Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grønne epler, grønne druer, farris, pluss evt eplejuice har hjulpet for min del. Men jeg går også på kvalmestillende jeg da, pga jeg slet med ekstrem kvalme første gang jeg ble gravidHei jenter, for dere som sliter med kvalme, hva hjelper dere?
Jeg blir snart gal, våkner kvalm og det varer helt til jeg legger meg, er såå lei
For meg har ingenting hjulpet enda Er også kvalm fra jeg våkner til jeg sovner. Kaster ikke opp, bare kvalm og uggen hele dagen. Veldig hemmende. Hjelper litt å spise men ikke lenge.Hei jenter, for dere som sliter med kvalme, hva hjelper dere?
Jeg blir snart gal, våkner kvalm og det varer helt til jeg legger meg, er såå lei
Takk for tipsGrønne epler, grønne druer, farris, pluss evt eplejuice har hjulpet for min del. Men jeg går også på kvalmestillende jeg da, pga jeg slet med ekstrem kvalme første gang jeg ble gravid
Afipran fikk jeg fungerer gull! Skader ikke å høre med lege om å få prøve noe hvis du sliter såpass med kvalmeTakk for tips
Hva slags kvalmestillende går du på?
Nei samme her, eneste som hjelper er å spise, men kan ikke spise hele døgnetFor meg har ingenting hjulpet enda Er også kvalm fra jeg våkner til jeg sovner. Kaster ikke opp, bare kvalm og uggen hele dagen. Veldig hemmende. Hjelper litt å spise men ikke lenge.
Da skal jeg høre med fastlegen, takkAfipran fikk jeg fungerer gull! Skader ikke å høre med lege om å få prøve noe hvis du sliter såpass med kvalme
Jeg er sykmeldt, hadde aldri klart meg på jobb. Blir lange dager..Nei samme her, eneste som hjelper er å spise, men kan ikke spise hele døgnet
Går helt fint å være kvalm når man har helg, men tanken på at jeg skal jobbe i morgen stresser meg litt
Jeg har prøvd alt som er mulig å prøve utenom medisiner, holder snart ikke ut, skjønner ikke at folk orker å gå gjennom dette flere gangerSjokomelk og salt chips hjelper litt ihvertfall.
Og Farris hjelper på å holde veskebalansen i kroppen når man kaster opp mye.
Hos meg er kvalmen konstant hele dagen, men jeg kaster «bare» opp på morgen og kveld.
Leste at Afipran kun gis når man ikke får i seg mat osv, eller hvis man kaster opp? Kan det skade fosteret?Afipran fikk jeg fungerer gull! Skader ikke å høre med lege om å få prøve noe hvis du sliter såpass med kvalme
Tror ikke det er skadelig med tanke på at flere har fått det som gravidLeste at Afipran kun gis når man ikke får i seg mat osv, eller hvis man kaster opp? Kan det skade fosteret?
Jeg får høre med legen min , holder ikke utTror ikke det er skadelig med tanke på at flere har fått det som gravid
Jeg klarer å spise, men har fått afipran. Har dog sluttet igjen, ble altfor trøtt. Sov omtrent hele dagenJeg får høre med legen min , holder ikke ut
Herregud! Er det de jeg har vært så trøtt av?!Jeg klarer å spise, men har fått afipran. Har dog sluttet igjen, ble altfor trøtt. Sov omtrent hele dagen