Kvalm!

Prøver å spise før jeg blir kvalm. Spiser lite og spiser det jeg egentlig vil ha. Det går mest i frukt og grønnsaker. Litt kjeks innimellom [emoji3] har alltid tilgang på kaldt vann [emoji3]

Her har det gått i bringebær,druer,brødskive med leverpostei og melk faktisk. Samboeren kommer in på morgenen med en brødskive med leverpostei før han skal på jobb så jeg får i meg litt mat før jeg skal opp å hoppe selv. Det har hjulpet veldig.

Last edited:
Seabands! Kjøpte i går, og har ikke vært kvalm siden[emoji4]

Bruker de jeg også men synes ikke de fungerer... flyttet på de flere ganger men har kanskje ikke funnet punktet enda‍♀️

Bruker de jeg også men synes ikke de fungerer... flyttet på de flere ganger men har kanskje ikke funnet punktet enda‍♀️

Legger du 3 fingre på innsiden av håndleddet, så skal kulen ligge midt under pekefingeren, har vært greit å finne for meg[emoji4] Men det kommer sikkert litt an på hvilken grad av kvalme man har da, jeg har ikke akkurat vært hardest rammet, men nok til at det er tungt å gjøre de dagligdagse tingene[emoji12] Kanskje de ikke tar alt hvis man er veldig plaget?

Legger du 3 fingre på innsiden av håndleddet, så skal kulen ligge midt under pekefingeren, har vært greit å finne for meg[emoji4] Men det kommer sikkert litt an på hvilken grad av kvalme man har da, jeg har ikke akkurat vært hardest rammet, men nok til at det er tungt å gjøre de dagligdagse tingene[emoji12] Kanskje de ikke tar alt hvis man er veldig plaget?

Jeg tror jeg er veldig plaget [emoji85] føles sånn ut hvertfall [emoji23][emoji23]
vært ganske grei i dag faktisk *bank i bordet*
Tok av meg seaband i går, men skal prøve igjen [emoji4]

Back
Topp