Kynnere

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Jeg har kynnere ganske så ofte nå. Nesten hver gang jeg går og jeg kan våkne om natta av at jeg har det! Er det flere som har det sånn? Begynner å bli litt vel mye!

I helgen hadde jeg det hver gang jeg var på butikken, altså gikk. På fredag måtte jeg puste meg gjennom smertene fordi det ble så vondt.... men gå sæ når jeg fikk slappet av. Var mer som kynnera men smerter som sting på magen og ikke i siden som bare ble verre jo mer jeg gikk...

Har det så og seie heile tida no, starta for et par veker sidan og gir seg ikkje. Ikkje låke men må innimellom stoppe opp og puste skikkelig inn.
Føler magen konstant er baseball hard! Travelt....

Her og, hver gang jeg går/beveger på meg. Men de kommer og når jeg bare ligger å slapper av eller om natten. Skikkelig ubehagelig [emoji31]

Kommer hyppigere enn før, men ikke hele tiden heldigvis! Har de nesten daglig nå, mest på dagtid.

Har masse kynnere her også, mest når jeg gjør noe, men de kommer når jeg ligger og slapper av eller sover også [emoji85] slitsomt!

Begynt veldig den siste uken og hvertfall når jeg tisser[emoji85] Det er slitsomt det!

Får det når jeg står i dusjen av en rar grunn. Men må si at det ikke er like vondt som med første mann. Eller så har jeg glemt litt av følelsen.

Jeg må spørre. Hvordan kjennes det ut? Vet ikke hva jeg skal kjenne etter.
Jeg visste ikke at jeg har hatt det før jordmor sa jeg hadde en mens hun undersøkte meg sist! Så har hatt det hele veien:p er som at det blir veldig stramt i deler av magen og det kan bule litt ekstra ut på noen steder.jeg tenkte det var lille frøken som snudde seg og presset magen utover på en måte. Gir seg etter en kort stund og for meg har det ikke vært vondt. Ikke så lett å forklare :-)

Jeg visste ikke at jeg har hatt det før jordmor sa jeg hadde en mens hun undersøkte meg sist! Så har hatt det hele veien:p er som at det blir veldig stramt i deler av magen og det kan bule litt ekstra ut på noen steder.jeg tenkte det var lille frøken som snudde seg og presset magen utover på en måte. Gir seg etter en kort stund og for meg har det ikke vært vondt. Ikke så lett å forklare :)

Har tenkt at når det buler noen steder på magen så var det baby som presset seg ut liksom, men det er kynnere altså? Har liksom synest at jeg har kjent hode og ryggen liksom når det buler (aner ikke hva jeg kjenner etter egentlig, og vet ikke hvordan babyen ligger) men har også syntes at d var rart at babyen «buler ut» på nøyaktig samme sted hver gang i mange uker :p

Har tenkt at når det buler noen steder på magen så var det baby som presset seg ut liksom, men det er kynnere altså? Har liksom synest at jeg har kjent hode og ryggen liksom når det buler (aner ikke hva jeg kjenner etter egentlig, og vet ikke hvordan babyen ligger) men har også syntes at d var rart at babyen «buler ut» på nøyaktig samme sted hver gang i mange uker :p
Samme tenkte jeg ;) men hender at babyen gjør det også men da er det jo kun et par sekund. Blir mye strammerer/ mer press ut i magen når det er en kynner.

Samme tenkte jeg ;) men hender at babyen gjør det også men da er det jo kun et par sekund. Blir mye strammerer/ mer press ut i magen når det er en kynner.

Aha! Kjempenyttig info! :) Synes også det er litt rart om babyen strekker seg minutter av gangen liksom :p:D

Jeg har faktisk aldri vært plaga av det. Verken med nr 1,2 eller denne her. Håper det fortsetter

Har det på samme måten kynnere kommer å går her også, noen ganger så smertefull at må puste meg gjennom det , har en følelse på at babyen vil komme tidligere den her gangen men håper for all del han er der inne flere uker til , beste er jo at ikke kommer for tidlig . Med første fødte jeg 9 dager over termin med andre 5 dager over.

Veldig mye kynnere her også. Kan nesten ikke bøye meg å hente noe på gulvet før jeg får en. Men de er ikke vonde, bare litt ubehagelig noen ganger. Men jordmor sa jeg måtte være litt forsiktig med aktiviteter som trigget flere etrerhverandre

Jeg har hatt masse ubehagelige kynnere gjennom hele svangerskapet. Uansett om jeg beveger meg eller hviler. Nå må jeg som regel puste meg gjennom de hver gang. Jordmor sa at enkelte er bare litt mer «uheldige». Ikke at det er noe mer fare for tidlig fødsel av den grunn. Noe som jeg har bekymret meg litt for.

Back
Topp