Kvalmen bare fortsetter...

Fortsatt kvalm på kvelden men i ok form på dagtid. Men kan fortsatt spy om morgenen. Håper det gir seg helt nå snart. Er 14+3 nå.
 
Når det kommer til kvalme og mat så går det bedre for meg denne gangen enn i forrige svangerskap, da var det flere uker der jeg ikke fikk i meg noe ting, og vaklet på kanten av innleggelse. Nå får jeg til å spise noe hver dag, men ikke tro det nødvendigvis er "kvalmevennlig" mat nei :hilarious: plutselig graver jeg stekt pølse på brødskiva, neste øyeblikk er det baconsvor snacks som må til :hilarious: ting jeg ellers ikke liker lukten på et plutselig noe jeg må spise når jeg er kvalm, det er helg sykt merkelig. Men Ritz-kjeks og nudler som jeg levde på i første svangerskap klarer jeg ikke tanken på :depressed:
 
Jeg føler formen svinger veldig fra dag til dag. Nattesøvnen har alt å si på hvordan dagen blir. Når jeg sover dårlig om natten så er jeg kvalm, svimmel og trøtt hele neste dag... Er i uke 15!
 
Jeg hadde hyperemesis tidligere i svangerskapet. Nå er jeg morgenkvalm, blir kvalm når jeg spiser, og hvis jeg blir sulten. Men ellers går det heldigvis mye bedre. Er 17 + 3 i dag.
 
Back
Topp