Kvalme 12dpo?

Alma<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen flere her inne som har opplevd å bli ekstremt kvalme allerede 12dpo?

Ja, var uggen allerede 8-9 dpo med 2025-barnet. Ble bare gradvis verre for hverdag :hungover:

Jeg spydde fra 9 DPO med datteren min :dead: Knallpositiv test 12 DPO :hilarious:

Ja da er det tydeligvis ikke umulig! :eek: jeg har litt symptomer og mistanke om graviditet, da jeg har en del av de samme symptomene som jeg hadde med de andre, men følte det var så tidlig å være så kvalm. Men etter å ha lest deres erfaringer så er det jo tydeligvis ikke for tidlig.

Så får vi se da om det er derfor eller en annen grunn for kvalmen min.. :hilarious::nailbiting:

Da ligger vi helt likt! 13 dpo her og ca. Høres veldig likt ut, når fikk du positiv test? Vært kvalm av og på og i økende grad denne uka, siden tirsdag/onsdag ca. (Gøy at du og har oktober 24 barn!). Sku så gjerne testa men er innestengt med kraftig storm ute så får ikke dratt på apoteket o_O

Åh, spennende! Du får oppdatere når du har fått tak i test. Jeg fikk skygge 9 dpo og ordentlig strek 10 dpo. Stas med enda et oktoberbarn kjenner jeg, kanskje du også får?? :) Husker deg fra okt 24 gruppa, men var ikke veldig aktiv selv da

Ble så nyskjerrig så måtte inn å se! Håper det blir en positiv test! :hello2
Her er det bare litt under en mnd igjen til bittelillesøster melder sin ankomst! :Heartred

Åh, spennende! Du får oppdatere når du har fått tak i test. Jeg fikk skygge 9 dpo og ordentlig strek 10 dpo. Stas med enda et oktoberbarn kjenner jeg, kanskje du også får?? :) Husker deg fra okt 24 gruppa, men var ikke veldig aktiv selv da
Jeg skal oppdatere!! Får nok ikke tak i noe før evt på mandag men oppdaterer også om TR kommer før den tid.

Ja det er jo kjempestas! Ett til 2 år etter hihi ❤️ hadde vært gøy å fått jeg også, selvom det absolutt ikke var planen nå :nailbiting:

Så koselig ❤️ synes at nicket ditt så kjent ut hihi!

Ble så nyskjerrig så måtte inn å se! Håper det blir en positiv test! :hello2
Her er det bare litt under en mnd igjen til bittelillesøster melder sin ankomst! :Heartred
Ja nå er jeg spent sjæl! Det er det eneste jeg har klart å tenkte på i dag :hilarious: ikke så lett, når vi har vært ufrivillig innestengt hele dagen med 2 små som synes det er fryktelig kjedelig å bare være inne hehe.

Ojjjj! Om litt under en måned bare?! Jeg har ikke vært på bv på lenge, så fantastiske nyheter, gratulerer så mye!!! :woot::love017:wav:Heartpink

Ja nå er jeg spent sjæl! Det er det eneste jeg har klart å tenkte på i dag :hilarious: ikke så lett, når vi har vært ufrivillig innestengt hele dagen med 2 små som synes det er fryktelig kjedelig å bare være inne hehe.

Ojjjj! Om litt under en måned bare?! Jeg har ikke vært på bv på lenge, så fantastiske nyheter, gratulerer så mye!!! :woot::love017:wav:Heartpink
Vi venter enda på at du skal teste, Alma<3 :hilarious: Hele septembergjengen din venter i spenning:angelic:

Bare tulle! Hodet fungerer ikke! Litt over 1 mnd igjen skulle det stå! :banghead:
Jeg er altså så spent på om du tester positivt!
Her var det mye tanker når det ble positiv test for å si det sånn!
Kjenner nå at jeg gruer meg mest til å være borte fra mann og barn etter fødsel!:smiley-ashamed004
Rakk 4mnd tilbake på jobb før jeg røk på bekkenplager! Sjefen lurte på om jeg fikk prevensjon sendt fra Temu, for i såfall ville han ha bytta leverandør :laughing002
Tror aldri jeg kommer til å føle meg ferdi med å få barn, og det er en trist ting når man begynner å nærme seg 40!
Mye blødninger i dette svangerskapet som det forrige også, så det er liksom det som har tatt mye av tankene, men dette svangerskapet har gått så utrolig fort, men det er nok for at man har en 1åring i hus!:Heartred

Nå bare krysser jeg alt jeg har for at du får positiv test :happy093

Back
Topp