Kveldskos

Her har kvelden gått med til tv-titting og taco :) Og candy crush, heeelt hekta! Men huff, så lang tid det tar når man står fast! tar jo en hel evighet å få nye liv!! bah!
Jeg lastet det ned, faarlig bra spill!!
 
Jeg lastet det ned, faarlig bra spill!!

Ja, ikke sant!! Jeg lå våken og spilte da fruen kom hjem fra nattevakt i morges, og da måtte hun laste det ned også, og ble liggende å spille i evigheter istede for å sove! haha... Nå sitter jeg å irriterer meg og venter på å få nye liv... :p
 
Ja, ikke sant!! Jeg lå våken og spilte da fruen kom hjem fra nattevakt i morges, og da måtte hun laste det ned også, og ble liggende å spille i evigheter istede for å sove! haha... Nå sitter jeg å irriterer meg og venter på å få nye liv... :p
Vente på å få nye liv??? Må man det? :S
 
Ja, ikke sant!! Jeg lå våken og spilte da fruen kom hjem fra nattevakt i morges, og da måtte hun laste det ned også, og ble liggende å spille i evigheter istede for å sove! haha... Nå sitter jeg å irriterer meg og venter på å få nye liv... :p
Vente på å få nye liv??? Må man det? :S
 
Her har kvelden gått med til tv-titting og taco :) Og candy crush, heeelt hekta! Men huff, så lang tid det tar når man står fast! tar jo en hel evighet å få nye liv!! bah!
Ja, akkurat det er syyyykt irriterende.. Men jeg har funnet ut at jeg skal gjøre husarbeid hver gang jeg går tom;-)
 
Hvem er din favoritt?
Ja, når man mister et liv må man vente 30 min på å få nytt, men har fem å gå på da:p Langt er dere kommet jenter og hvor lenge har dere spillt?;-)
 
Det med husarbeid i mellom var ikke så dumt :) da går jo tida litt fortere også :)
Jeg står fast på level 30 nå, lasta ned i går kveld :)
 
Det med husarbeid i mellom var ikke så dumt :) da går jo tida litt fortere også :)
Jeg står fast på level 30 nå, lasta ned i går kveld :)
Da har du jo kommet kjempelangt på kort tid! Jeg har drevet på i to dager og kommet til 34:p Men de siste brettene bruker man jo timesvis på;-)
 
Bare tulla.. Var jo i går jeg også lastet ned.. Det bare føles som det er gått to dager:p Huff.. Dagene går seint nå, altså:p
 
To dager, ja.. Herrefred for et surrehue jeg er.. Lalletid;-)
 
Ja, når man mister et liv må man vente 30 min på å få nytt, men har fem å gå på da:p Langt er dere kommet jenter og hvor lenge har dere spillt?;-)
Spillt en god time, level 14... Fant ut at en kunne gå tom for liv ja!!!!!
 
Spillt en god time, level 14... Fant ut at en kunne gå tom for liv ja!!!!!
Hihi, ja! Og når man kjeder seg nok/er avhengig nok så vurderer man faktisk å bruke penger for å komme videre;-) Haha:) Men da måtte jeg ta en alvorsprat med meg selv, altså;-)
 
Kanskje vi må finne et bra spill til som vi kan spille mens vi venter på liv? Noen idéer?;-)
 
Hehe, vurderete å kjøpe i sted jeg å, men fant ut at hvis jeg først gjør det en gang, kan jeg komme til å gjøre det flere ganger, og da blir det fort dyrt... så er bare å vente på å få nye gratis altså...

si fra hvis dere finner noen bra spill man slipper å vente så lenge på da :)
 
Hehe, vurderete å kjøpe i sted jeg å, men fant ut at hvis jeg først gjør det en gang, kan jeg komme til å gjøre det flere ganger, og da blir det fort dyrt... så er bare å vente på å få nye gratis altså...

si fra hvis dere finner noen bra spill man slipper å vente så lenge på da :)
Skal gjøre det;-) Tenkte akkurat det samme selv;-) Har bare betalt på spill en gang før og det var da nettbrettet var helt nytt og jeg ikke hadde satt på tastelåsen enda.. 2-åringen syntes jeg trengte dinosaurpenger for ca 100 kr;-)
 
Skal gjøre det;-) Tenkte akkurat det samme selv;-) Har bare betalt på spill en gang før og det var da nettbrettet var helt nytt og jeg ikke hadde satt på tastelåsen enda.. 2-åringen syntes jeg trengte dinosaurpenger for ca 100 kr;-)

Haha :) sånt som kan skje det!

åh, nå sitter jeg helt fast på level 33... åh... kanskje på tide å finne senga da :p
 
Hihihi! Dere skal da sove på natten, ikke spille mobilspill. ;)
 
Haha :) sånt som kan skje det!

åh, nå sitter jeg helt fast på level 33... åh... kanskje på tide å finne senga da :p
Hahaha la ikke merke til før nå at det var jo rene midt på natten igår da vi spillte! Hihi så herlig :) en bøling gravide damer sitter rundt i norges land og spiller mobilspill midt på natten - for et syn :)
 
Det var veldig gøy å spille til langt på natt, helt til ungen kom ned til oss kl sju og var lys våken og begynte å bable om at vi måtte skru på lyset ute så vi kunne stå opp (hun har lært at vi må sove når det er mørkt ute):p

Heldigvis stod pappaen opp med henne så jeg fikk slumre til nå;-) Men må vel komme i gang om man skal få ordnet alt man skal i dag:p
 
Det var veldig gøy å spille til langt på natt, helt til ungen kom ned til oss kl sju og var lys våken og begynte å bable om at vi måtte skru på lyset ute så vi kunne stå opp (hun har lært at vi må sove når det er mørkt ute):p

Heldigvis stod pappaen opp med henne så jeg fikk slumre til nå;-) Men må vel komme i gang om man skal få ordnet alt man skal i dag:p
Hihi nå måtte jeg le litt :) Skru på lyset ute!
 
Back
Topp