Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan relatere til dette. Kan kastet opp 3 ganger daglig i 9 dager på rad nå, og kvalmen er konstant tilstede. Skal prøve å begynne på Xonvea fra i kveld, jeg ber på mine knær om at det fungerer… dette er helt gruuuusomt…Denne kvalmen tar livet av meg, går på Xonvea 3 ganger daglig uten effekt.
Er helt utslitt, vil bare sove for å slippe å kjenne på grusomheten.
Krysser fingrene for at de hjelper på degKan relatere til dette. Kan kastet opp 3 ganger daglig i 9 dager på rad nå, og kvalmen er konstant tilstede. Skal prøve å begynne på Xonvea fra i kveld, jeg ber på mine knær om at det fungerer… dette er helt gruuuusomt…
Jeg har prøvd afipran, hjalp ingenting her… så setter min lit i Xonvea nåEr det mange som har prøvd kvalmenedsettende? Funker det?
Er Xonvea et nytt preparat? Legen min har ikke nevnt dette, bare afipran, postafen og zofran. Er også kvalm døgnet rundtJeg har prøvd afipran, hjalp ingenting her… så setter min lit i Xonvea nå
Xonvea er ganske nytt ja, og det første og eneste legemiddelet laget spesielt for svangerskapskvalme.Er Xonvea et nytt preparat? Legen min har ikke nevnt dette, bare afipran, postafen og zofran. Er også kvalm døgnet rundt
Jeg har god effekt av afipran! Blei veldig trøtt av postafen. Har ikke prøvd xonvea. Men tar ganske høy dose vitamin b6, selv om jeg ikke aner om det har hatt noen effekt.. Er ikke like dårlig som forrige svangerskap (enda) i alle fallEr det mange som har prøvd kvalmenedsettende? Funker det?
Xonvea er nytt, og ganske dyrt. Det består av antihistamin og vitamin b6. Så man kan egentlig like gjerne ta postafen og b6..Er Xonvea et nytt preparat? Legen min har ikke nevnt dette, bare afipran, postafen og zofran. Er også kvalm døgnet rundt
Okay, jeg blir så trøtt av afipran og prostafen. Ikke tar det kvalmen nok heller til at det er verdt å sove hele dagen.. får bare holde utJeg har god effekt av afipran! Blei veldig trøtt av postafen. Har ikke prøvd xonvea. Men tar ganske høy dose vitamin b6, selv om jeg ikke aner om det har hatt noen effekt.. Er ikke like dårlig som forrige svangerskap (enda) i alle fall
Xonvea er nytt, og ganske dyrt. Det består av antihistamin og vitamin b6. Så man kan egentlig like gjerne ta postafen og b6..
Postafen kan ha bedre effekt hvis du kombinerer med b6. Verdt et forsøk i alle fallOkay, jeg blir så trøtt av afipran og prostafen. Ikke tar det kvalmen nok heller til at det er verdt å sove hele dagen.. får bare holde ut
Ja. Legen min anbefalte det.Hjelper b6 mot kvalme? Er det uproblematisk å ta det?
Aha- jeg sjekka multivitaminene mine, og det er visst b6 i dem.Ja. Legen min anbefalte det.
Det er bevist bedre effekt av antihistaminer og b6 i kombinasjon enn hver av dem alene ifølge relis.
Sannsynligvis ikke nok til å ha effekt mot kvalme..Aha- jeg sjekka multivitaminene mine, og det er visst b6 i dem.
Jeg tar to tabletter før jeg legger meg på kvelden, og de fungerer hele dagen etter. Er ikke kvalm, men mye mat smaker fortsatt rart.Dere som går på Xonvea hvor mange tabletter tar dere om dagen og har dere effekt? Har til nå gått på afipran som gjør at jeg kaster opp mindre, men er fortsatt veldig kvalm hele døgnet. Får i meg brød, havregrøt og andre kornprodukter, men sliter med å få i meg nok væske og har kronisk hodepine.
Jeg tar 2 tab på kvelden før jeg legger meg. Disse hjelper på morningen. Tar Afipran ved behov på formiddagen og ettermiddagen.Dere som går på Xonvea hvor mange tabletter tar dere om dagen og har dere effekt? Har til nå gått på afipran som gjør at jeg kaster opp mindre, men er fortsatt veldig kvalm hele døgnet. Får i meg brød, havregrøt og andre kornprodukter, men sliter med å få i meg nok væske og har kronisk hodepine.