Kvalmen e borte?

skilpadde

Betatt av forumet
Marshmallows 2022
Våknet i dag i fin form! Noe jeg ikke har gjort på over 1 uke:nailbiting: noen med lingende erfaring? Leste at det er vanlig med symptomer som kommer og går, men man blir uansett litt bekymret:oops:

Våknet i dag i fin form! Noe jeg ikke har gjort på over 1 uke:nailbiting: noen med lingende erfaring? Leste at det er vanlig med symptomer som kommer og går, men man blir uansett litt bekymret:oops:

Forstår du blir bekymret, kjenner meg igjen!
Det kan komme og gå ja, hvor langt på vei er du nå? :-)

Forstår du blir bekymret, kjenner meg igjen!
Det kan komme og gå ja, hvor langt på vei er du nå? :)
Det er enda usikkert etter jeg var på tul sa hun at jeg er en plass rundt uke 6 nå:happy: ble sotte over en uke tilbake:nailbiting: men jeg hadde da el litt over en uke senere en kalendern så det kan gi mening:pompus:

Det er enda usikkert etter jeg var på tul sa hun at jeg er en plass rundt uke 6 nå:happy: ble sotte over en uke tilbake:nailbiting: men jeg hadde da el litt over en uke senere en kalendern så det kan gi mening:pompus:

krysser fingrene for at det bare er litt opp og ned med den kvalmen, slik som det er helt normalt st det kan være ❤️ Før du vet ordet av det er du kanskje kvalm igjen :hilarious: ❤️

8+1 i dag. De siste to ukene har jeg hatt oppkast og kvalme hver dag, men i går var jeg helt fin! I dag derimot har jeg kastet opp mange ganger..:happy:

Vært kvalm og spydd i en uke, men i dag er jeg myye bedre enn på lenge. Litt uggen osv men ikke kvalm:) gyn sa at mange mister symptomer litt i uke 8 og at det ikke er noe å stresse over. Men skjønner deg veldig godt! Jeg hadde noen dager rundt 6+2,3,4 uten symptomer men var på tul og så hjertet

Vært kvalm og spydd i en uke, men i dag er jeg myye bedre enn på lenge. Litt uggen osv men ikke kvalm:) gyn sa at mange mister symptomer litt i uke 8 og at det ikke er noe å stresse over. Men skjønner deg veldig godt! Jeg hadde noen dager rundt 6+2,3,4 uten symptomer men var på tul og så hjertet
Hahah jaa, før i dag så er kvalmen tilbake:hilarious::hungover: rart hvordan man elsk hater den

Hahah jaa, før i dag så er kvalmen tilbake:hilarious::hungover: rart hvordan man elsk hater den
Var litt stressa Selv i går kveld da kvalmen ble borte og jeg plutselig følte meg såå bra.. det var helt til jeg skulle steke bacon:hungover:

Ja jeg sto opp imorrest og samboer hadde stekt og glassert løk! Åherrefred før en grusomlukt:wacky:
Her har mannen brukt samme såpe i spybøtta mi som han selv vasker seg med så måtte pent be han bytte i dag da jeg ble kvalm av å klemme han:bag::p skal også til svigers på kjøttkaker i dag og ber til høyere makter om at jeg ikke er kvalm da! :wideyed:

Her har mannen brukt samme såpe i spybøtta mi som han selv vasker seg med så måtte pent be han bytte i dag da jeg ble kvalm av å klemme han:bag::p skal også til svigers på kjøttkaker i dag og ber til høyere makter om at jeg ikke er kvalm da! :wideyed:
Krysser fingrene for deg!!!

Jeg har en liten periode akkurat nå uten noe kvalme :D jeg velger å nyte det istedenfor å stresse (prøver ihvertfall). Så det kan virke som kvalmen svinger litt selv med hyperemesis gravidarum.

Jeg har en liten periode akkurat nå uten noe kvalme :D jeg velger å nyte det istedenfor å stresse (prøver ihvertfall). Så det kan virke som kvalmen svinger litt selv med hyperemesis gravidarum.
Uff jeg synnes så synd i deg:grumpy: og ble veldig glad å lese at du får et lite pusterom:Heartred

Så bra! Er du enda innlagt?

Nei, jeg ble utskrevet i går etter at ting hadde stabilisert seg :happy: jeg skal avtale med fastlegen på fredag om jeg skal få fritt inpass slik at jeg kan ringe inn når jeg trenger væske, eller ha faste dager i uken hvor jeg kommer inn. Har fått helt utrolig bra oppfølging :Heartred

Back
Topp