Kvalme

LiteFrø

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Er det noen flere som er skikkelig kvalme for tiden?

Jeg våkner om morgenen så kvalm at jeg som oftest må løpe ned å kaste opp. Utover dagen går greit så lenge jeg har noe å holde på med, men rundt middagstider (middagslukt osv) er jeg så innmari kvalm igjen, og gjerne igjen på kvelden. Har kastet opp to til tre ganger hver dag den siste halvannen uka, og håper bare ikke dette varer lenge.
Er så slitsomt å være på jobb å kjempe mot den kvalmen.
Hvordan greier dere å holde ut?
 
Er kvalm stort sett hele dagen, men heldigvis kaster jeg ikke opp:wideyed: best form på morgenen, og så blir det liksom bare verre og verre utover dagen...nå er det skikkelig ille, nytter ikke spise heller. Går faktisk bra på jobb, når jeg liksom har noe å styre med hele tiden...kommer hjem og sitter ned, da kommer det for fullt. Har desverre ingen gode råd:( håper bare ikke dette vedvarer i all evighet altså:wideyed:
 
Jeg er også stort sett kvalm hele dagen, kaster ikke opp så mye.. Men får en intens kvalme på kveldstid...
 
Er kvalm stort sett hele dagen, men heldigvis kaster jeg ikke opp:wideyed: best form på morgenen, og så blir det liksom bare verre og verre utover dagen...nå er det skikkelig ille, nytter ikke spise heller. Går faktisk bra på jobb, når jeg liksom har noe å styre med hele tiden...kommer hjem og sitter ned, da kommer det for fullt. Har desverre ingen gode råd:( håper bare ikke dette vedvarer i all evighet altså:wideyed:
Ja det er bedre på jobb, men i dag blant annet var jeg så nære å måtte kaste opp nesten hele dagen! Verst morgen og kveld. Vi får bare smøre oss med tålmodighet å håpe på bedre tider. Sist ble jeg bedre rundt 13-14 uker..
 
Jeg er også stort sett kvalm hele dagen, kaster ikke opp så mye.. Men får en intens kvalme på kveldstid...
huff så fælt.. Synes liksom det er så lite som hjelper mot dette også, så man må vel leve med det.
 
Ja det er bedre på jobb, men i dag blant annet var jeg så nære å måtte kaste opp nesten hele dagen! Verst morgen og kveld. Vi får bare smøre oss med tålmodighet å håpe på bedre tider. Sist ble jeg bedre rundt 13-14 uker..
Jaiks:wideyed::wideyed::wideyed: 13-14uker? Hjelpes, bare halvveis med andre ord...jaja, må bare godta at det er slik, fineste gaven kommer til slutt:happy:
 
Er mest på morgenen hos meg, eller hvis jeg blir sulten. Men det kommer å går, blir nok værre, er bare 4+3 :) håper det ikke varer så lenge for deg da :)
 
Jeg har (bank i bordet) ikke vært veldig kvalm ennå, men blir fort kvalm når jeg er sliten. Enn så lenge så hjelper det å slappe av og sove mye. Men jeg har lest at kvalmen ofte kommer rundt uke 6-7, så jeg er nok ikke ute av faren ennå.
 
Jaiks:wideyed::wideyed::wideyed: 13-14uker? Hjelpes, bare halvveis med andre ord...jaja, må bare godta at det er slik, fineste gaven kommer til slutt:happy:
I know... det er et sant slit. håper det kan gi seg før men får heller ta det som en bonus ...
 
Er kjempe kvalm, men har enda ikke kastet opp :bored: håper det går over snart for er det nesten hele dagen :shy:
 
Jeg har (bank i bordet) ikke vært veldig kvalm ennå, men blir fort kvalm når jeg er sliten. Enn så lenge så hjelper det å slappe av og sove mye. Men jeg har lest at kvalmen ofte kommer rundt uke 6-7, så jeg er nok ikke ute av faren ennå.
Håper du slipper, det er jo ikke alle som har like mye. Vet jo at enkelte har det mye verre enn meg også. .
jeg fikk kvalmen på dagen for uke 6 :shifty:
 
Enn så lenge er jeg ikke kvalm.
Jeg har en datter fra før (på snart 8 mnd) og med henne kom kvalmen i uke 7.
 
Litt morgenkvalm, men ikke noe litt maiskjeks ikke kan løse :eek: men ikveld var jeg skikkelig kvalm så måtte mumse salt popcorn :wideyed: ble nok ikke så veldig kvalm med de to andre før rundt 8 uker så det kommer nok være :sour: men så lenge jeg prøver å holde blodsukkeret balansert og ikke blir for trøtt så klarer jeg meg!
 
Jeg har vært veldig kvalm siden 5 dpo. Jeg håpa det hele var over for den siste uka her vært ganske så fin. Men nå er det tilbake igjen.. helt forferdelig..:depressed:
 
Kjente kun på kvalmen i dag da jeg åpnet kjøleskapet og kjente at det stank der. Sambo tok ut fiskesuppen fra i går, og da hjalp det.
 
Jeg har vært veldig kvalm siden 5 dpo. Jeg håpa det hele var over for den siste uka her vært ganske så fin. Men nå er det tilbake igjen.. helt forferdelig..:depressed:
Åh så slitsomt... dagen i dag har vært bra men i går var ille, kasta opp flere ganger , men var ganske sliten også så det henger nok sammen med det ..
 
Jeg går rundt å er småkvalm, men heldigvis ikke hele tiden, og heldigvis ikke så ille at det har noe å si for hverdagen.
Har et lite håp om at det ikke blir værre enn dette her :p
 
Her meldte kvalmen seg i dag. Uke 7. De to andre svangerskapene har jeg vært kvalm fra uke 6-16. Helt grusomt! Kastet opp sist og det håper jeg drøyer noen uker...
 
Har gått rundt og vært bekymra en stund da jeg hadde ingen kvalme.. jeg som har vært sykt kvalm i de andre graviditetene mine:p men i dag 5+6 kom den ja, har vært skikkelig dårlig i hele dag:hungover:
 
Uforskammet god form i dag. Istedet for å nyte det så blir jeg bekymra...:nailbiting::(
 
Back
Topp