Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg skal oppdatere!! Får nok ikke tak i noe før evt på mandag men oppdaterer også om TR kommer før den tid.Åh, spennende! Du får oppdatere når du har fått tak i test. Jeg fikk skygge 9 dpo og ordentlig strek 10 dpo. Stas med enda et oktoberbarn kjenner jeg, kanskje du også får??Husker deg fra okt 24 gruppa, men var ikke veldig aktiv selv da
Ja nå er jeg spent sjæl! Det er det eneste jeg har klart å tenkte på i dagBle så nyskjerrig så måtte inn å se! Håper det blir en positiv test!
Her er det bare litt under en mnd igjen til bittelillesøster melder sin ankomst!![]()
ikke så lett, når vi har vært ufrivillig innestengt hele dagen med 2 små som synes det er fryktelig kjedelig å bare være inne hehe.

Vi venter enda på at du skal teste, Alma<3Ja nå er jeg spent sjæl! Det er det eneste jeg har klart å tenkte på i dagikke så lett, når vi har vært ufrivillig innestengt hele dagen med 2 små som synes det er fryktelig kjedelig å bare være inne hehe.
Ojjjj! Om litt under en måned bare?! Jeg har ikke vært på bv på lenge, så fantastiske nyheter, gratulerer så mye!!!![]()
Hele septembergjengen din venter i spenning