Her sitter jeg da, med trynet fult av kviser, ikke sånne små uskyldige nei, men store, vonde røde kviser, som jeg ikke har sett siden tidlig ungdommen..
De popper frem som myggestikk på en varm sommernatt, de skriker mot alle jeg møter og folk lurer på hva som skjer med huden min, for den har jo alltid vært så fin.
Sminke er tingen, og det går det mer av nå..
Feit føler jeg meg også, skikkelig blubben, følge meg ikke slik før jeg ble gravid, litt rund i kantene kanskje men ikke feit, hjelper ikke at min kjære sier at han syns magen vokser allerede.
Ikke spiser jeg mer enn før (egentlig) faktisk mindre og sunnere i og med at jeg har kuttet godteri på kveldene og mye brus.
Jaja trøster meg med at jeg skal bli feitere
Er det flere i dette land som føler seg slik?
Jeg kan da ikke være alene?
De popper frem som myggestikk på en varm sommernatt, de skriker mot alle jeg møter og folk lurer på hva som skjer med huden min, for den har jo alltid vært så fin.
Sminke er tingen, og det går det mer av nå..
Feit føler jeg meg også, skikkelig blubben, følge meg ikke slik før jeg ble gravid, litt rund i kantene kanskje men ikke feit, hjelper ikke at min kjære sier at han syns magen vokser allerede.
Ikke spiser jeg mer enn før (egentlig) faktisk mindre og sunnere i og med at jeg har kuttet godteri på kveldene og mye brus.
Jaja trøster meg med at jeg skal bli feitere
Er det flere i dette land som føler seg slik?
Jeg kan da ikke være alene?