Lån og økonomi

Janetz

Elsker forumet
Her har vi hvert sitt huslån på til sammen 2.200.000,- og skal refinansiere for å bygge på. Regner med det totale lånet da bikker 3.200.000,- altså 1.6 mill på hver. Vi har ikke andre lån som bil, studie, forbruk heldigvis. Hvordan er det med dere? :)

Har 3 mill i huslån + ca. 80.000 igjen på et billån.

Åh, gleder meg til vi kan si vi ligger under 2mill! En på hver vil jo være ganske ok :) kjenner litt på frykten for rentehopp, og er opptatt av å betale ned så mye som mulig hver mnd :)

Har litt over en mill i lån sammenlagt av boliglån og studielån..

Vi skal bygge nå og vil tilsammen ha 2,4 mill i lån fordelt på 700 000 i året tilsammen. Har satt av tilsvarende lån og utgifter som kommer et års tid nå,og det går kjempebra:D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Ca 2,1 på hus, 200' på bil, 100' på studielån.

Vi har 2 biler og et hus! Har vel ca. 1 mill i lån, da tilsammen med huslån, billån og studielån!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Høres ut som oss det. Vi gikk fra å ha to leiligheter med litt lån til felles hus med lån på 3200000. I tillegg har jeg studielån. Vi betaler ned fortere enn nødvendig siden renta er så lav som den er, så har mindre enn 3' mill nå :) Det går helt fint ;)

Vi har 1 450 000,- i huslån og 200 000 på en bil. Ellers har vi en bil til uten lån :) Evig nok når mor skal ut å studere etter endt permisjon, da blir det studielån også :)

huslån på ca 1,5. mer enn nok for oss.. betaler ned fort. pusser opp med lønn og sparepenger, istedenfor å ta mer lån. gleder meg til vi nærmer oss 1 mill. får litt svettebyer når vi har over 1 mill egentlig.. /=

• Liker
Reactions: E88
2,2 i huslån, 200 000,- i studielån og to billån på tilsammen 300 000,-. Klarer oss helt fint, og synes ikke det er unormalt med såpass i lån :)

2,5 i huslån (leilighet på 60kvm) 170.000 i studielån som er typen sitt..
50.000 billån :)

Back
Topp