Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan jo være at de blir værre etter flere svangerskap. Er vel kroppens måte å si at du må ta det litt med ro kanskje, hvid de er vonde?Så bra! Mine var heller ikke vonde i første svangerskap, verre i andre. Og nå i 3. Men det skal være sagt, jeg har jenlige kynnere som ikke er særlig vonde, men når de komner tett etter høy aktivitet eller stress kjennes smertefulle. Ikke som rier, men ubehagelig vondt.
Virker sånn... :/Ja det kan jo være at de blir værre etter flere svangerskap. Er vel kroppens måte å si at du må ta det litt med ro kanskje, hvid de er vonde?![]()
Huff... Ja, er vel ikke så mye annet å gjøre. Krysser fingrene for at du ikke får like mye denne gang da!Har også fått en god del kynnere nå. Er 14 uker bare. Tidligere denne gang. De siste 2 svangerskapa hadde jeg mye å var veldigt plaget med de helt til de ga nytte for seg å kom i fødsel. Var veldigt utslitt sist av kynnerene på slutten. Prøver å ta det med ro![]()