Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert! Også er du sikkert sliten... pass på at du får i deg nok salt da!Såå svimmel! Flere ganger hvor jeg har måttet sette meg ned på huk fordi jeg holdt på å gå i bakken. Henger nok sammen med at jeg får i meg lite mat for tiden..
Skal være flink med sat fra i morgen av har dukket masse vann i dag i det minsteSikkert! Også er du sikkert sliten... pass på at du får i deg nok salt da!
Asså, mener jo ikke at du skal gafle innpå salt mat, men pass på at det er noe. Jeg spiser ritzkjeks når jeg er uggen, fungerer som bare rakkern! Skulle bare ønske de var litt større... *sulten*Skal være flink med sat fra i morgen av har dukket masse vann i dag i det minste
Hæ? Mener du at jeg ikke skal spise med skje rett fra boksen tenkte mer på salt kjeks f. EksAsså, mener jo ikke at du skal gafle innpå salt mat, men pass på at det er noe. Jeg spiser ritzkjeks når jeg er uggen, fungerer som bare rakkern! Skulle bare ønske de var litt større... *sulten*
Hahahahahaha! Nå lo jeg godt :-D så for meg at du satt og forbannet deg over meg mens du skuflet inn skje på skje med salt...Hæ? Mener du at jeg ikke skal spise med skje rett fra boksen tenkte mer på salt kjeks f. Eks
Huff, godt de lå i bilen daVar så fornøyd med at jeg ikke var kvalm. Hadde jeg ikke hatt saltstenger i bilen på vei til jobb i dag hadde jeg ikke klart turen. Urk!
De lå ikke der, men hadde vett på å dra innom butikken og kjøpe de med. Blir fast inventar fra nå!Huff, godt de lå i bilen da
SmartDe lå ikke der, men hadde vett på å dra innom butikken og kjøpe de med. Blir fast inventar fra nå!
Du har ikke lavt blodtrykk da? Jeg svimte av titt og ofte sist svangerskap.Såå svimmel! Flere ganger hvor jeg har måttet sette meg ned på huk fordi jeg holdt på å gå i bakken. Henger nok sammen med at jeg får i meg lite mat for tiden..
Vært bedre i dag men sist hadde jeg noen blodtrykksfall, men ikke skjedd endaDu har ikke lavt blodtrykk da? Jeg svimte av titt og ofte sist svangerskap.