Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her har vi hvert sitt huslån på til sammen 2.200.000,- og skal refinansiere for å bygge på. Regner med det totale lånet da bikker 3.200.000,- altså 1.6 mill på hver. Vi har ikke andre lån som bil, studie, forbruk heldigvis. Hvordan er det med dere?
Åh, gleder meg til vi kan si vi ligger under 2mill! En på hver vil jo være ganske ok kjenner litt på frykten for rentehopp, og er opptatt av å betale ned så mye som mulig hver mnd
Vi skal bygge nå og vil tilsammen ha 2,4 mill i lån fordelt på 700 000 i året tilsammen. Har satt av tilsvarende lån og utgifter som kommer et års tid nå,og det går kjempebra
Høres ut som oss det. Vi gikk fra å ha to leiligheter med litt lån til felles hus med lån på 3200000. I tillegg har jeg studielån. Vi betaler ned fortere enn nødvendig siden renta er så lav som den er, så har mindre enn 3' mill nå Det går helt fint
Vi har 1 450 000,- i huslån og 200 000 på en bil. Ellers har vi en bil til uten lån Evig nok når mor skal ut å studere etter endt permisjon, da blir det studielån også
huslån på ca 1,5. mer enn nok for oss.. betaler ned fort. pusser opp med lønn og sparepenger, istedenfor å ta mer lån. gleder meg til vi nærmer oss 1 mill. får litt svettebyer når vi har over 1 mill egentlig.. /=