Kynnere

Har hatt mange kynnere de siste to dagene. Bruker oftest å ha de på kveldene, men nå har jeg det oftere. Merker det bare jeg går litt eller til og med når jeg står i ro. Har prøvd med rispute over magen på kvelden, samt å ikke stryke så mye på magen - det hjelper litt. Men i går kveld fikk jeg menssmerter forran, da hjalp ikke risputa. Kjenner menssmertene i dag også, de har ikke gitt seg siden i går kveld - samt at jeg har litt vondt i ryggen. Dette er ikke samtidig som kynnerne.
Er det noen som har hatt det likt? Har prøvd å Google, men fant ikke særlig med svar på hva det kan være. Synes det er ubehagelig og tror jeg ringer legen på mandag om det ikke blir bedre i løpet av helga.
Er 24+1 i dag.

Jeg har en del kynnere på kvelden. Heldigvis er de ikke ubehagelige enda, jeg kjenner bare at magen strammer seg veldig og blir hard.
Kommende pappa synes det er veldig fascinerende :p

• Liker
Reactions: Mgr
Er det «farlig» med mye kynnere? Husker det som positivt mot slutten med de to eldste.. Kan ikke huske at jeg fikk det så tidlig med de andre..

Har hatt kynnere siden uke 14 og noen dager har jeg så mye at jeg nesten må kjenne etter om de er vonde eller ikke

Masse! Hver kveld her også..uke 21. Syns det er litt tidlig, kan ikke huske at det startet så tidlig med nr 2 :depressed:

Har dere gjort noe spesielt når kynnerne slår til, eller kommer de uavhengig av hva som har skjedd eller blitt gjort den dagen?:)

Jeg har hatt kynnere i noen uker nå, og er i uke 23. Det kommer typisk på ettermiddagen når jeg er litt sliten og i aktivitet, f.eks. under en handletur på IKEA i går. Men jeg kan også få dem helt ut av det blå når jeg sitter i ro. At mageboeren sparker ekstra mye er tydeligvis også en trigger. Enkelte ettermiddager/kvelder er det så mye at jeg syns det blir litt skummelt. Godt å høre at det er normalt å ha dem!

Back
Topp