Kvalme

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Noe andre som merker noe allerede? Jeg er 4+3 og har vært kjempe kvalm de siste 3 dagene;/


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Jeg trur jeg var litt innbilt kvalm før jeg fant ut at jeg var gravi :p Men er ikke det nå:)
 
Jeg også er plaget med kvalme. Kommer og går flere ganger i løpet av dagen.


6. April 2013
7. April 2015
 
Jeg har følt meg uvel siden igår kveld. I tillegg tror jeg at jeg begynner å bli sjuk også...

Er 5+5 forresten.

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Jeg har heldigvis sluppet unna den verste kvalmen, foreløpig! Håper det holder seg slik, for jeg er skikkelig dårlig på å være kvalm!! :p
 
Har vært litt småkvalm di siste dagene. Er 4+4 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt å høre at flere er kvalme.
Selvsagt skulle man ønske man ikke var det;) jeg er på ferie nå og mannen vil ikke la meg fortelle svigermor, mamma og pappa at jeg er gravid.
Slipper snart opp for unnskyldninger for hvorfor jeg er kvalm;D glemt å ta tabletter, bilsyk, ikke spist siden frokost....


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Jeg merket ikke noe til kvalmen før på dagen 6 uker!! Er 6+4 og er kvalm heeeeele dagen. Bare spydd 1 gang, men er nesten bedre d, for da forsvinner kvalmen en stund....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Synes kanskje jeg merket litt i går... Men er bare 5+2 enda. Håper virkelig den holder seg unna! Var endel kvalm frem til uke 17/18 i forrige svangerskap.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
5+6 idag og idag føler jeg kvalmen har kommet! Jeg har vært kvalm siden jeg stod opp, men trodde det var pga tom mage. Har spist honnikorn, men er fortsatt kvalm. Har lyst å spy selv om det ikke er SÅ ille. Føles bedre når jeg ligger, men blir ikke så mye hviling med en toåring i hus. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noe andre som merker noe allerede? Jeg er 4+3 og har vært kjempe kvalm de siste 3 dagene;/


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

JEg vet hva dette er :( Jeg selv var skikkelig kvalm til uke 14 ca, så nå er i uke 24 og fortsatt kvalm, men ikke så ille som var :)
 
Jeg merket ikke noe til kvalmen før på dagen 6 uker!! Er 6+4 og er kvalm heeeeele dagen. Bare spydd 1 gang, men er nesten bedre d, for da forsvinner kvalmen en stund....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Off det er såå ekkelt å være kvalm, håper du slipper å bli værre!


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
JEg vet hva dette er :( Jeg selv var skikkelig kvalm til uke 14 ca, så nå er i uke 24 og fortsatt kvalm, men ikke så ille som var :)

Off håper kvalmen din gir seg...


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Ikke kvalm ennå heldigvis! Sist gang kastet jeg opp hver dag de siste åtte månedene, håper jeg slipper det denne gangen.
 
Ikke kvalm ennå heldigvis! Sist gang kastet jeg opp hver dag de siste åtte månedene, håper jeg slipper det denne gangen.

Off så slitsomt, håper for din del også at du slipper;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
6 uker i dag, og kvalm stort sett hele dagen :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
6 uker i dag, og kvalm stort sett hele dagen :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg også! Om jeg blir veldig sulten, kjennes det ut som om jeg skal spy når som helst. Kvalmen er desidert det jeg liker minst ved svangerskap. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg også! Om jeg blir veldig sulten, kjennes det ut som om jeg skal spy når som helst. Kvalmen er desidert det jeg liker minst ved svangerskap. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Enig :) Skulle gjerne hatt en matpakke på nattbordet :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp