Ser så få som har fått forskrevet Afipran? Fikk dette med første, og fikk det også nå. Funker forsåvidt greit, men er det min lege som er litt utdatert?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt vanlig som en av de første etter postafen. Afipran og phenergan. Om ikke disse fungerer så er neste xonvea som må tas løpende med opptrapping og nedtrapping.Ser så få som har fått forskrevet Afipran? Fikk dette med første, og fikk det også nå. Funker forsåvidt greit, men er det min lege som er litt utdatert?
Phenergan og xonvea er egentlig likestilt. Bare mange som syns xonvea er litt dyrt. Men egentlig er det nå det eneste som er offesielt godkjent for svangerskapskvalme spesifikt, så ofte tilbys nå xonvea før Phenergan.Det er helt vanlig som en av de første etter postafen. Afipran og phenergan. Om ikke disse fungerer så er neste xonvea som må tas løpende med opptrapping og nedtrapping.
Ble aldri tipset om Postafen hellerDet er helt vanlig som en av de første etter postafen. Afipran og phenergan. Om ikke disse fungerer så er neste xonvea som må tas løpende med opptrapping og nedtrapping.

Hm, det er reseptfritt, så kanskje du skulle testet den før du forsøker den du har fått?Ble aldri tipset om Postafen heller![]()
Jeg vet det, men ikke tenkt på at det er noe som funker ved svangerskapskvalme. Nå har jeg allerede gått på Afipran en stund, men funker forsåvidt greit, så får bare fortsette med den enn så lenge, og satse på at kvalmen er på vei bortHm, det er reseptfritt, så kanskje du skulle testet den før du forsøker den du har fått?

Men kan man ikke gå max fem dager på Afipan?Jeg vet det, men ikke tenkt på at det er noe som funker ved svangerskapskvalme. Nå har jeg allerede gått på Afipran en stund, men funker forsåvidt greit, så får bare fortsette med den enn så lenge, og satse på at kvalmen er på vei bort![]()
Da hadde jeg nok ikke fått en pakke på 50 stk håper jegMen kan man ikke gå max fem dager på Afipan?
Felleskatalogen sier jo fem dager, men har ikke fått noen begrensinger av legen. Og vet dog av erfaring at Felleskatalogen kan være ganske konservative ved visse legemidler..Har noen av dere prøvd det mot kvalme? Jeg får ikke tatt xonvea, så vil teste ut postage+b6 (i samråd med lege). Har noen opplevd effekt av det?

Hang in there! Det var ei på april forumet som nevnte at lakris hjalp på kvalme, vi skal riktignok ikke spise for mye av det men jeg testet det med sånn snøre lakris og det hjalp litt faktisk!Måtte bare får det ut
I know! Det hjelper her og, men Har spist ukens doseHang in there! Det var ei på april forumet som nevnte at lakris hjalp på kvalme, vi skal riktignok ikke spise for mye av det men jeg testet det med sånn snøre lakris og det hjalp litt faktisk!

Går du på noe kvalmestillende? <3I know! Det hjelper her og, men Har spist ukens dose![]()
Nei, jeg har forsøkt, men postafen fungerer ikke og Xonvea blir jeg helt slått ut av. Vet ikke om det var du som tipsa og vitamin b6? Det fungerer til en viss grad til å ta «taket».Går du på noe kvalmestillende? <3

Ja det var meg som tipset om B6Nei, jeg har forsøkt, men postafen fungerer ikke og Xonvea blir jeg helt slått ut av. Vet ikke om det var du som tipsa og vitamin b6? Det fungerer til en viss grad til å ta «taket».
Nå skal det siest at vi hadde 2års selskap med familien i går, og av tidligere erfaring så gjør slike tilstelninger og andre anstrengende aktiviteter (jobb, trening, handle mat, osv) til at jeg blir ekstra dårlig. Så det er siste aktiviteb før julen heldigvis. Jeg bare vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
Edit: selv om jeg ikke gjore noe annet i går enn å være tilstede - mannen som baket og ordnet alt
så flere tips tas veldig godt imot![]()