Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff! Mine er heldigvis ikke så sterke at de forstyrrer nattesøvnen, men er sprøtt hvor mye tidligere alt skjer med nr 2 [emoji4]22+0 i dag, og har merka kynnere av og på i flere uker allerede. Noen netter er de heftige, andre ikke. Men er nok til å forstyrre søvnen min [emoji14]
Hadde lite i første svangerskap!
Huff! Det er kjedelig, skulle ønske det var noe man kunne gjøre for å få en stopp på det [emoji85]Hatt kynnere siden uke 12, rimelig plagsomme [emoji28] tredjegangs jeg da.. hadde mye sist også [emoji4] er ca 21+4 ifølge ul i dag [emoji4]
Huff [emoji26]E i uke 23 snart og plages fælt med kynnereE nok med å gå opp trappa [emoji14]
Det er det de gjør på meg også, når jeg endelig får lagt meg ned å slappet av ordentlig etter toåringen er lagt [emoji85]Jepp.
Hatt det siden uke 17. Er 21+6 nå.
Plagsomme, ubehagelige og irriterende. Husker de veldig godt fra forrige svangerskap for 7 år siden. Og regner med at de kommer til å bli «vondere» nå som annengangs, har nå ihvertfall hørt det pleier å være slik.
De kommer når jeg ligger helt stille også.
Huff så kjedelig! Jeg er endelig i gang på jobb igjen etter 4,5 mnd med kvalme og utmattelse [emoji85] så nå håper jeg å klare å jobbe 40 % en stund!23+3 her. 50% sykemeldt pga kynnere. Kommer når jeg er i bevegelse[emoji14] Går derfor i snilefart[emoji23]
Magen min strammer seg og blir helt hard der hvor livmoren ligger, også varer det en liten stund før det gir seg [emoji4] enn så lenge er de ikke så ubehagelige, men de kan bli veldig vonde.Hvordan merker jeg at det er kynnere?