Kviser og annet tull.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Her sitter jeg da, med trynet fult av kviser, ikke sånne små uskyldige nei, men store, vonde røde kviser, som jeg ikke har sett siden tidlig ungdommen..
De popper frem som myggestikk på en varm sommernatt, de skriker mot alle jeg møter og folk lurer på hva som skjer med huden min, for den har jo alltid vært så fin.
Sminke er tingen, og det går det mer av nå..

Feit føler jeg meg også, skikkelig blubben, følge meg ikke slik før jeg ble gravid, litt rund i kantene kanskje men ikke feit, hjelper ikke at min kjære sier at han syns magen vokser allerede.
Ikke spiser jeg mer enn før (egentlig) faktisk mindre og sunnere i og med at jeg har kuttet godteri på kveldene og mye brus.
Jaja trøster meg med at jeg skal bli feitere :P

Er det flere i dette land som føler seg slik? :)
Jeg kan da ikke være alene? :P

Jeg har det akkurat sånn!
Føler meg som en julegris :p
Og stygge kviser i trynet. Ikke så mange men STORE!

Jeg har det også sånn!! Håper det roer seg litt snart, ellers blir det vanskelig å skjule graviditeten...

Så godt at vi ikke er alene jenter/damer :D
Sammen er vi sterke :P eller gravide passer jo bedre ;)

Jeg har også fått mange syke kviser nå etter at jeg ble gravid, starta vel egentlig da jeg hadde eggløsning.

Føler alle ser det, går faktisk ikke an å unngå å se det, så blir mye sminke og løst hår om dagen, hehe. Håper virkelig det ikke skal være så ille i 9 mnd... Da jeg fikk gutten min hadde jeg kjempefin hud hele graviditeten..

Jeg har også fått mange syke kviser nå etter at jeg ble gravid, starta vel egentlig da jeg hadde eggløsning.

Føler alle ser det, går faktisk ikke an å unngå å se det, så blir mye sminke og løst hår om dagen, hehe. Håper virkelig det ikke skal være så ille i 9 mnd... Da jeg fikk gutten min hadde jeg kjempefin hud hele graviditeten..
Håper den fine huden kommer til bake til både deg og mer og alle med oss :D :P

Åh, sann hadde eg det sist! Fikk jente..dei seier jenter stjeler skjønnheita til mora ;-)

Sent from my iPad using Tapatalk

Åh, sann hadde eg det sist! Fikk jente..dei seier jenter stjeler skjønnheita til mora ;-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Ja men da er det HELT greit :P kan fint gå rundt å se ut som en dass hvis jeg får jente :P (blir glad uansett vel og merke, bare ungen er frisk og alt det der, men det er klart at jente er den store drømmen. Men her blir det jo en av hver ifølge svigermor :P )

Æsj ja, her har jeg også fått kviser! Sånne store vonde som ikke går an å kneppe på! Mye sminke her også om dagen ja... håper det roer seg snart :)
Mine også går ikke an å sprekke :( Bare vondt..
Men det kommer noe godt ut av dette så da er det verdt det, også roer det seg sikkert etter hvert som hormonene finner sin plass :P

Har alltid hatt sånne vonde kviser som etterlater stygge arr! :( nå er huden vært bra i noen uker, håper det forsetter i hele svangerskapet! :D

Lagt på meg fire kg (jada samboer bekreftet at det synes over magen), kviser har jeg også :rolleyes:. Sist var jeg vel liiiitt oppblåst men ikke som nå. da begynte det ikke før uke 10, puppene vokste ikke så fort heller da o_O.
litt morsomt hvor forskjellige disse svangerskapene kan være:p. Vet de sa det men jeg hadde ikke trodd det :p

Kviser var noe av det første symptomet mitt, og grunnen til hvorfor jeg testet før jeg i det hele tatt ventet mens, siden jeg aldri har vært plaget av kviser - ikke engang i ungdommen.
Nå avløser den ene kvisa den andre. Og ikke bare i ansiktet, men i hårfeste i nakken, og nedover ryggen.
Å gu hvor herlig jeg føler meg :p

Jeg fikk kjempe masse kviser sist(jente), har vært plaget med kviser etter sist svangerskap... men nå er faktisk huden min ganske bra, og ikke kommet noe særlig nye kviser!! håper det holder seg :D

Da jeg fikk jenta mi så sleit jeg skikkelig med kviser og håret ble bare tynnere og tynnere. Nå har jeg fått den "gravid gløden" huden er kvisefri og håret blir aldri fett. Håper det holder seg sånn. For husker det var vondt og fælt første gang. Ikle bare hadde jeg det i ansiktet men på brystet og ryggen og. Ikke noe gøy..

Her har plutselig fått kviser på ryggen og skuldrene :/ tror jeg knapt har hatt en kvise i mitt liv, så dette er uvant!! Får inderlig håpe de holder seg unna ansiktet, for da blir jeg nok raskt avslørt!! Bruker ikke sminke heller, så ville sett like unaturlig ut om jeg plutselig skulle begynne med det ;)

Her har det og poppet ut flere...Ikke så kjempestore men nok til at de vises veldig godt. Kom 4 stk på rappen. Har nesten aldri kviser. Kan ikke huske jeg hadde det da jeg gikk med gutten vår.

Jeg har ikke fått mange kviser, men for ei god uke siden trodde jeg at jeg holdt på å få øyebetennelse. Det viste seg å være ei kvise på nedre øyelokk. På kvelden kunne jeg tydelig se en gul tupp opp mot øyet og i løpet av natta poppa den av seg selv. Neste morgen var den nesten borte. Aldri opplevd kvise på innsiden av øyelokket før.

Back
Topp