Kvalme

Enig :) Skulle gjerne hatt en matpakke på nattbordet :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja. :) Jeg er alltid sulten når jeg går og legger meg. Idag turte jeg nesten ikke å sette med opp i senga fordi jeg kjente hvor kvalm jeg kom til å bli om jeg gjorde det. Var på grensen til å spy da jeg kledde på meg!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja. :) Jeg er alltid sulten når jeg går og legger meg. Idag turte jeg nesten ikke å sette med opp i senga fordi jeg kjente hvor kvalm jeg kom til å bli om jeg gjorde det. Var på grensen til å spy da jeg kledde på meg!


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff da :( Krysser fingrene for at det går fort over :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Håper jeg ikke blir en av de som spyr i åtte måneder, bare. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har kvalmen overtatt meg og.. Var kvalm fra uke 4 i forrige svangerskap og var det helt til uke 13-14.. Nå har jeg blitt det igjen desverre å går utover livskvaliteten min pg hverdagene :( jeg er ordentlig spykvalm uten at jeg får til å spy, klarer ikke å gjøre annet enn å ligg i ro eller sove på siden.. Hjelpes meg rett altså :( er 5+1 idag, å håper virkelig denne kvalmen gir seg raskt!
 
Er også ganske uggen i formen. Nesten så jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen så jeg ikke får tid til å kjenne etter, og tiden går fortere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er også ganske uggen i formen. Nesten så jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen så jeg ikke får tid til å kjenne etter, og tiden går fortere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er forresten 6+2


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg måtte i forrige svangerskap ha en pakke saltkjeks på nattbordet, da rakk jeg akkurat tisse og lage meg frokost...


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Back
Topp