Kynnere

Mgr

Betatt av forumet
Er det noen av dere som har begynt å få kynnere enda? Er nå nesten 21 fullgåtte, og de kommer hver kveld [emoji85] med førstemann begynte de ikke før rundt uke 30, men er heldigvis ikke så ubehagelige enda!

22+0 i dag, og har merka kynnere av og på i flere uker allerede. Noen netter er de heftige, andre ikke. Men er nok til å forstyrre søvnen min [emoji14]
Hadde lite i første svangerskap!

22+0 i dag, og har merka kynnere av og på i flere uker allerede. Noen netter er de heftige, andre ikke. Men er nok til å forstyrre søvnen min [emoji14]
Hadde lite i første svangerskap!
Huff! Mine er heldigvis ikke så sterke at de forstyrrer nattesøvnen, men er sprøtt hvor mye tidligere alt skjer med nr 2 [emoji4]

Har i perioder en god del og har hatt det en stund. Merker mye når jeg har styrt mye, vondt innimellom også.

• Liker
Reactions: Mgr
Hatt kynnere siden uke 12, rimelig plagsomme [emoji28] tredjegangs jeg da.. hadde mye sist også [emoji4] er ca 21+4 ifølge ul i dag [emoji4]

Hatt kynnere siden uke 12, rimelig plagsomme [emoji28] tredjegangs jeg da.. hadde mye sist også [emoji4] er ca 21+4 ifølge ul i dag [emoji4]
Huff! Det er kjedelig, skulle ønske det var noe man kunne gjøre for å få en stopp på det [emoji85]

Hatt kynnere siden rundt uke 15. Stort sett går det bra, men noen kan være litt mer ubehagelig en andre.

Jepp.
Hatt det siden uke 17. Er 21+6 nå.
Plagsomme, ubehagelige og irriterende. Husker de veldig godt fra forrige svangerskap for 7 år siden. Og regner med at de kommer til å bli «vondere» nå som annengangs, har nå ihvertfall hørt det pleier å være slik.
De kommer når jeg ligger helt stille også.

• Liker
Reactions: Mgr
23+3 her. 50% sykemeldt pga kynnere. Kommer når jeg er i bevegelse[emoji14] Går derfor i snilefart[emoji23]

Har hatt kynnere i mange uker, er 24+3 nå. Faktisk våknet av dem på natta på det verste. Var inne til kontroll hos gynekolog for noen uker siden, da de var i drøyeste laget for hva jeg syntes var ok, hadde også mensenmurringer og litt vondt bak mot ryggen da, alt var heldigvis fint med livmorhals og resten. Men fikk beskjed om å ta livet med ro, unngå tunge løft og mye styr [emoji4] Andregangs, var ikke plaget første gang.

Jepp.
Hatt det siden uke 17. Er 21+6 nå.
Plagsomme, ubehagelige og irriterende. Husker de veldig godt fra forrige svangerskap for 7 år siden. Og regner med at de kommer til å bli «vondere» nå som annengangs, har nå ihvertfall hørt det pleier å være slik.
De kommer når jeg ligger helt stille også.
Det er det de gjør på meg også, når jeg endelig får lagt meg ned å slappet av ordentlig etter toåringen er lagt [emoji85]

23+3 her. 50% sykemeldt pga kynnere. Kommer når jeg er i bevegelse[emoji14] Går derfor i snilefart[emoji23]
Huff så kjedelig! Jeg er endelig i gang på jobb igjen etter 4,5 mnd med kvalme og utmattelse [emoji85] så nå håper jeg å klare å jobbe 40 % en stund!

Jeg har hatt kynnere i mange uker allerede. Er 24+0 i dag, andregangs og plagdes med kynnere i forrige svangerskap også. Ble da sykmeldt pga det omtrent på dette stadiet av svangerskapet. Hadde mye kynnere i går, så har tatt meg en egenmeldingsdag i dag for å få slappet av. Vurderer fortløpende om jeg skal sykmelde meg så jeg kun jobber 40% istedenfor 65.

Ja kjente de godt i går. De kom tidligere sist gang. Så får vel tenke jeg var heldig som ikke fikk før nå[emoji23] 21 uker i morgen

Mye kynnere her og spesielt på kveldstid! 22+0 i dag[emoji4] Flere som får kynnere hver gang dere ligger på rygg? Det har jeg fått siden uke 12-14 ish[emoji86]

Jeg har hatt lenge, men sjelden :) Faktisk foreløpig sjeldnere enn sist graviditet!

Back
Topp