MiniSnella
Elsker forumet
Varierende form, litt halsbrann som gjør at jeg blir småkvalm. Ikke noe store greier og hjelper å spise litt.
Håper det ikke blir noe verre enn dette!
Håper det ikke blir noe verre enn dette!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff idag har vært en dritt dag, bare fått i meg spriten. Lasagnen og alt typen har prøvd får jeg bare ikke ned. Føler meg også varm i pannen, men fryser ellers. Er dette normalt? :/Yes da... Vært kvalm i hele dag, men jaggu skulle jeg trøkke i meg pottis med creme fraiche og sjalottløk... Blitt enda mer kvalm og krysser alt jeg har for at dette holder seg nede! Tanken på at dette skal komme i retur er ikke så... god...
Tatt tempen? Jeg fryser som regel hele tiden.. Samboeren sitter i t-skjorte, joggis og er uten sokker, jeg dermed har på hettegenser, pysjbuksa og sokker og fryyyser.. Skal ta meg en dusj og så legge meg tenker jeg.. Lese litt på sengenHuff idag har vært en dritt dag, bare fått i meg spriten. Lasagnen og alt typen har prøvd får jeg bare ikke ned. Føler meg også varm i pannen, men fryser ellers. Er dette normalt? :/
Spriten?Huff idag har vært en dritt dag, bare fått i meg spriten. Lasagnen og alt typen har prøvd får jeg bare ikke ned. Føler meg også varm i pannen, men fryser ellers. Er dette normalt? :/
Sprite som i brusSpriten?
Får du kjøpt slike på apoteket?Har gått med seabands i dag, og tydelig at de virket for da jeg tok dem av kom kvalmen snikende.
*fnis* skjønte det, men det var veldig morsomt :-DSprite som i brus
Har gått med seabands i dag, og tydelig at de virket for da jeg tok dem av kom kvalmen snikende.
MEN! Hvis jeg bruker de på jobb blir jeg kjapt avslørt da... må bruke genser med veldig lange ermerJeg og kjøpte det i dag, var egentlig veldig skeptisk på forhånd, men ser ut til at de tok det verste av kvalmen de timene jeg brukte de.
MEN! Hvis jeg bruker de på jobb blir jeg kjapt avslørt da... må bruke genser med veldig lange ermer
JaFår du kjøpt slike på apoteket?
Ja her også -.-!Å herregud, jeg er så j...... Kvalm vil bare ligge på sofaen hjemme