Kvalme

Ja, kvalmen har dukket opp. Det er ikke så veldig galt nå, det er mest som å være konstant litt bilsyk. Jeg har bare kasta opp to-tre ganger så langt.

Jeg er 7+3 i dag og kvalmen blir bare verre og verre. Blir superkvalm, men kaster ikke opp. Har tydeligvis ekstremt god brekkningsrefleks :grumpy::grumpy::grumpy:

Enn så lenge er jeg ikke kvalm.
Jeg har en datter fra før (på snart 8 mnd) og med henne kom kvalmen i uke 7.
Så.. Utrolig nok startet kvalmen på eksakt samme dag som med lillemor (6+1). Uggenhetsbølger gjennom hele dagen. Heldigvis ikke kontinuerlig og ingen oppkast. Er livredd for eskalering da jeg frykter og hater kvalme. Det er det verste jeg vet rett og slett. Vil heller ikke at tuppa skal se meg helt ødelagt. ❤

Her er kvalmen altoppslukende, fungerer ikke i det hele tatt. Kvalm døgnet rundt, kaster opp å får lite i meg.. Var hos legen, så begynt med postafen og afipran, fungerer nå delvis!!

Her er kvalmen altoppslukende, fungerer ikke i det hele tatt. Kvalm døgnet rundt, kaster opp å får lite i meg.. Var hos legen, så begynt med postafen og afipran, fungerer nå delvis!!
Føler inderlig med deg.. ❤

Så.. Utrolig nok startet kvalmen på eksakt samme dag som med lillemor (6+1). Uggenhetsbølger gjennom hele dagen. Heldigvis ikke kontinuerlig og ingen oppkast. Er livredd for eskalering da jeg frykter og hater kvalme. Det er det verste jeg vet rett og slett. Vil heller ikke at tuppa skal se meg helt ødelagt. ❤
Så rart. Kvalmen her startet også på akkurat samme tidspunkt som med første... Og om det varer like lenge holder jeg på til uke 16 :(

Åå stakkars deg. Håper det hjelper med de medisinene slik at du holder det gående ut over.

Har heldigvis sluppet unna så langt. Men er stygt redd for at den kommer i uke 6+ da jeg ikke hadde noe kvalme forrige svangerskap :hungover:

Er i uke 6+1 i dag, og kan kjenne litt på kvalmen når jeg våkner, lager mat, eller sitter i ro. Men mye mindre enn sist svangerskap! Bank i bordet.

Var litt småuggen tidlig i uke 5, men i går, 5+6, kom kvalmen skikkelig på morgenen. I dag spiste jeg litt kjeks og drakk iste før jeg stod opp, og har knasker på frukt og grønt frem til lunsj, så enn så lenge går det bra.

Kvalmen har komt som kastet over meg nå.. Våkner midt på natta dritkvalm, for så å være uggen hele dagen.. Må ikke finne på å være sulten liksom, da vrenger magen seg :nailbiting:

Nå har kvalmen kommet her :( er helt forferdelig! Rakk å være på jobb i 7 minutter og så kastet jeg opp 3 ganger før jeg måtte dra hjem igjen

Kvalmen har kommet og gått siden uke 4, men nå 5+6 ikke noe ålreit i det hele tatt. Kastet opp flere ganger på jobb i dag(jobber i helsevesenet) Og går å brekker meg hele tiden. Vær bare bittelitt kvalm i svangerskapet for 4 år siden. Så dette har jeg 0 erfaring med...

Nå kom kvalmen til meg også... Sist svangerskap var jeg kvalm, men jeg kastet ikke opp. Blir visst annerledes denne gangen

Gått greit enn så lenge på jobb... mye ekle lukter men... (tiss bæsj, svette osv)

Men første vakt på bil idag, spendt for uniformsbuksa klemmer over magen og kvalmen er tilstedet....

Værst på kvelden her.

Back
Topp