Kvalmestillende

Sniker! Jeg bruker denne selv og er 28+0 i morgen. Ville anbefalt deg og prøvd noen av de litt rimeligere alternativene først. Xonvea på full dose koster meg 300,- for 5 dager. Så det er over 16.000,- i utgifter ila svangerskapet bare til info. Håper du blir fort kvitt kvalmen❤️

Redigert: ser nå at du har hentet ut og at dette var en litt eldre post :facepalm:
What! For en pris :arghh: Burde vært gratis i svangerskapet.
 
Sniker! Jeg bruker denne selv og er 28+0 i morgen. Ville anbefalt deg og prøvd noen av de litt rimeligere alternativene først. Xonvea på full dose koster meg 300,- for 5 dager. Så det er over 16.000,- i utgifter ila svangerskapet bare til info. Håper du blir fort kvitt kvalmen❤️

Redigert: ser nå at du har hentet ut og at dette var en litt eldre post :facepalm:
Æææ dette var ikke jeg klar over!!
 
Nå har eg også etterspurt kvalmestillende, håper resepten kommer i dag. Syketid å kvalm eg er , dette funker ikkje med barn hjemme :sour: Kossen kan man glemme så fort kor dårlig man var sist :hilarious:
 
Fått resept på xoneva nå ! Tenker prisen er helt greit, bruker jo ikkje penger på vin, sjokoloade, kaffe, spekeskinke osv nå når eg er gravid så går litt opp i opp :hilarious: pluss at det er verdt ganske mye å sleppe kvalmen ! Hadde også vært dyrerer å evt sendt mini i barnehagen nå.
 
Fått resept på xoneva nå ! Tenker prisen er helt greit, bruker jo ikkje penger på vin, sjokoloade, kaffe, spekeskinke osv nå når eg er gravid så går litt opp i opp :hilarious: pluss at det er verdt ganske mye å sleppe kvalmen ! Hadde også vært dyrerer å evt sendt mini i barnehagen nå.
Jeg er heeelt enig!! Er så spent om den funker for deg. Jeg holdt bare ut den ene dagen og får heller bare spy.. :laughing002
 
Jeg er heeelt enig!! Er så spent om den funker for deg. Jeg holdt bare ut den ene dagen og får heller bare spy.. :laughing002

Pga trøttheten ? Eg sliter heldigvis ikkje med energi på forhånd så tar heller trøttheten forann kvalmen siden eg har ei lita ei ;)
 
Pga trøttheten ? Eg sliter heldigvis ikkje med energi på forhånd så tar heller trøttheten forann kvalmen siden eg har ei lita ei ;)
Ja, jeg klarte nesten ikke bevege meg eller gjøre noe. Helt sløv og sovnet hele tiden dagen etter. Spent på å høre hvordan det går!! Håper du får en levelig trøtthet. Bøyer meg i støvet for gravide med barn altså!
 
Laveste doser funker ihvertfall ikkje, er kvalm og litt oppgitt over at eg ikkje kan øke dosen før i morra :hilarious: er veldig trøtt, men ønsker heller å være det visst kvalmen sleppe taket. Heldigvis aktiviserer mini seg bra alene på morgningen
 
Laveste doser funker ihvertfall ikkje, er kvalm og litt oppgitt over at eg ikkje kan øke dosen før i morra :hilarious: er veldig trøtt, men ønsker heller å være det visst kvalmen sleppe taket. Heldigvis aktiviserer mini seg bra alene på morgningen
Veldig synd :Heartred Håper det blir bedre med øking av dose i morgen. Jeg trodde du bare kunne øke på morgenen i dag jeg. Og så øke til en ekstra tablett til midt på dagen i morgen. Jeg har nok misforstått for det gir egt mening å vente ja..
 
Skjønner koffor man skal vente til opptrapping til dag 3, ca 12 så forsvant kvalmen :D ikkje 100% merker at det er eit snev av uggenhet enda, litt betryggende uggenhet som ikkje plager enn. Trøttheten forsvant også i 11 tiden :D er bare sliten nå. Så visst eg ikkje er ekstremt kvalm i morra bruker eg bare 2 tabletter per kveld :D håper det fortsetter sånn her for er mye mye mye mer levelig :D

Men eg tenker fremdeles at eg holder meg unna mat og drikke som kan forverre kvalme som kaffe, søtsaker osv. ka gjør dere andre som går på det?
 
Skjønner koffor man skal vente til opptrapping til dag 3, ca 12 så forsvant kvalmen :D ikkje 100% merker at det er eit snev av uggenhet enda, litt betryggende uggenhet som ikkje plager enn. Trøttheten forsvant også i 11 tiden :D er bare sliten nå. Så visst eg ikkje er ekstremt kvalm i morra bruker eg bare 2 tabletter per kveld :D håper det fortsetter sånn her for er mye mye mye mer levelig :D

Men eg tenker fremdeles at eg holder meg unna mat og drikke som kan forverre kvalme som kaffe, søtsaker osv. ka gjør dere andre som går på det?
Amazing!!! Herlighet om dette funker så hadde jeg blitt så glad på dine vegne!!❤️
 
Tablettene er helt fantastisk ! Minste dose funker på meg :D i dag er kroppen tilvendt så er ikkje ubehagelig trøtt og kvalmen er så og si borte :D merker bare eit lite snev
 
Så flott å høre at du har god virkning :joyful: vet du om man kan kjøre bil etter at trøttheten har gitt seg?

Ja legen sa at man skulle passe på når man begynte på tablettene og under opptrapping. Eg kjørte i dag da trøttheten ga seg allerede i går :D
 
Fantastisk!! Da vet jeg hva jeg skal be om hos legen. Gikk på postafen forrige svangerskap, men tar gjerne noe som er ment for gravide.

Ja anbefaler sterkt ! Bare ikkje bli skremt når du er sykelig, ubehagelig trøtt dagen etter. Det går over :D
 
Har noen av dere prøvd akupunk mot kvalme? Jeg har tilfeldigvis en time til akupunktur for litt diverse andre ting og vurderer å prøve mot kvalme i samme slengen. Blir jo helt desperat av denne kvalmen. :hungover:
 
Sniker meg inn venter september barn - men jeg fikk påvist svangerskaps kvalme fra uke 7 er i uke 15 nå gikk på xonvea fra uke 7 til uke 14 full dose - men fra uke 14 til 15 afipran- men 0 effekt lenger av de, ble så dårlig nå i uke 15 at jeg fikk konstantert hypermeises så ligger på sykehuset nå 2 døgnet, håper formen snur etter vært :depressed: :Heartred
Helt utrolig hva vi gravide skal gå I mellom!.

Men xonvea funka fjell for meg ved oppstart og til uke 14 på slutten dabba det av- så masse lykke til te dere alle og go bedring :Heartbigred
 
Sniker meg inn venter september barn - men jeg fikk påvist svangerskaps kvalme fra uke 7 er i uke 15 nå gikk på xonvea fra uke 7 til uke 14 full dose - men fra uke 14 til 15 afipran- men 0 effekt lenger av de, ble så dårlig nå i uke 15 at jeg fikk konstantert hypermeises så ligger på sykehuset nå 2 døgnet, håper formen snur etter vært :depressed: :Heartred
Helt utrolig hva vi gravide skal gå I mellom!.

Men xonvea funka fjell for meg ved oppstart og til uke 14 på slutten dabba det av- så masse lykke til te dere alle og go bedring :Heartbigred
Med tanke på at du er innlagt så har du sikkert blitt presentert det allerede, men nevner det likevel: har du prøvd Zofran? Jeg hadde hyperemesis med mine og fikk begynne på zofran i 2.tri (er frarådt før). Jeg var fortsatt kvalm, men greide i stor grad å beholde både mat og drikke. I 1.tri med andremann hadde jeg tilsvarende effekt av kombinasjonen afipran, postafen og b5 Håper du blir bedre snart:Heartred
 
Back
Topp