Kveldskos

MTDC

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg indrefilet av svin surret i bacon i ovnen sammen med potetbåter, sopp og rødløk. Skal lage peppersaus og smørdampet mais og brokkoli til å ha ved siden av:):) Nam!! Kjenner jeg mannen rett blir det en episode eller to med prison break også;-)

Noen som vet om det går en god film i kveld?

Hva gjør dere snupper på i kveld da?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg indrefilet av svin surret i bacon i ovnen sammen med potetbåter, sopp og rødløk. Skal lage peppersaus og smørdampet mais og brokkoli til å ha ved siden av:):) Nam!! Kjenner jeg mannen rett blir det en episode eller to med prison break også;-)

Noen som vet om det går en god film i kveld?

Hva gjør dere snupper på i kveld da?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åh, hørtes helt fantastisk ut!

Her har vi akkurat kommet hjem nå, har vært på superkoslig besøk, men gud hvor godt det var å komme hjem og treffe sofaen!! Nå skal vi kose oss med litt tv-titting og avslapping her :) Blir nok ikke så sent før vi køyer heller tenker jeg (dvs vi prøver kanskje å komme oss i seng i rett tid, men det går jo aldri)...

Håper dere alle koser seg på søndagskvelden :)
 
Hørtes ut som en perfekt søndag:) Kos dere masse i kveld:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg indrefilet av svin surret i bacon i ovnen sammen med potetbåter, sopp og rødløk. Skal lage peppersaus og smørdampet mais og brokkoli til å ha ved siden av:):) Nam!! Kjenner jeg mannen rett blir det en episode eller to med prison break også;-)

Noen som vet om det går en god film i kveld?

Hva gjør dere snupper på i kveld da?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det hørtes fantastisk ut! Kan du komme hit og kokkelere litt også? :p

Vi sitter og ser film og knasker snop, men filmen var dessverre ikke så moro. Frista mer å avbryte lading av telefonen. :p

BVforum via HTC
 
Det hørtes fantastisk ut! Kan du komme hit og kokkelere litt også? :p

Vi sitter og ser film og knasker snop, men filmen var dessverre ikke så moro. Frista mer å avbryte lading av telefonen. :p

BVforum via HTC

Hvilken film ser dere?
 
"safe". Med jason statham - han er det eneste positive med hele filmen. Resten er elendig. Kinesisk, russisk og engelsk om hverandre. Blir helt tullete her.

BVforum via HTC

Hm, hørtes ikke ut som noe for meg... Her er det serier som gjelder nå :) Ny episode med castle og ny episode med the closer etterpå :) perfekt søndagsunderholdning :)
 
Hm, hørtes ikke ut som noe for meg... Her er det serier som gjelder nå :) Ny episode med castle og ny episode med the closer etterpå :) perfekt søndagsunderholdning :)
Den var litt skuffende. Tror det er første filmen hans jeg har sett som jeg ikke liker. Den havner nok innerst i skapet etterpå. :)

BVforum via HTC
 
Det hørtes fantastisk ut! Kan du komme hit og kokkelere litt også? :p

Vi sitter og ser film og knasker snop, men filmen var dessverre ikke så moro. Frista mer å avbryte lading av telefonen. :p

BVforum via HTC
Det skulle jeg gjerne gjort:) Elsker å lage god mat:)

Det smakte fortreffelig :) Fikk fotmassasje av mannen som takk, så nå er vi superfornøyde begge to:) en episode til med prison break så tar vi tidlig kveld:):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ikke akkurat kveldskos her i huset, kjørte mannen til flyplassen jeg da! Menmen :) godt selskap i hunden!
 
Ikke akkurat kveldskos her i huset, kjørte mannen til flyplassen jeg da! Menmen :) godt selskap i hunden!
Håper du greier å kose deg litt med deg selv og hunden da:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kveldskos var en fin overskrift å starte helgepraten under :) hva gjør forumjentene på ikveld? Noen tips til tidsfordriv? Sykehus er fryktelig kjedelig...
 
Kveldskos var en fin overskrift å starte helgepraten under :) hva gjør forumjentene på ikveld? Noen tips til tidsfordriv? Sykehus er fryktelig kjedelig...
Bvforumapp må jo være perfekt tidsfordriv;-)

Vi sitter og ser på Prison Break (as usual);-) Tar det heeeelt med ro, for det er mer enn nok å gjøre i morgen og jeg gidder ikke slite meg ut to dager på rad:p
 
Bvforumapp må jo være perfekt tidsfordriv;-)

Vi sitter og ser på Prison Break (as usual);-) Tar det heeeelt med ro, for det er mer enn nok å gjøre i morgen og jeg gidder ikke slite meg ut to dager på rad:p
Jeppp, forumappen er super :)
Høres ut som en fornuftig brukt fredagskveld! Tenkte da jeg drog til legen idag "rotet kan jeg ta senere ikveld" haha men neidu! Men vi skal ikke slite oss ut, plutselig blir det gang på ting og da må vi være klare!
 
Jeppp, forumappen er super :)
Høres ut som en fornuftig brukt fredagskveld! Tenkte da jeg drog til legen idag "rotet kan jeg ta senere ikveld" haha men neidu! Men vi skal ikke slite oss ut, plutselig blir det gang på ting og da må vi være klare!
Helt klart;-) Jeg gjør ti minutter med husarbeid før jeg hviler på sofaen en times tid.. Og sånn går nu dagan;-) Tror jeg må begynne å lese en bok eller to, for det er så mye skit på TV på dagtid;-)

Synes du skal overlate til mannen å gjøre husarbeid mens du er på sykehuset;-)

Du må laste ned Candy Crush om du ikke har det på telefonen alt, det får tiden til å gå;-)
 
Her har kvelden gått med til tv-titting og taco :) Og candy crush, heeelt hekta! Men huff, så lang tid det tar når man står fast! tar jo en hel evighet å få nye liv!! bah!
 
Back
Topp