Kvalm!!

Har heldigvis ikke merket noe til kvalmen enda, men den kommer nok snikende på meg å. Gikk ned 6-7 kg med førstemann pga.kvalme.. Tror jeg skal kjøpe meg seabands asap å begynne å bruke de før kvalmen kommer, kan hende det er lurt det altså :p

Jeg har vært utrolig kvalm i hele dag, oppkast flere ganger. Kan ikke bevege meg på kjøkkenet og se mat, da må jeg på do igjen :( har levd på salt sørlandschips i dag :p

Veldig kvalm i dag jeg også. Startet dagen uten frokost, det var skikkelig sjakktrekk :-P har vært kjempekvalm resten av dagen. Trodde jeg skulle slippe unna med litt småkvalme, men neida... har heldigvis ikke spydd enda. Satser på at det ikke kommer...

Såå svimmel! Flere ganger hvor jeg har måttet sette meg ned på huk fordi jeg holdt på å gå i bakken. Henger nok sammen med at jeg får i meg lite mat for tiden..

Såå svimmel! Flere ganger hvor jeg har måttet sette meg ned på huk fordi jeg holdt på å gå i bakken. Henger nok sammen med at jeg får i meg lite mat for tiden..
Sikkert! Også er du sikkert sliten... pass på at du får i deg nok salt da!

Skal være flink med sat fra i morgen av :p har dukket masse vann i dag i det minste :)
Asså, mener jo ikke at du skal gafle innpå salt mat, men pass på at det er noe. Jeg spiser ritzkjeks når jeg er uggen, fungerer som bare rakkern! Skulle bare ønske de var litt større... *sulten*

Asså, mener jo ikke at du skal gafle innpå salt mat, men pass på at det er noe. Jeg spiser ritzkjeks når jeg er uggen, fungerer som bare rakkern! Skulle bare ønske de var litt større... *sulten*
Hæ? Mener du at jeg ikke skal spise med skje rett fra boksen :o :D tenkte mer på salt kjeks f. Eks ;)

Hæ? Mener du at jeg ikke skal spise med skje rett fra boksen :o :D tenkte mer på salt kjeks f. Eks ;)
Hahahahahaha! Nå lo jeg godt :-D så for meg at du satt og forbannet deg over meg mens du skuflet inn skje på skje med salt...

Var så fornøyd med at jeg ikke var kvalm. Hadde jeg ikke hatt saltstenger i bilen på vei til jobb i dag hadde jeg ikke klart turen. Urk!

Du har ikke lavt blodtrykk da? Jeg svimte av titt og ofte sist svangerskap. :)

Så svimmel ved minste fysiske anstrengelse (som å skrape bilen fri for snø). Og kvalm ...

Jeg er ikke noe kvalm. Bare litt innimellom, men det forsvinner fort igjen. Er derimot begynt å bli mye svimmel. Ikke noe kjekt :/

Når startet kvalmen hos dere? Er skikkelig kvalm når jeg står opp.. Rett på med armbåndene, føler at de hjelper. Kan ikke ha de på meg på jobb, så sliter litt der

Back
Topp