Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og, hver gang jeg går/beveger på meg. Men de kommer og når jeg bare ligger å slapper av eller om natten. Skikkelig ubehagelig [emoji31]
Her og, hver gang jeg går/beveger på meg. Men de kommer og når jeg bare ligger å slapper av eller om natten. Skikkelig ubehagelig [emoji31]
Her også kjem dei når eg ligg å slappa av..
Jeg visste ikke at jeg har hatt det før jordmor sa jeg hadde en mens hun undersøkte meg sist! Så har hatt det hele veienJeg må spørre. Hvordan kjennes det ut? Vet ikke hva jeg skal kjenne etter.
Jeg visste ikke at jeg har hatt det før jordmor sa jeg hadde en mens hun undersøkte meg sist! Så har hatt det hele veiener som at det blir veldig stramt i deler av magen og det kan bule litt ekstra ut på noen steder.jeg tenkte det var lille frøken som snudde seg og presset magen utover på en måte. Gir seg etter en kort stund og for meg har det ikke vært vondt. Ikke så lett å forklare
![]()
Samme tenkte jegHar tenkt at når det buler noen steder på magen så var det baby som presset seg ut liksom, men det er kynnere altså? Har liksom synest at jeg har kjent hode og ryggen liksom når det buler (aner ikke hva jeg kjenner etter egentlig, og vet ikke hvordan babyen ligger) men har også syntes at d var rart at babyen «buler ut» på nøyaktig samme sted hver gang i mange uker![]()
Samme tenkte jegmen hender at babyen gjør det også men da er det jo kun et par sekund. Blir mye strammerer/ mer press ut i magen når det er en kynner.