Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist fikk jeg bare i meg loff og limonade. Det var helt krise, alt kom rett opp.
Nå handler det egentlig bare om å spise jevnlig nok for å holde det i sjakk - dvs småspising hele tiden
Før kom jeg meg fint gjennom arbeidsdagen på et par knekkebrød, i dag spiste jeg i løpet av 7 timer: et rundstykke, 6 knekkebrød, en pose nøtter, et eple, sjokolademelk, smoothie og en sjokolade
Har ikke gått opp noe ennå, men hvis det fortsetter sånn blir jeg rund!
Seabands![]()
Jeg er i uke 12 og har hatt BETYDELIG redusert energinivå frem til nå. [emoji22][emoji24][emoji30]Får dere gjort noe? Jeg blir så utslått av kvalmen... i dag har jeg ligget på sofaen fra 9-16... orker ikke sette over en klesvask en gang.. [emoji85]
Måtte regulere de litt i starten, da jeg ikke fant rett punkt. Men fant til slutt og har ikke vært kvalm sidenKjøpte de i stad, så er spent på i morgen tidlig nå [emoji85][emoji4]
Måtte regulere de litt i starten, da jeg ikke fant rett punkt. Men fant til slutt og har ikke vært kvalm siden![]()