Kvalmen e borte?

Forstår bekymringen, den kom til meg i dag og jeg scrollet litt gjennom mars-forumet for å se om andre har opplevd det. Hvordan er det med deg nå? Jeg har vært kvalm i 1,5 uke og kastet opp hver dag. I går var jeg sååå bra! Litt kvalm om formiddagen, men ingen oppkast. I dag føler jeg meg helt fin.. Er 5+3. Håper alt er som det skal med lille spiren ❤️

Forstår bekymringen, den kom til meg i dag og jeg scrollet litt gjennom mars-forumet for å se om andre har opplevd det. Hvordan er det med deg nå? Jeg har vært kvalm i 1,5 uke og kastet opp hver dag. I går var jeg sååå bra! Litt kvalm om formiddagen, men ingen oppkast. I dag føler jeg meg helt fin.. Er 5+3. Håper alt er som det skal med lille spiren ❤️

Er kvalmen tilbake? Jeg blir også litt urolig. Min kvalme er såå mye bedre, gikk fra å være superkvalm store deler av dagen mellom ca 5+2- 6+1 men nå er jeg bare litt uggen. Sist graviditet var jeg kjempekvalm uten opphold helt til uke 9. er 6+4 nå.

Kvalmen min er også så og si borte, vært det i 3-4 dager nå. Fader altså, håper ikke det er et dårlig tegn :(
6+5 i dag

Back
Topp