det lek, tv med godteri, stell og legging!

Nå sitter jeg på min trofaste sofa:p

Lekeplass er gøy for både små og store :p meb gud så svimmel jeg ble! :eek::p hehehe..
1399747057057.jpg
 
Jeg vil tro at T var rimelig fornøyd med å se på barne-tv så lenge da :p

Du får ta deg en ny tur til legen over helgen om formen blir verre igjen ;) Får håpe øyedråpene hjelper!

Hvor lenge er dere alene?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jeg må til legen snart igjen ja, om det ikke bedrer seg veldig over helgen.
Jeg er bedre enn før jeg startet med medisiner da, det er jo noe.
Vi er alene i 4-6 uker. Litt usikkert...
 
God kveld til dere :)

Her har dagen også flydd!:) vi var ute å lekte på barneskolen før lunsj, spiste, så dro Emira ut i gården for å leke med 2 jenter (nesten 3 og 6 år) fra barnehagen mens Liana sov! Så fikk jentene lov å bli med inn hit å leke litt mens pappan dems skulle inn å lage middag;) Liana ble skikkelig glad når hun våkna og så at det var barn på besøk:D hehe.. så dro jeg ut for å handle, og lagde middag etter det.. (som Liana nekta å smake på).. og så var det lek, tv med godteri, stell og legging!

Nå sitter jeg på min trofaste sofa:p

Lekeplass er gøy for både små og store :p meb gud så svimmel jeg ble! :eek::p hehehe..
Vis vedlegget 60791
Oooooh, det så gøy ut :D
 
Haha var gøy :D Emira tråkket med pedalene, og det gikk jammen fort:eek::p
Så artig =)

Vi var litt ute i dag, men det ble ikke lange stunden. T var endel ute med en nabogutt da. Det var nok godt for han!
 
God kveld til dere :)

Her har dagen også flydd!:) vi var ute å lekte på barneskolen før lunsj, spiste, så dro Emira ut i gården for å leke med 2 jenter (nesten 3 og 6 år) fra barnehagen mens Liana sov! Så fikk jentene lov å bli med inn hit å leke litt mens pappan dems skulle inn å lage middag;) Liana ble skikkelig glad når hun våkna og så at det var barn på besøk:D hehe.. så dro jeg ut for å handle, og lagde middag etter det.. (som Liana nekta å smake på).. og så var det lek, tv med godteri, stell og legging!

Nå sitter jeg på min trofaste sofa:p

Lekeplass er gøy for både små og store :p meb gud så svimmel jeg ble! :eek::p hehehe..
Vis vedlegget 60791
Så fint bilde :)
Skjønner du ble svimmel.
Jeg orker ingen leker mer. Blir sååå kvalm. Ikke husker,trampoline eller noe.. og jeg son elsket alt dette før .. begynner å bli gsmmel haha. Og ingen karuseller. Men, er så redd haha ..... koser du deg i sofaen med burn eller hehe? :) :)
 
Marianne : hvordan is spiste Hermine? Aldri hørt om :)

Kjempefint bilde av hun :) Såå nydelig :)
 
Har lagd middag,levert skoleoppgaven og satt meg akkurat ned... hadde 2 tegneoppgaver av en menneskecelle og respirasjonssystemet(lunger ol).. tok ca 1 t på hver . Pluss 2 store oppgaver om kreft bl.a! Skremmende sykdom :(

Vi har som sagt lekt i barnehagen som var såå fin og stor. De storkoste seg. :) gått lang tur på morgen.. masse dyr å se her :)
Mina var helt med på turen : mamma,pappa,Wael seeee hest... seee kua,pip pip(fugler) katt og vov vov hehe... snegle(snele haha)...

Hva gjør dere ikveld?
Mina med spidermanbrillene :)
 

Vedlegg

  • 1399748661763.jpg
    1399748661763.jpg
    41,7 KB · Visninger: 5
  • 1399748674897.jpg
    1399748674897.jpg
    41,5 KB · Visninger: 5
Så artig =)

Vi var litt ute i dag, men det ble ikke lange stunden. T var endel ute med en nabogutt da. Det var nok godt for han!

Ja det er godt for dem å være ute :) så det er jo veldig greit at han er stor nok til å leke ute alene nå som du er E ikke er helt i form ;)
 
Så fint bilde :)
Skjønner du ble svimmel.
Jeg orker ingen leker mer. Blir sååå kvalm. Ikke husker,trampoline eller noe.. og jeg son elsket alt dette før .. begynner å bli gsmmel haha. Og ingen karuseller. Men, er så redd haha ..... koser du deg i sofaen med burn eller hehe? :) :)

Hahah ja uff, er ikke som før når man snurret så fort man kunne bare for å bli svimmel og gå på trynet :p haha.. jeg et egentlig ikke så glad i ting som går rundt og rundt, men jeg blir sjeldent kvaml..bare svimmel ;) men elsker tivoli og berg-og-dalbaner :D hehe.. MEN skjønte at jeg begynner å dra på åra når jeg ble svimmel av å blåse såpebobler:eek::p hahaha..

Hahahah *fniiiis* turte ikke skrive at jeg har burn, for dere må jo tro jeg er totalt avhengig:p hahaha..men ja, den står der den, sammen med sjokolade og Ostepop:p;):D sånn er det når man har drukket seg lei på nesten all slags brus i graviditetene;)
 
Har lagd middag,levert skoleoppgaven og satt meg akkurat ned... hadde 2 tegneoppgaver av en menneskecelle og respirasjonssystemet(lunger ol).. tok ca 1 t på hver . Pluss 2 store oppgaver om kreft bl.a! Skremmende sykdom :(

Vi har som sagt lekt i barnehagen som var såå fin og stor. De storkoste seg. :) gått lang tur på morgen.. masse dyr å se her :)
Mina var helt med på turen : mamma,pappa,Wael seeee hest... seee kua,pip pip(fugler) katt og vov vov hehe... snegle(snele haha)...

Hva gjør dere ikveld?
Mina med spidermanbrillene :)

Må jo være den søteste spiderman'en jeg har sett :D hehehe..

Så fin dag derr har hatt! Og så effektiv du har vært da..flink som står på med skoleoppgaver :D

Er barnehagen nærme dere eller?
 
Det ble sent før begge sovna, men jeg Har rukket å gjøre ferdig vesten til Lillebror!
ImageUploadedByBV Forum1399751036.326486.jpg
Digger knappene
ImageUploadedByBV Forum1399751051.429015.jpg

Håper bare jeg får strekt den i en litt bedre fasong etter vask. Den er litt bred.


******************
Surfer mobilt!
 
Må jo være den søteste spiderman'en jeg har sett :D hehehe..

Så fin dag derr har hatt! Og så effektiv du har vært da..flink som står på med skoleoppgaver :D

Er barnehagen nærme dere eller?
Takk :)

Må stå på litt og hehe. Mark i rumpa jeg og :) du sitter nok ikke mye i løpet av en dag du heller hehe :) :)

Den ligger 3-4 km unna. Nærmeste.. så må kjøre,for det er en 90km hovedvei 2 km nedi veien her :p
 
Back
Topp