Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våknet i dag i fin form! Noe jeg ikke har gjort på over 1 ukenoen med lingende erfaring? Leste at det er vanlig med symptomer som kommer og går, men man blir uansett litt bekymret
![]()
Det er enda usikkert etter jeg var på tul sa hun at jeg er en plass rundt uke 6 nåForstår du blir bekymret, kjenner meg igjen!
Det kan komme og gå ja, hvor langt på vei er du nå?![]()
ble sotte over en uke tilbake
men jeg hadde da el litt over en uke senere en kalendern så det kan gi mening
Det er enda usikkert etter jeg var på tul sa hun at jeg er en plass rundt uke 6 nåble sotte over en uke tilbake
men jeg hadde da el litt over en uke senere en kalendern så det kan gi mening
![]()
Hahaha ja! Kommer sikkert også 10 ganga verre en den varkrysser fingrene for at det bare er litt opp og ned med den kvalmen, slik som det er helt normalt st det kan væreFør du vet ordet av det er du kanskje kvalm igjen
![]()
![]()

åhh, det er så pussig hvordan kroppen tuller med oss, med disse symptomer som gjør oss en smule gal8+1 i dag. De siste to ukene har jeg hatt oppkast og kvalme hver dag, men i går var jeg helt fin! I dag derimot har jeg kastet opp mange ganger..![]()

Hahah jaa, før i dag så er kvalmen tilbakeVært kvalm og spydd i en uke, men i dag er jeg myye bedre enn på lenge. Litt uggen osv men ikke kvalmgyn sa at mange mister symptomer litt i uke 8 og at det ikke er noe å stresse over. Men skjønner deg veldig godt! Jeg hadde noen dager rundt 6+2,3,4 uten symptomer men var på tul og så hjertet

rart hvordan man elsk hater denVar litt stressa Selv i går kveld da kvalmen ble borte og jeg plutselig følte meg såå bra.. det var helt til jeg skulle steke baconHahah jaa, før i dag så er kvalmen tilbakerart hvordan man elsk hater den

Ja jeg sto opp imorrest og samboer hadde stekt og glassert løk! Åherrefred før en grusomluktVar litt stressa Selv i går kveld da kvalmen ble borte og jeg plutselig følte meg såå bra.. det var helt til jeg skulle steke bacon![]()

Her har mannen brukt samme såpe i spybøtta mi som han selv vasker seg med så måtte pent be han bytte i dag da jeg ble kvalm av å klemme hanJa jeg sto opp imorrest og samboer hadde stekt og glassert løk! Åherrefred før en grusomlukt![]()

Krysser fingrene for deg!!!Her har mannen brukt samme såpe i spybøtta mi som han selv vasker seg med så måtte pent be han bytte i dag da jeg ble kvalm av å klemme hanskal også til svigers på kjøttkaker i dag og ber til høyere makter om at jeg ikke er kvalm da!
![]()
To porsjoner fikk jeg stappa i megKrysser fingrene for deg!!!
har ikke spist så mye og så behagelig på 3 ukerWow! Kjempebra!To porsjoner fikk jeg stappa i meghar ikke spist så mye og så behagelig på 3 uker
![]()

Åhh kor herligTo porsjoner fikk jeg stappa i meghar ikke spist så mye og så behagelig på 3 uker
![]()

Uff jeg synnes så synd i degJeg har en liten periode akkurat nå uten noe kvalmejeg velger å nyte det istedenfor å stresse (prøver ihvertfall). Så det kan virke som kvalmen svinger litt selv med hyperemesis gravidarum.
og ble veldig glad å lese at du får et lite pusterom
Så bra! Er du enda innlagt?Jeg har en liten periode akkurat nå uten noe kvalmejeg velger å nyte det istedenfor å stresse (prøver ihvertfall). Så det kan virke som kvalmen svinger litt selv med hyperemesis gravidarum.
Så bra! Er du enda innlagt?
jeg skal avtale med fastlegen på fredag om jeg skal få fritt inpass slik at jeg kan ringe inn når jeg trenger væske, eller ha faste dager i uken hvor jeg kommer inn. Har fått helt utrolig bra oppfølging