Lørdag 10.mai!

Det ble sent før begge sovna, men jeg Har rukket å gjøre ferdig vesten til Lillebror!
Vis vedlegget 60803
Digger knappene
Vis vedlegget 60804

Håper bare jeg får strekt den i en litt bedre fasong etter vask. Den er litt bred.


******************
Surfer mobilt!

Å så fin den er!!:D flink:) den MÅ jo gå i arv til mulige barnebarn:D:p
 
Hahah ja uff, er ikke som før når man snurret så fort man kunne bare for å bli svimmel og gå på trynet :p haha.. jeg et egentlig ikke så glad i ting som går rundt og rundt, men jeg blir sjeldent kvaml..bare svimmel ;) men elsker tivoli og berg-og-dalbaner :D hehe.. MEN skjønte at jeg begynner å dra på åra når jeg ble svimmel av å blåse såpebobler:eek::p hahaha..

Hahahah *fniiiis* turte ikke skrive at jeg har burn, for dere må jo tro jeg er totalt avhengig:p hahaha..men ja, den står der den, sammen med sjokolade og Ostepop:p;):D sånn er det når man har drukket seg lei på nesten all slags brus i graviditetene;)
Hehe... du... jeg drikker flere liter pepsi max hver dag !!! Hehe... jeg må stoppe snart. Men må ha det ellers får jeg hodepine. Drikker jo ikke kaffe,te ol. (Te en sjelden gang) er burn som red bull og battery? Det er godt. Men får du ikke mye energi på kveld/natt da? :D:D
Hehe ble du svimmel av såpebobler? :) jrg blir det av ballonger, men ikke bobler.. så da er du nok hakket verre enn meg :)
 
Å så fin den er!!:D flink:) den MÅ jo gå i arv til mulige barnebarn:D:p
Hehe ja, den blir nok ikke bare brukt en gang hvertfall :D

Skulle gjerne hatt tid til å strikke nikkers og en strømpebukse med fletter også, men det har jeg ikke maktet nå!
 
Tanta mi har strikket til Mina ♡
Men,den ble for stor i år.... satser på neste 17. Mai :)
 

Vedlegg

  • 1399752868916.jpg
    1399752868916.jpg
    50,6 KB · Visninger: 6
Jeg sa til Wael igår at nå er det snart søttende mai... hurra!
Og han sa tilbake ; søple mai hurra... haha er det mulig? :)
 
Hehe... du... jeg drikker flere liter pepsi max hver dag !!! Hehe... jeg må stoppe snart. Men må ha det ellers får jeg hodepine. Drikker jo ikke kaffe,te ol. (Te en sjelden gang) er burn som red bull og battery? Det er godt. Men får du ikke mye energi på kveld/natt da? :D:D
Hehe ble du svimmel av såpebobler? :) jrg blir det av ballonger, men ikke bobler.. så da er du nok hakket verre enn meg :)

Haha okey, jeg drikker ikke burn å sånt hver dag.. men drikker enten kaffe mocha eller med vaniljesmak, for liker ikke svart kaffe ;) må ha det søtt og med enten smak av sjokolade eller annet godt:p burn er noe lignende som redbull og battery ja..men jeg syns battery er det beste! Men får jo ikke tak i det uten sukker her :p jeg merker ingenting når jeg drikker sånt uten sukker.. derfor jeg stort sett kjøper burn:) men kan våkne veldig om jeg kjøper energidrikk med sukker! Tror det har noe å gjøre med blandingen av koffein og masse sukker:p

Hahah ja ble svimmel av å blåse disse boblene:p blåste lenge da..og var sliten fra før;) men jeg ble overrasket! Haha..
 
Jeg sa til Wael igår at nå er det snart søttende mai... hurra!
Og han sa tilbake ; søple mai hurra... haha er det mulig? :)
 
Hehe ja, den blir nok ikke bare brukt en gang hvertfall :D

Skulle gjerne hatt tid til å strikke nikkers og en strømpebukse med fletter også, men det har jeg ikke maktet nå!

Du får ta det neste år ;) kansje vesten kan passe om et år også? Hvis den er veldig vid? :)
 
Jeg sa til Wael igår at nå er det snart søttende mai... hurra!
Og han sa tilbake ; søple mai hurra... haha er det mulig? :)

Hahahahha sååå god gutt :D er moro i den alderen der, for det kommer så mye morsomme setninger:D
 
Hahahahha sååå god gutt :D er moro i den alderen der, for det kommer så mye morsomme setninger:D
Ja,hehe... Og spesiel siden han ikke snakker rent ennå :) ler mye med han for tiden hehe....
Snakker Emira helt bra ?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja,hehe... Og spesiel siden han ikke snakker rent ennå :) ler mye med han for tiden hehe....
Snakker Emira helt bra ?


Sent from my iPad using BV Forum

Ja husker vi lo mye i den tiden med Emira :) hun snakker helt bra ja.. fikk beskjed fra barnehagen når hun fylte 4 år, at hun har en utrolig bra uttalelse og snakker bedre enn noen av ungene på 5 og 6 år i barnehagen:D men vi blir overraska noen ganger, for måten hun kan snakke på minner oss om en tenåring:eek::p haha
 
Jeg må til legen snart igjen ja, om det ikke bedrer seg veldig over helgen.
Jeg er bedre enn før jeg startet med medisiner da, det er jo noe.
Vi er alene i 4-6 uker. Litt usikkert...
Typisk og skulle gå slik å hangle mens du er alene med barna da :confused:


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Du får ta det neste år ;) kansje vesten kan passe om et år også? Hvis den er veldig vid? :)

Den passer nok en stund :)
Men fra neste år tror jeg mammastrikket festdrakt etter Teodor passer! :)


******************
Surfer mobilt!
 
Typisk og skulle gå slik å hangle mens du er alene med barna da :confused:


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja det var litt dårlig timet :-o


******************
Surfer mobilt!
 
Så kjekt med sånne sugerør :D tror jeg skal se etter det til uka! :)
Ellers har jeg bare klippet et større hull i en gammel flaske/smokk til Liana..hehe..
Det funker heller ikke :p Da er det bedre at hun bare får drikke det av vanlig kopp, hun er blitt veldig flink til det :) ...men må passe på hele tiden for plutselig heller hun ut (med vilje) eller putter nor oppi koppen :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
God kveld til dere :)

Her har dagen også flydd!:) vi var ute å lekte på barneskolen før lunsj, spiste, så dro Emira ut i gården for å leke med 2 jenter (nesten 3 og 6 år) fra barnehagen mens Liana sov! Så fikk jentene lov å bli med inn hit å leke litt mens pappan dems skulle inn å lage middag;) Liana ble skikkelig glad når hun våkna og så at det var barn på besøk:D hehe.. så dro jeg ut for å handle, og lagde middag etter det.. (som Liana nekta å smake på).. og så var det lek, tv med godteri, stell og legging!

Nå sitter jeg på min trofaste sofa:p

Lekeplass er gøy for både små og store :p meb gud så svimmel jeg ble! :eek::p hehehe..
Vis vedlegget 60791
Hahaha, du er ikke den eneste....jeg blir kvalm bare av å se på at Hermine husker :eek: :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Marianne : hvordan is spiste Hermine? Aldri hørt om :)

Kjempefint bilde av hun :) Såå nydelig :)
Tofutti er merket, den er soyabasert istedet for kumelk. Og med karamellsmak og sjokoladebiter. Selv jeg syntes den var god så skjønner godt hun likte den! :) Fant den på helsekost ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Det funker heller ikke :p Da er det bedre at hun bare får drikke det av vanlig kopp, hun er blitt veldig flink til det :) ...men må passe på hele tiden for plutselig heller hun ut (med vilje) eller putter nor oppi koppen :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Vanlig kopp/ glass går supert her også nå (med få unntak!)


******************
Surfer mobilt!
 
Back
Topp