Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Zofran pleier man ikke å bli trøtt av, bare forstoppet*Sniker*
Syns det er interresant å lese om at flere her har fått prøve så mange forskjellige kvalmestillende, her har jeg stort sett bare gått på xonvea hele veien og vært en sykemeldt spy-zombie. Mulig fastlegen min ikke er helt oppdatert? Fra tidligere har jeg prøvd postafen og metoklopramid, men ble like trøtt av dem og de hadde mindre effekt på kvalme/oppkast så da endte jeg opp med xonvea. Denne gangen har jeg gått på maksdose fra uke 7 til 18, så trappet jeg gradvis ned og opp og ned igjen i noen uker før jeg kom meg ned til 1 på kvelden i uke 24. Har hatt to forsøk på å slutte helt etter det, men det har alltid blitt til oppkast på morgenen og det orker jeg ikke.. heldigvis har jeg ikke kastet opp noe siden uke 30 nå, så det er jo en seier. Har også vært litt mindre zombie etter at jeg kom meg ned til 1 tablett på kvelden.
Noen som har tips til hva jeg burde be om/ teste i eventuell ny graviditet? Regner med at det kommer til å bli like ille mtp. kvalme/oppkast neste gang og jeg vil gjerne ha en bedre plan og muligens slippe unna måneder med zombie-tilværelse..Syns også at det er skrekkelig dyrt å gå på xonvea i så lang tid.