Kvalm!!

Varierende form, litt halsbrann som gjør at jeg blir småkvalm. Ikke noe store greier og hjelper å spise litt.
Håper det ikke blir noe verre enn dette! :)

Yes da... Vært kvalm i hele dag, men jaggu skulle jeg trøkke i meg pottis med creme fraiche og sjalottløk... Blitt enda mer kvalm og krysser alt jeg har for at dette holder seg nede! Tanken på at dette skal komme i retur er ikke så... god... :p

Yes da... Vært kvalm i hele dag, men jaggu skulle jeg trøkke i meg pottis med creme fraiche og sjalottløk... Blitt enda mer kvalm og krysser alt jeg har for at dette holder seg nede! Tanken på at dette skal komme i retur er ikke så... god... :p
Huff idag har vært en dritt dag, bare fått i meg spriten. Lasagnen og alt typen har prøvd får jeg bare ikke ned. Føler meg også varm i pannen, men fryser ellers. Er dette normalt? :/

Huff idag har vært en dritt dag, bare fått i meg spriten. Lasagnen og alt typen har prøvd får jeg bare ikke ned. Føler meg også varm i pannen, men fryser ellers. Er dette normalt? :/
Tatt tempen? Jeg fryser som regel hele tiden.. Samboeren sitter i t-skjorte, joggis og er uten sokker, jeg dermed har på hettegenser, pysjbuksa og sokker og fryyyser.. Skal ta meg en dusj og så legge meg tenker jeg.. Lese litt på sengen :D

Hadde en 5 timers pause fra kvalmen tidligere i dag, var helt fantastisk. Men nå er den tilbake for fullt :puke_r

Jeg har merket kvalmen godt i kveld.. Forrige svangerskap kom den for fullt i uke 6.. *grøss*.. :o
Det som hjalp meg var seaband (fås kjøpt på apoteket) tror jeg må ty til det denne gangen også.. Men har jo selvfølgelig et ørlite håp i at jeg slipper..:p

Har gått med seabands i dag, og tydelig at de virket for da jeg tok dem av kom kvalmen snikende.

Har gått med seabands i dag, og tydelig at de virket for da jeg tok dem av kom kvalmen snikende.

Jeg og kjøpte det i dag, var egentlig veldig skeptisk på forhånd, men ser ut til at de tok det verste av kvalmen de timene jeg brukte de.

Jeg og kjøpte det i dag, var egentlig veldig skeptisk på forhånd, men ser ut til at de tok det verste av kvalmen de timene jeg brukte de.
MEN! Hvis jeg bruker de på jobb blir jeg kjapt avslørt da... må bruke genser med veldig lange ermer :-P

MEN! Hvis jeg bruker de på jobb blir jeg kjapt avslørt da... må bruke genser med veldig lange ermer :p

Hehe jeg velger uten tvil en genser med lange ermer over kvalme :p

Her skal deg investeres i seabands øyeblikkelig :) kvalm, kvalmere, kvalmest! :(

Trodde jeg skulle slippe unna siden jeg ikke merka noe av det sist, men neida :)

Og..... DER.... kom kvalmen til meg gitt.. Men jeg er akkurat nå (sikkert ikke senere) evig takknemlig for ethvert nytt symptom. Stod og lagde meg en smoothie i sted og da begynte rommet og snurre, hodet verket og jeg ble kvalm. Smoothie er det eneste jeg har lyst på for tiden... ble SÅ sint i sted da jeg åpnet kjøleskapet og noen nesten har tømt den ene literen med appelsinjuice jeg hadde handlet inn til smoothiene mine... :angry4

heldigvis har ikke kvalmen kommet enda, men når den gjør det skal jeg alltid ha drikkeflaske tilgjengelig ved siden av meg. Det hjalp meg mye i første graviditeten.

Back
Topp