Kveldskos

Hihi nå måtte jeg le litt :) Skru på lyset ute!
Ja, ho later som ho trykker på en bryter så det blir lyst ute og da må mammaen stå opp;-) Fantastisk mye humør på den jenta, om morgenen også.. Finnes ikke bedre vekkerklokke:)

Og når hun har sovet hos oss og jeg får våkne av at hun stryker meg over håret og kinnet og sier "hei mamma" og gir meg en kos og en suss, da våkner jeg med et smil om munnen selv om det er en time til vi egentlig skal opp;-)
 
Klarte nr 34!!!!!:):):) Endelig!
 
Klarte nr 34!!!!!:):):) Endelig!

Heldig du er!! Jeg har endelig klart nr 33, men nå står jeg fast på 34.. bah...

Ble tidlig morgen før jeg sovna i dag, sist jeg så på klokka var den 4.25... Men hadde heldigvis en lunsjavtale kl.12.30, så måtte komme oss opp, så nå gjelder det å ikke sovne på sofaen i kveld sånn at vi får snudd døgnet tilbake her! Klokka har vært nærmere 3 før jeg har lagt fra meg telefonen hver kveld den siste uka...
 
Heldig du er!! Jeg har endelig klart nr 33, men nå står jeg fast på 34.. bah...

Ble tidlig morgen før jeg sovna i dag, sist jeg så på klokka var den 4.25... Men hadde heldigvis en lunsjavtale kl.12.30, så måtte komme oss opp, så nå gjelder det å ikke sovne på sofaen i kveld sånn at vi får snudd døgnet tilbake her! Klokka har vært nærmere 3 før jeg har lagt fra meg telefonen hver kveld den siste uka...
35 er ganske ille den og;-) Satser på du får snudd tilbake nå, da:) Det er min plan også, har vært stup trøtt siden kl 17, så det blir nok tidlig kveld.. Må bare prøve å unngå at det blir for tidlig;-)
 
Irriterende! Etter nivå 35 må du ha tre fbvenner for å åpne neste brett.. Med mindre du betaler for å komme videre:-(
 
Irriterende! Etter nivå 35 må du ha tre fbvenner for å åpne neste brett.. Med mindre du betaler for å komme videre:-(
Å nei fysj! Nesten så jeg må slutte å spille nå for å ikke bli mer avhengig. Missliker sterkt alt sånt fb-spill greier!
 
Å nei fysj! Nesten så jeg må slutte å spille nå for å ikke bli mer avhengig. Missliker sterkt alt sånt fb-spill greier!
Jeg også.. Men fant ut en del folk som spiller, så jeg kunne invitere dem;-) Men orket ikke vente, så jeg fant ut det var verdt de 6 kr;-) Var morsomme brett etterpå, så jeg angrer ikke;-) 6 kr var minimalt mot de pengene jeg brukte på ny komfyr i dag;-) hihi:)
 
Kult! Fikk akkurat et liv av ei venninne:)
 
Back
Topp