Kynnere

Tillemor

Flørter med forumet
Er det flere som er plaget med dette? Syns det var tidlig. I mitt andre svangerskap var jeg mye plaget med kynnere, men aldri så tidlig. Har kjent en nå og da siste uken, men i natt har jeg hatt mye kynnere og sovet dårlig...

Uff det er ikke noe godt med Kynnere nei :(
Jeg har vert heldig å kun hatt de mot slutten . Håper det gir seg å du slipper å plages så mye med det nå :( ta å nevn det for legen

Ja jeg kommer til å nevne det ved neste kontroll, men det var så mye styr med dette sist så tror ikke jeg gjør noe akkurat nå. De er i grunnen ganske vonde. Håper du ikke får før på slutten denne gangen heller. .:)

Ah, såå trøttsomt... Jeg hadde mest kynnere et godt stykke ut i andre trimester forrige gang. Ikke hatt noen enda dette svangerskapet. Håper det gir seg!!! :)

Man kan vel få det tidligere jo flere ganger man har født, og det vanlige er vel st kynnere oppstår i 2.trimester. :) kynnere er ikke farlige.

Jeg merker ingenting enda, og tror ikke jeg hadde mye kynnere i forrige svangerskap.

Ikke hatt det så tidlig før, men fikk det sånn ca midtveis begge de forrige gangene og de var veldig vonde/plagsomme. Sikkert ikke umulig at du har fått det nå siden du har født før.

Nei det er ikke farlig. Men likevel ubehagelig og noen ganger vondt. Men godt å vite hva det er, kjenner det igjen fra sist (da var jeg mye bekymret over dette, trodde stadig fødselen var i gang...). :)

Eg har en del kynnere og, er 14 uker. Magen blir steinhard og seier tydlig fra at den helst vil at eg kun skal ligge på sofaen ;-)

Jeg fikk litt kynnere rundt uke 17/18 sist. Har kanskje hatt et par nå med tanke på at magen strammer seg, men det er det eneste jeg kjenner, ikke noe vondt :-) bortsettfra de få i uke 17/18 hadde jeg ikke en eneste en, forsto ikke en gang at riene jeg fikk var rier siden magen ikke stramma seg slik den gjorde når jeg fikk de kynnerne så tidlig xD gikk i fire timer med rier og sa det ikke var det, tre timer etter var lille ute :-P Haha xD Er spent denne gangen om jeg er like heldig eller blir mer plaget :-)

Har hatt mye i dag igjen etter jeg gjorde litt hagearbeid, var litt tungt men holdt ikke på så lenge. Endte opp på sofaen med kynnere på kynnere... De får bare holde på, noe må man jo gjøre. Merker jeg får dem etter stress eller mye aktivitet.

Har ikke fått kynnere enda. Men syns ikke huske de skulle gjøre vondt? Husker det var litt ubehagelig kanskje, men var først rett før fødsel de var vonde..

Så bra! Mine var heller ikke vonde i første svangerskap, verre i andre. Og nå i 3. Men det skal være sagt, jeg har jenlige kynnere som ikke er særlig vonde, men når de komner tett etter høy aktivitet eller stress kjennes smertefulle. Ikke som rier, men ubehagelig vondt.

Så bra! Mine var heller ikke vonde i første svangerskap, verre i andre. Og nå i 3. Men det skal være sagt, jeg har jenlige kynnere som ikke er særlig vonde, men når de komner tett etter høy aktivitet eller stress kjennes smertefulle. Ikke som rier, men ubehagelig vondt.
Ja det kan jo være at de blir værre etter flere svangerskap. Er vel kroppens måte å si at du må ta det litt med ro kanskje, hvid de er vonde?:)

Har også fått en god del kynnere nå. Er 14 uker bare. Tidligere denne gang. De siste 2 svangerskapa hadde jeg mye å var veldigt plaget med de helt til de ga nytte for seg å kom i fødsel. Var veldigt utslitt sist av kynnerene på slutten. Prøver å ta det med ro :)

Har også fått en god del kynnere nå. Er 14 uker bare. Tidligere denne gang. De siste 2 svangerskapa hadde jeg mye å var veldigt plaget med de helt til de ga nytte for seg å kom i fødsel. Var veldigt utslitt sist av kynnerene på slutten. Prøver å ta det med ro :)
Huff... Ja, er vel ikke så mye annet å gjøre. Krysser fingrene for at du ikke får like mye denne gang da! :)

Back
Topp