Siljapewsh
Flørter med forumet
Helt forferdelig med kvalme, ikke morgen kvalme men 24 t / 7 kvalme. Drikker cola og spiser Ritz kjeks. Har ikke prøvd sjøsyketabl enda. Noen erfaring med det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off, føler med deg! Jeg er sånn jeg ogHelt forferdelig med kvalme, ikke morgen kvalme men 24 t / 7 kvalme. Drikker cola og spiser Ritz kjeks. Har ikke prøvd sjøsyketabl enda. Noen erfaring med det?
sammer her, hun på apoteket ba meg kjøpe seaband men det hjelper ikke.. hun ville ikke at jeg skulle kjøpe sånne tabl mot kvalme.Er kvalm 24/7 jeg også.. Driver å brekker meg innimellom, men kaster heldigvis ikke opp
Ritz kjeks kan jeg ikke spise, fikk mega halsbrann før her en dag
Sjøsyketabeletter ville ikke ho på apoteket anbefale meg sist jeg var der og kjøpte seaband.
Off, føler med deg! Jeg er sånn jeg ogHar du prøvd Sea Band? Jeg kjøpte meg det, og de hjelper litt på kvalmen altså
Ikke helt borte, men demper symptomer. Ellers så fant jeg ut at grønne epler (de sure!) og vann med sitronsaft hjelper!
Lykke til videre!
Det var det ho dama på apoteket sa til meg også. Seaband virker ikke på meg heller.. Småspising fungerer, men jeg sliter fordi jeg ikke har matlyst. Har ikke lyst på noenting! Intet som frister, ikke mat, ikke godis, ikke kjeks...sammer her, hun på apoteket ba meg kjøpe seaband men det hjelper ikke.. hun ville ikke at jeg skulle kjøpe sånne tabl mot kvalme.

Jeg fikk anbefalt Postafen av legen, reisesyke tabletter.. Kvalmen bør mye verre og disse varer i 12-24 timer!!!! Det var en helt forferdelig dag :-( man blir også veldig trøtt av disse.. Går med seabånd men føler ikke noe lindring..Helt forferdelig med kvalme, ikke morgen kvalme men 24 t / 7 kvalme. Drikker cola og spiser Ritz kjeks. Har ikke prøvd sjøsyketabl enda. Noen erfaring med det?
Cola zero drikker jeg, men prøver å begrense det til 0,5L hvis jeg drikker det en dag.. Og det går jo fortSignerer denne! Grønne, sure, kalde epler - Og iskaldt isvann med sitron
Cola har jeg lyst på heeele tiden, men jeg tørs liksom ikke drikke verken det eller Kaffe...?
Drikker både kaffe og cola jegSignerer denne! Grønne, sure, kalde epler - Og iskaldt isvann med sitron
Cola har jeg lyst på heeele tiden, men jeg tørs liksom ikke drikke verken det eller Kaffe...?

Har vært litt kvalm med noe oppkast men idag ble det skikkelig gale. Har ikke klart å holde på noenting etter jeg kom hjem fra jobb. Alt jeg drikker kommer opp og lukter får meg til p kaste opp med en gang. Håper dagen blir bedre imorgen ellers så klare jeg ikke holde dette mye lenger skjult og jeg er bare 7+4.Helt forferdelig med kvalme, ikke morgen kvalme men 24 t / 7 kvalme. Drikker cola og spiser Ritz kjeks. Har ikke prøvd sjøsyketabl enda. Noen erfaring med det?