Gul blomst
Forelsket i forumet
Ja, kvalmen har dukket opp. Det er ikke så veldig galt nå, det er mest som å være konstant litt bilsyk. Jeg har bare kasta opp to-tre ganger så langt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så.. Utrolig nok startet kvalmen på eksakt samme dag som med lillemor (6+1). Uggenhetsbølger gjennom hele dagen. Heldigvis ikke kontinuerlig og ingen oppkast. Er livredd for eskalering da jeg frykter og hater kvalme. Det er det verste jeg vet rett og slett. Vil heller ikke at tuppa skal se meg helt ødelagt. ❤Enn så lenge er jeg ikke kvalm.
Jeg har en datter fra før (på snart 8 mnd) og med henne kom kvalmen i uke 7.
Føler inderlig med deg.. ❤Her er kvalmen altoppslukende, fungerer ikke i det hele tatt. Kvalm døgnet rundt, kaster opp å får lite i meg.. Var hos legen, så begynt med postafen og afipran, fungerer nå delvis!!
Så rart. Kvalmen her startet også på akkurat samme tidspunkt som med første... Og om det varer like lenge holder jeg på til uke 16Så.. Utrolig nok startet kvalmen på eksakt samme dag som med lillemor (6+1). Uggenhetsbølger gjennom hele dagen. Heldigvis ikke kontinuerlig og ingen oppkast. Er livredd for eskalering da jeg frykter og hater kvalme. Det er det verste jeg vet rett og slett. Vil heller ikke at tuppa skal se meg helt ødelagt. ❤
Åå stakkars deg. Håper det hjelper med de medisinene slik at du holder det gående ut over.Her er kvalmen altoppslukende, fungerer ikke i det hele tatt. Kvalm døgnet rundt, kaster opp å får lite i meg.. Var hos legen, så begynt med postafen og afipran, fungerer nå delvis!!
Jaaa er du også blitt det?Ble dere mye dårligere i uke 6 ??
Da blir det til uke 14 her..Så rart. Kvalmen her startet også på akkurat samme tidspunkt som med første... Og om det varer like lenge holder jeg på til uke 16